Dostawa środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. w roku 2014

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-08 11:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Kombinezony,
  • Specjalna odzież robocza,
  • Rękawice robocze,
  • Okulary ochronne,
  • Akcesoria ochronne,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Ochronne nakrycia głowy,
  • Obuwie ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 391496 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000, 180000009, 181300009, 181140001, 181410009, 181420006, 181430003, 184435001, 184440003, 188300006, 351134003, 395141009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dział VI SIWZ 1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
a) 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna, odzież robocza i dodatki
b) 18000000-9 - odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
c) 18130000-9 - specjalna odzież robocza;
d) 18114000-1 - kombinezony
e) 18141000-9 - rękawice robocze
f) 18142000-6 - okulary ochronne
g) 18143000-3 - akcesoria ochronne
h) 18443500-1 - osłony oczu
i) 18444000-3 - ochronne nakrycia głowy
j) 18830000-6 - obuwie ochronne
k) 35113400-3 - odzież ochronna i zabezpieczająca
l) 39514100-9 - ręczniki.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. w Siedliskach w roku 2014, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
w okresie 12 miesięcy, każdorazowo według potrzeb Zamawiającego.
3. Zakres ilościowy i asortymentowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
3.1. Trzewiki robocze ocieplane - 7 par;
3.2. Buty robocze ocieplane - 55 par;
3.3. Półbuty robocze - 29 par;
3.4. Trzewiki robocze - 12 par;
3.5. Buty gumowe robocze z podnoskiem - 5 par;
3.6. Buty gumowe - 1 para;
3.7. Buty gumowe robocze - 1 para;
3.8. Buty gumowe PCV - 2 pary;
3.9. Buty gumowe ocieplane - 6 par;
3.10. Półbuty robocze damskie z wkładką antyprzebiciową - 34 pary;
3.11. Fartuch spawalniczy - 1 szt.;
3.12. Czapka bawełniana typu baseball - 208 szt.;
3.13. Czapka ochronna antyskalpowa - 22 szt.;
3.14. Czapka zimowa - 87 szt.;
3.15. Fartuch ochronny typu kasak - 1 szt.;
3.16. Fartuch drelichowy - 3 szt.;
3.17. Fartuch przedni wodoodporny - 100 szt.;
3.18. Gogle ochronne - 30 szt.;
3.19. Kamizelka odblaskowa - 10 szt.;
3.20. Kombinezon ochronny - 10 szt.;
3.21. Kurtka przeciwdeszczowa - 28 szt.;
3.22. Narękawki - 100 par;
3.23. Półmaska filtrująca FFP1 z zaworem - 2 000 szt.;
3.24. Półmaska filtrująca FFP2 z zaworem - 1 200 szt.;
3.25. Ręcznik materiałowy - 79 szt.;
3.26. Rękawice ocieplane pięciopalcowe - 60 par;
3.27. Rękawice ochronne nitrylowe ze ściągaczem - 4 000 par;
3.28. Rękawice ochronne antyprzecięciowe - 2 800 par;
3.29. Rękawice ochronne nitrylowe - 210 par;
3.30. Rękawice robocze drelichowe - 1 200 par;
3.31. Rękawice robocze wampirki - 100 par;
3.32. Rękawice ochronne - 250 par;
3.33. Rękawice robocze ocieplane - 250 par;
3.34. Rękawice spawalnicze - 5 par.
4. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-20% wartości netto zamówienia podstawowego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie określonych w SIWZ ilości.
5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych, prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk.
6. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce - do magazynu mieszczącego się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku, transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu.
W ramach dostawy Zamawiający rozumie również czynności polegające na wyładowaniu dostarczonego asortymentu przez Wykonawcę we wskazanym miejscu.
7. Każda dostarczona partia asortymentu musi być zgodna z doraźnym zamówieniem i złożoną przez Wykonawcę ofertą.
8. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę są ostateczne i nie podlegają zmianie przez cały okres trwania umowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy artykułów fabrycznie nowych, pierwszego gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty i deklaracje dopuszczające do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173).
10. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w Polskich i Europejskich Normach, musi być oznakowany znakiem CE i posiadać deklarację zgodności - zgodnie z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) oraz wydanymi na podstawie tej ustawy rozporządzeniami i zgodnie z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej.
11. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zaoferuje dostawę artykułów objętych minimum 12 miesięczną gwarancją, której bieg rozpoczynać się będzie każdorazowo od dnia podpisania, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego na dana partię asortymentu (gwarancja nie dotyczy: rękawic, półmasek filtrujących, ręczników, narękawków, fartuchów, czapek zimowych i bawełnianych, kamizelek odblaskowych, kurtek przeciwdeszczowych).
