Dostawa i uruchomienie systemu dyspozytorskiego do sterowania i nadzoru żródeł energii, oraz systemu telemechaniki dla WEiI PL

Data publikacji 2014-08-13
Data zakończenia 2014-08-22 10:00:00
Instytucja Politechnika Lubelska
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • System telekomunikacyjny,
  • Komunikacyjny system sterowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270654 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325730000, 325240002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Temat: Dostawa i uruchomienie systemu dyspozytorskiego do sterowania i nadzoru żródeł energii,
Wspólny Słownik Zamówień: 32573000-0 - Komunikacyjny system sterowania
Opis: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W zakres zadania wchodzą :sterownik telemechaniki ,Urządzenia będące doposażeniem sterownika ,Przełącznik, Stanowisko lokalnego systemu sterowania i nadzoru ,Oprogramowanie, terminale ,Konfiguracja. Uruchomienie Systemu Sterowania i Nadzoru Edycja danych w systemie
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych spełniających wymagania i parametry zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Temat: Dostawa i uruchomienie systemu telemechaniki
Wspólny Słownik Zamówień: 32524000-2 - System telekomunikacyjny
Opis: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W zakres zadania wchodzą zabezpieczenie uniwersalne ,model pola (dwie sztuki) ,Konfiguracja i oprogramowanie, szkolenie dla 2 osób.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych spełniających wymagania i parametry zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Opis

Temat: Dostawa i uruchomienie systemu dyspozytorskiego do sterowania i nadzoru żródeł energii,
Wspólny Słownik Zamówień: 32573000-0 - Komunikacyjny system sterowania
Opis: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W zakres zadania wchodzą :sterownik telemechaniki ,Urządzenia będące doposażeniem sterownika ,Przełącznik, Stanowisko lokalnego systemu sterowania i nadzoru ,Oprogramowanie, terminale ,Konfiguracja. Uruchomienie Systemu Sterowania i Nadzoru Edycja danych w systemie
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych spełniających wymagania i parametry zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Temat: Dostawa i uruchomienie systemu telemechaniki
Wspólny Słownik Zamówień: 32524000-2 - System telekomunikacyjny
Opis: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W zakres zadania wchodzą zabezpieczenie uniwersalne ,model pola (dwie sztuki) ,Konfiguracja i oprogramowanie, szkolenie dla 2 osób.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych spełniających wymagania i parametry zawarte w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Lubelska
Ulica ul. Nadbystrzycka 38D
Nr domu 38D
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-618
Województwo lubelskie
Tel 081 5384633
Fax 081 5384372
Internet www.pollub.pl
Regon 00000172600000
E-mail bzp@pollub.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Zaliczka Nie
Wiedza Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw lub usług. Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw lub usług. Wykaz dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej dostawy systemu i urządzeń będących przedmiotem zamówienia lub podobnych o wartości nie mniejszej niż : 130 000,00 zł brutto dla Zad. 1 i 100 000,00 zł. brutto dla Zad.2 W przypadku składania jednej oferty na dwa zadania Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej dostawy systemu i urządzeń będących przedmiotem zamówienia lub podobnych o wartości nie mniejszej niż : 230 000 zł. brutto W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane jest aby co najmniej jeden z nich wykazał co najmniej jedną taką dostawę o wartości nie mniejszej niż : 130 000,00 zł brutto dla Zad. 1 i 100 000,00 zł. brutto dla Zad.2 W przypadku składania jednej oferty na dwa zadania Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej dostawy systemu i urządzeń będących przedmiotem zamówienia lub podobnych o wartości nie mniejszej niż : 230 000 zł. brutto W przypadku wartości wykonanych dostaw określonych w innych walutach niż PLN, do ich przeliczenia na PLN należy przyjąć średni Kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu Do oferty Wykonawca dołączy wykaz usług/ dostaw wg wzoru będącego załącznikiem do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze usługi/dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Opis systemu i urządzeń Wymagane jest dostarczenie : opisu systemu i urządzeń oferowanych przez wykonawcę dostawy , oraz zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (opis przedmiotu zamówienia), potwierdzających zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanego zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 19.1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 19.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych i nieistotnych zmian postanowień Umowy, mających na celu wyeliminowanie oczywistych pomyłek pisarskich oraz wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze, w tym dotyczących zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji Umowy, a także w przypadkach określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu. 1. Zmiany istotne postanowień Umowy mogą dotyczyć: a. wysokości wynagrodzenia w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; b. przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie realizacji Umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy; c. terminu płatności - w przypadku opóźnienia przekazania zaliczki przez Instytucję Pośredniczącą - odnośnie urządzeń, których zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej; 2. Katalog zmian Umowy, o których mowa w ust. 1 i 2 nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na te zmiany, w sytuacji gdy inicjatywa wprowadzenia zmian pochodzi od Wykonawcy. 3. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pollub.pl
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.
Data składania wniosków 22/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe W ramach realizacji projektu Centralne Laboratorium Wdrożeń Politechniki Lubelskiej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, nr umowy POPW.01.03.00-06-001.11 zawartej pomiędzy Politechniką Lubelską a Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)