Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-08 09:00:00
Instytucja Gmina Karczmiska
Miejscowość Karczmiska
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 391500 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 392900001, 391000003, 391500008, 375352009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz ustawienie i uruchomienie urządzeń wyposażenia dydaktyczno - socjalnego w budynku przystosowanym na potrzeby żłobka oraz placu zabaw w jego pobliżu w miejscowości Karczmiska Pierwsze. Zadanie wchodzi w skład Resortowego Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad Dziećmi w wieku do lat 3 Maluch - edycja 2014.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Zał. nr 7 do SIWZ - Wykaz wyposażenia edukacyjno - socjalnego oraz placu zabaw.
Dokumentem pomocniczym w wyliczeniu ceny oferty jest załącznik nr 1 do formularza ofertowego (wydruk zał. nr 1 ustawienie strony w poziomie). Wypełniony załącznik należy obowiązkowo dołączyć do formularza ofertowego.
UWAGA. Jeżeli w dokumentacji technicznej i jakichkolwiek opisach pojawiają się nazwy własne firm, producentów, urządzeń i materiałów, Zamawiający zastrzega, iż nazwy te należy rozumieć jako określenie wzoru, typu i dopuszcza również zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały o nie gorszych właściwościach i parametrach technicznych, których zastosowanie w ramach zamówienia nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji i gwarantują bezpieczne użytkowanie.
Do zakresu dostaw będących przedmiotem zamówienia należy także:
po zakończeniu dostawy i montażu doprowadzenie do należytego stanu pomieszczeń.
przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Karczmiska
Ulica ul. Centralna 17
Nr domu 17
Miejscowość Karczmiska
Kod Pocztowy 24-310
Województwo lubelskie
Tel 81 8287026
Fax 81 8287026 w. 25
Internet www.karczmiska.pl
Regon 43101968400000
E-mail sekretariat@poczta.karczmiska.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 15
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium 2000,00 zł, (słownie: dwa tysiące złotych). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Opolu Lubelskim O Karczmiska Nr 81 8734 0008 0040 0299 2000 0070 z adnotacją wadium - Dostawa wraz z montażem wyposażenia dydaktyczno - socjalnego oraz placu zabaw dla żłobka w miejscowości Karczmiska Pierwsze. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wniesione w jednej z form wymienionych w pkt. 3 (dokument w oryginale) lub dowód wpłaty wadium na konto zamawiającego należy dostarczyć do kasy Urzędu Gminy Karczmiska pok. nr 11. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 dostawę, polegającą na dostawie wyposażenia żłobków, przedszkoli, szkół, placówek opieki itp. w elementy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - w tym m.in.: meble, w tym do pomieszczeń administracyjno - socjalnych, pomoce dydaktyczne, zabawki, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty, o wartości łącznie nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczeń, których wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz wymaganych dokumentów wskazanych w pkt VII.1.b SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 000,00 zł. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych środków finansowych wskazanych w pkt VII.1.c.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - na podstawie wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 1 do niego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści w zakresie: zmian dotyczących zakresu rzeczowego zamówienia korzystnych dla zamawiającego, które nie spowodują podwyższenia ceny ofertowej. zmiany przyjętych technologii wykonania dostawy - w przypadku okoliczności nieznanych stronom w momencie upływu terminu składania ofert w postępowaniu mającym na celu wybór wykonawcy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia konieczności zwiększenia zakresu realizacji dostaw na skutek okoliczności nieprzewidzianych w momencie upływu terminu składania ofert w postępowaniu mającym na celu wybór wykonawcy - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem § 5 ust. 1 i 2 umowy, zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie montażu dostarczonych urządzeń, zgodnie z przyjęta technologią lub spełnienie wymogów technologicznych - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy, wystąpienia kolizji z innymi robotami lub pracami, uniemożliwiającymi terminowe zakończenie prac - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu dostaw objętych przedmiotem umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie zostanie ustalone w stosownym aneksie do umowy z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw wykonanych po dacie podpisania aneksu. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie zostanie ustalone w stosownym aneksie do umowy z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów. Zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw wykonanych po dacie podpisania aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres realizacji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.karczmiska.pl Przetargi
Adres uzyskania siwz Gmina Karczmiska, Karczmiska Pierwsze, ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Gmina Karczmiska Karczmiska Pierwsze ul. Centralna 17 24-310 Karczmiska Sekretariat (I piętro), pok. Nr 21
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie zaplanowano do realizacji w ramach RESORTOWEGO PROGRAMU ROZWOJU INSTYTUCJI OPIEKI NAD DZIEĆMI W WIEKU DO LAT 3 MALUCH - EDYCJA 2014. W przypadku nie otrzymania dofinansowania w ramach wymienionego wyżej programu Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)