Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego oraz sygnału internetowego.

Data publikacji 2014-10-24
Data zakończenia 2014-10-31 10:30:00
Instytucja Gmina Somonino
Miejscowość Somonino
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 354724 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302313000, 486200000, 487610000, 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Część I: Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego, specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych oraz urządzenia wielofunkcyjnego.

1. Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego w ilości 114 kpl. do następujących odbiorców:
1) Gminne Przedszkole w Goręczynie, ul. Kasztelańska 46, 83-311 Goręczyno - 5 zestawów.
2) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino - 4 zestawy.
3) Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 4 zestawy.
4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - 10 zestawów.
5) Świetlica przy Szkole Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Somoninie, ul. Wolności 42, 83-314 Somonino - 15 zestawów.
6) Świetlica przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 10 zestawów.
7) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Egiertowie, Egiertowo 1, 83-312 Hopowo - 10 zestawów.
8) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Borczu, 83-312 Hopowo - 6 zestawów.
9) Świetlica przy Zespole Szkół w Goręczynie, ul. Szkolna 7, 83-311 Goręczyno - 20 zestawów.
10) Grupa beneficjentów ostatecznych, tj. dzieci i młodzież z 30 gospodarstw domowych z terenu Gminy Somonino - 30 zestawów.

2. Dostawa, instalacja specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych:
1) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino

3. Dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. do następujących placówek:
1) Urząd Gminy Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.

Opis przedmiotu zamówienia z Części I zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ

Część II: Instalacja sptrzetu dostępu oraz dostawa sygnału internetowego dla użytkowników ostatecznych 30 szt. (dla grupy docelowej objętej wsparciem) - 30 x 7 m-cy

Opis przedmiotu zamówienia Części II zawiera załącznik Nr 7 do SIWZ

Wykonawca odpowiada za brak zasięgu w szczególności na terenie Gminy Somonino w lokalizacjach - miejscach instalacji internetu dla grupy docelowej,
1. ul. Kasztelańska 71, Ostrzyce
2. Wyczechowo 31D
3. ul. Kasztelańska 49, Goręczyno
4. Borcz 13 A
5. Wyczechowo 36/2
6. ul. Kasztelańska 2A, Somonino
7. Jastrzębia 7, Ostrzyce
8. Połęczyno 7
9. ul. Siemiana 20A, Somonino
10. ul. Łąkowa 8, Somonino
11. Starkowa Huta 8
12. Dąbrowa 35E, Goręczyno
13. Polna 5, Somonino
14. Starkowa Huta 9
15. Połęczyno 59
16. Kamela 19
17. ul. Zacisze 6, Somonino
18. Starkowa Huta 38A
19. Rąty 16
20. Borcz 60
21. Borcz 21A
22. Borcz 13B
23. ul. Dabrowa 41, Goręczyno
24. ul. Witosławy 5, Somonino
25. Ramleje 1
26. Ramleje 52
27. Rąty 4
28. Do Raju 5, Goręczyno
29. Egiertowo 32
30. Wyczechowo 35/1

Opis

1. Dostawa, instalacja i serwis sprzętu komputerowego w ilości 114 kpl. do następujących odbiorców:
1) Gminne Przedszkole w Goręczynie, ul. Kasztelańska 46, 83-311 Goręczyno - 5 zestawów.
2) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino - 4 zestawy.
3) Warsztaty Terapii Zajęciowej, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 4 zestawy.
4) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Somoninie, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - 10 zestawów.
5) Świetlica przy Szkole Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Somoninie, ul. Wolności 42, 83-314 Somonino - 15 zestawów.
6) Świetlica przy Gimnazjum Publicznym im. Jana Pawła II w Somoninie, ul. Osiedlowa 17, 83-314 Somonino - 10 zestawów.
7) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Egiertowie, Egiertowo 1, 83-312 Hopowo - 10 zestawów.
8) Świetlica przy Szkole Podstawowej w Borczu, 83-312 Hopowo - 6 zestawów.
9) Świetlica przy Zespole Szkół w Goręczynie, ul. Szkolna 7, 83-311 Goręczyno - 20 zestawów.
10) Grupa beneficjentów ostatecznych, tj. dzieci i młodzież z 30 gospodarstw domowych z terenu Gminy Somonino - 30 zestawów.

