Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów biurowych oraz papieru biurowego, dla potrzeb urzędów górniczych.

Data publikacji 2014-09-23
Data zakończenia 2014-10-02 10:00:00
Instytucja Wyższy Urząd Górniczy
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 314734 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301920001, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

Część I dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla potrzeb urzędów górniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ.

Część II dotyczy zamówienia, którego przedmiotem sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem papieru biurowego dla potrzeb urzędów górniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załącznik nr 1b do SIWZ.

Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów do siedzib następujących urzędów górniczych:
a) Okręgowy Urząd Górniczy w Gliwicach - ul. Jasna 31, Gliwice,
b) Okręgowy Urząd Górniczy w Katowicach - ul. Obroki 87, Katowice,
c) Okręgowy Urząd Górniczy w Krośnie - ul. Armii Krajowej 3, Krosno,
d) Okręgowy Urząd Górniczy w Kielcach - ul. Wrzosowa 44, Kielce,
e) Okręgowy Urząd Górniczy w Poznaniu - ul. Gdyńska 45, Poznań,
f) Okręgowy Urząd Górniczy w Rybniku - ul. Bolesława Chrobrego 8, Rybnik
g) Okręgowy Urząd Górniczy w Lublin - ul. Magnoliowa 2, Lublin,
h) Okręgowy Urząd Górniczy we Wrocławiu - ul. Kotlarska 41, Wrocław,
i) Okręgowy Urząd Górniczy w Warszawie - ul. Wilcza 46, Warszawa,
j) Specjalistyczny Urząd Górniczy - ul. Obroki 87, Katowice,
k) Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach, Poniatowskiego 31, Katowice.

Realizacja zamówienia będzie się odbywała sukcesywnie w miarę bieżącego zapotrzebowania zamawiającego przez okres 2 lat od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do wyczerpania kwoty stanowiącej łączną cenę brutto oferty.

Opis

Sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla potrzeb urzędów górniczych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Sprzedaż oraz dostarczenie wraz z rozładunkiem papieru biurowego dla potrzeb urzędów górniczych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załącznik nr 1b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wyższy Urząd Górniczy
Ulica ul. Poniatowskiego 31
Nr domu 31
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-055
Województwo śląskie
Tel 32 736 17 04, 736 19 00
Fax 32 7361705
Internet www.wug.gov.pl
Regon 00033224500000
E-mail przetargi@wug.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali lub są w trakcie wykonywania co najmniej 2 zamówień obejmujących: - dla części I dostawę materiałów biurowych, każde o wartości brutto minimum 50 000,00 zł, - dla części II dostawę papieru biurowego, każde o wartości brutto minimum 25 000,00 zł,
Potencjał Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: informacji o oferowanych materiałach wg tabeli nr 1 pod nazwą: Opis oferowanych materiałów, znajdującej się w załączniku nr: 7a (dla części I), 7b (dla części II) do SIWZ, i próbki materiałów (tylko dotyczy części I), o których mowa w pozycji nr: 1, 16-22, 26, 41, 52-54, 73-75, 97-100, 110-112, 117, 181-195. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć po 1 szt. oferowanego materiału. W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje materiał tego samego producenta co wskazany przez zamawiającego to wykonawca nie jest zobowiązany dostarczyć próbek oferowanego materiału (dotyczy pozycji: 16, 18-22, 26, 41, 52-54, 73-75, 110-112, 117, 181-184). Zamawiający zwróci wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone próbki. Zwrot próbek nastąpi na koszt wykonawcy.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wzór ten jest wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia. Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej z części przedmiotu zamówienia, zostanie on odpowiednio dostosowany do danej części. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w przypadku: a) konieczności zmiany warunków realizacji umowy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i wynika ona z przyczyn, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, b) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, c) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie zamawiającego, d) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość dostawy, e) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku, w którym wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców), f) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, h) zmiany cen jeżeli zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego tzn. na cenę niższą, i) zaproponowania przez wykonawcę, innego produktu niż określony w ofercie, jeżeli produkt ten spełnia lub posiada parametry lepsze niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przy czym cena ofertowa brutto nie może ulec podwyższeniu. j) zmiany miejsca dostawy, m.in. w przypadku zmiany lokalizacji urzędu górniczego, k) miarkowania kar umownych, w szczególności gdy kara umowna jest rażąco wygórowana. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie strony umowy, za wyjątkiem przypadku: - określonego w pkt i, dla którego zmiana treści umowy następować będzie za zgodą zamawiającego na podstawie przyjęcia bez zastrzeżeń, w tym zakresie protokołu odbioru. - określonego w pkt k, dla którego zmiana treści umowy następować będzie na pisemny i uzasadniony wniosek wykonawcy, za zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wug.gov.pl
Adres uzyskania siwz Wyższy Urząd Górniczy ul. Poniatowskiego 31 40-055 Katowice
Data składania wniosków 02/10/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wyższy Urząd Górniczy ul. Poniatowskiego 31 40-055 Katowice kancelaria (pok. 33)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)