Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Karczmiska
|
Ulica |
ul. Centralna 17
|
Nr domu |
17
|
Miejscowość |
Karczmiska
|
Kod Pocztowy |
24-310
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 8287026
|
Fax |
81 8287026 w. 25
|
Internet |
www.karczmiska.pl
|
Regon |
43101968400000
|
E-mail |
sekretariat@poczta.karczmiska.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
15
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium 2000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych).
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Opolu Lubelskim O Karczmiska Nr 81 8734 0008 0040 0299 2000 0070 z adnotacją wadium - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego
oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze.
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wniesione w jednej z form wymienionych w pkt. 3 (dokument w oryginale) lub dowód wpłaty wadium na konto zamawiającego należy dostarczyć do kasy Urzędu Gminy Karczmiska pok. nr 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie wyposażenia żłobków, przedszkoli, szkół, placówek opieki itp. w elementy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - w tym m.in.: meble, w tym do pomieszczeń administracyjno - socjalnych, pomoce dydaktyczne, zabawki, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty, o wartości łącznie nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczeń, których wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów wskazanych w pkt VII.1.b SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych środków finansowych wskazanych w pkt VII.1.c.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do niego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści w zakresie: zmian dotyczących zakresu rzeczowego zamówienia korzystnych dla zamawiającego, które nie spowodują podwyższenia ceny ofertowej.
zmiany przyjętych technologii wykonania dostawy - w przypadku okoliczności nieznanych stronom w momencie upływu terminu składania ofert w postępowaniu mającym na celu wybór wykonawcy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia konieczności zwiększenia zakresu realizacji dostaw na skutek okoliczności nieprzewidzianych w momencie upływu terminu składania ofert w postępowaniu mającym na celu wybór wykonawcy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem § 5 ust. 1 i 2 umowy, zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie montażu dostarczonych urządzeń, zgodnie z przyjęta technologią lub spełnienie wymogów technologicznych - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy, wystąpienia kolizji z innymi robotami lub pracami, uniemożliwiającymi terminowe zakończenie prac - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie zostanie ustalone w stosownym aneksie do umowy z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw wykonanych po dacie podpisania aneksu. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie zostanie ustalone w stosownym aneksie do umowy z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw wykonanych po dacie podpisania aneksu.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Okres realizacji
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.karczmiska.pl Przetargi
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Karczmiska, Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska
|
Data składania wniosków |
08/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Gmina Karczmiska Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17 24-310 Karczmiska Sekretariat (I piętro), pok. Nr 21
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie zaplanowano do realizacji w ramach RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH - EDYCJA 2014.
W przypadku nie otrzymania dofinansowania w ramach wymienionego wyżej programu Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|