12. Na dostarczone wyroby Wykonawca udzieli gwarancji wskazanej w ofercie w Formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
Ulica Siedliska 77
Nr domu 77
Miejscowość Ełk
Kod Pocztowy 19-300
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 87 6210101, 629 15 00
Fax 87 610 20 60
Internet www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/, www.eko-mazury.elk.pl
Regon 28023933300000
E-mail eko-mazury@elk.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Dział VII SIWZ Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw, o którym mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy PZP, w wysokości do 20% wartości netto zamówienia podstawowego, polegającego na zakupie większych ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Dział XXIV SIWZ Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Dział XII SIWZ 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dział XIII SIWZ 3. W celu oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności w postaci: 3.1 pisemnego oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie art. 22 ust.1 Ustawy PZP (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Wiedza Dział XII SIWZ 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP, dotyczące:1.2 posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj.; Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostawach, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna: a) wykazanie w wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów w postaci poświadczenia lub oświadczenia potwierdzającego, że wymienione dostawy zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie. Z tym, że poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw, powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (bądź wykonywaniem) w w/w okresie minimum dwoma dostawami, w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł netto każda. Dział XIII SIWZ 4. W celu oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: 4.1. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, o których mowa w Dziale XII ppkt. 1.2 lit. a), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, na wzorze formularza stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierającego wskazanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł netto każda, oraz załączeniem dowodów w postaci poświadczenia lub oświadczenia potwierdzającego, że wymienione dostawy zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie.
Potencjał Dział XII SIWZ 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP, dotyczące:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj.: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dział XIII SIWZ 5. W celu oceny spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: 5.1. pisemnego oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie art. 22 ust.1 Ustawy PZP (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Zdolne Dział XII SIWZ 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP, dotyczące: dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dział XIII SIWZ 6. W celu oceny spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: 6.1. pisemnego oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie art. 22 ust.1 Ustawy PZP (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Sytuacja Dział XII SIWZ 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy PZP, dotyczące:znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Dział XIII SIWZ 7. W celu oceny spełnienia warunku dotyczącego znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: 7.1. pisemnego oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie art. 22 ust.1 Ustawy PZP (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dział XIII SIWZ4. W celu oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia: 4.1. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, o których mowa w Dziale XII ppkt. 1.2 lit. a), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, na wzorze formularza stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, zawierającego wskazanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł netto każda, oraz załączeniem dowodów w postaci poświadczenia lub oświadczenia potwierdzającego, że wymienione dostawy zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dział XIV SIWZ 1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby będące przedmiotem zamówienia odpowiadają minimalnym wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedłożenia: 1.1. kserokopii certyfikatów, świadectw, deklaracji zgodności, atestów lub innych dokumentów prezentujących parametry oferowanych wyrobów; 1.2. specyfikacji oferowanego asortymentu przedmiotu zamówienia według wzoru formularza stanowiącego Załącznik Nr 1B do SIWZ - Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia; 1.3. oświadczenia, że oferowane przez Wykonawcę wyroby, które są objęte przedmiotem niniejszego postępowania posiadają niezbędne certyfikaty, świadectwa i deklaracje dopuszczające do stosowania, według wzoru formularza stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2.,Ponadto Zamawiający może zażądać próbek produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Inne dokumenty DZIAŁ XIV SIWZ 3. Zawartość oferty: 3.1.wypełniony Formularz Ofertowy (według wzoru formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ); 3.2.wypełniony Formularz rzeczowo-cenowy (według wzoru formularza stanowiącego Załącznik Nr 1A do SIWZ); 3.3. wypełniona Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia (według wzoru formularza stanowiącego Załącznika Nr 1B do SIWZ);
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dział XXVII SIWZ 1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wykonawca nie może dokonywać żadnych zmian w Istotnych Postanowieniach Umowy. i zobowiązuje się do zawarcia umowy, gdy zostanie wybrany na Wykonawcę niniejszego zamówienia. 3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 3.1.zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, jeżeli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT. 3.2.zmiany terminu zakończenia wykonania zamówienia, wskazanego w Istotnych Postanowieniach Umowy, spowodowanego wstrzymaniem realizacji dostawy ze względy na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; 3.3.zmiany terminu wykonania zamówienia lub terminów płatności będących następstwem zaistnienia siły wyższej; 3.4.zmiany terminów związanych z zapewnieniem finansowania zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia jednostkowego
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=111029
Adres uzyskania siwz Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. Siedliska 77, 19-300 Ełk - sekretariat (pokój nr 11).
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. Siedliska 77, 19-300 Ełk - sekretariat (pokój nr 11).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)