2. Dostawa, instalacja specjalistycznego oprogramowania dla osób niewidomych:
1) Środowiskowy Dom Samopomocy w Rybakach, Rybaki, 83-314 Somonino

3. Dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego w ilości 1 szt. do następujących placówek:
1) Urząd Gminy Somonino, ul. Ceynowy 21, 83-314 Somonino - urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.Wykonawca odpowiada za brak zasięgu w szczególności na terenie Gminy Somonino w lokalizacjach - miejscach instalacji internetu dla grupy docelowej,
1. ul. Kasztelańska 71, Ostrzyce
2. Wyczechowo 31D
3. ul. Kasztelańska 49, Goręczyno
4. Borcz 13 A
5. Wyczechowo 36/2
6. ul. Kasztelańska 2A, Somonino
7. Jastrzębia 7, Ostrzyce
8. Połęczyno 7
9. ul. Siemiana 20A, Somonino
10. ul. Łąkowa 8, Somonino
11. Starkowa Huta 8
12. Dąbrowa 35E, Goręczyno
13. Polna 5, Somonino
14. Starkowa Huta 9
15. Połęczyno 59
16. Kamela 19
17. ul. Zacisze 6, Somonino
18. Starkowa Huta 38A
19. Rąty 16
20. Borcz 60
21. Borcz 21A
22. Borcz 13B
23. ul. Dabrowa 41, Goręczyno
24. ul. Witosławy 5, Somonino
25. Ramleje 1
26. Ramleje 52
27. Rąty 4
28. Do Raju 5, Goręczyno
29. Egiertowo 32
30. Wyczechowo 35/1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Somonino
Ulica ul. Ceynowy
Miejscowość Somonino
Kod Pocztowy 83-314
Województwo pomorskie
Tel 058 6841121
Fax 058 6841144
Internet http://bip.somonino.pl
Regon 00054507600000
E-mail zamowieniapubliczne@somonino.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamówienie uzupełniające polegać będzie na dostawie zwiększonej ilości sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, jego instalacją, serwisem oraz dostępem do sieci internetowej.
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Wadium Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: - na część I w wysokości 10.000,- (słownie:dziesięćtysięcyzłotych 00.100) - na część II nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Wiedza w zakresie dotyczącym części I - Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, instalacją oraz serwisem o wartości minimum 400.000,- brutto (słownie:czterystatysiecyzłotych 00.100) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) w zakresie dotyczącym części II - zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Potencjał zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolne zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający uzna w.w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: - 400.000,- brutto (słownie:czterystatysięcyzłotych 00.100)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia - termin może ulec zmianie w następujących przypadkach: a) wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określone w SIWZ. Zamienne materiały lub urządzenia zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokole konieczności, z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia; b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzą Wdrażającą; e) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy; 2) w zakresie podwykonawstwa (o ile zostanie przewidziane w ofercie Wykonawcy) - w uzasadnionych przypadkach powierzenie Podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy za uprzednią zgodą Zamawiającego; 3) w zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta Ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. 4) Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach: - zmiany stawki podatku VAT, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r.m o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. Warunki dokonywania zmian: 1) uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia, 2) w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: 1) zmianę rachunku bankowego, 2) zmiany adresowe. 4. Strony zobowiązane są do wzajemnego powiadomienia się na piśmie o zmianach, o których mowa w ust. 3. 5. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Doświadczenie (część I)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz htt://bip.somonino.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Somoninie ul. Ceynowy 21; 83-311 Somonino - pokój nr 12
Data składania wniosków 31/10/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Punkt Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Somoninie ul. Ceynowy 21; 83-311 Somonino - parter
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje Inwestujemy w Waszą przyszłość
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)