1) Przedmiotem zamówienia jest Rewaloryzacja parku im. dr Kotowskiego na terenie działek o nr ew. gr. 48/9, 48/10, 48/35, 48/36, 49/1, 48/11, 86/1 oraz 87/2, obręb 9 w Kartuzach wraz z uzyskaniem odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności wykonywanie następujących kategorii robót:
2.1) prace przygotowawcze;
2.2) demontaż ogrodzenia na słupkach stalowych - 6mb oraz demontaż i ponowne ułożenie schodów od strony ulicy Bielińskiego,
2.3) wycinka krzewów (świerk pospolity) o pow. ok. 80 m2 wynikająca z decyzji Starosty Kartuskiego nr KZ.613.28.2014.
2.4) oczyszczenie terenu oraz wywóz pozostałości po karczowaniu - 3500m2 oraz resztek budowlanych - 8000m2,
2.5) budowa przyłącza wodociągowego Ø40 z rur PE-HD PN10 o długości 82m wraz ze studnią rewizyjną Ø425 o głębokości do 2 m - 1 szt.,
2.6) budowa przyłącza kanalizacji deszczowej Ø200 PCV o długości 42,8m wraz ze studnią rewizyjną Ø800 o głębokości 2m - 1 szt.,
2.7) demontaż istniejącej linii kablowej wraz z słupami oświetleniowymi - 6 szt.,
2.8) budowa linii kablowej z kabla YAKY 4x25mm o długości 312m zasilającej oprawy oświetlenia ulicznego oraz linii kablowej z kabla YKY 3,2,5mm o długości 312m zasilającej oprawy dekoracyjne oraz kabla UTPw 4x2x0,5 kat 5e o długości 312 m zasilającego kamery monitoringu typu IP- 4 szt. (należy uwzględnić montaż oraz instalację 4 kamer, w przedmiarze robót omyłkowo wskazano 3 szt.),
2.9) montaż słupów oświetleniowych - 14 szt. wraz z oprawami oświetlenia - 11 szt. oraz doziemnych opraw dekoracyjnych - 7 kpl.,
2.10) montaż tablicy oświetleniowej SO - 2 szt.,
2.11) budowa alejek spacerowych z kostki betonowej z obowiązkowym odwzorowaniem koloru i charakteru kostki zgodnie z projektem budowlanym,
2.12) dostawa oraz montaż urządzeń rekreacyjnych: zestaw twister/wahadło - 1 szt., zestaw wyciskacz górny/dolny - 1 szt., zestaw orbitrek/biegacz -1 szt., zestaw wioślarz/prasa nożna - 1 szt., tablica informacyjna - 1 szt.,
2.13) dostawa oraz montaż urządzeń placu zabaw: domki na palach - 1 kpl., huśtawka podwójna -1 szt., huśtawka waga - 1 szt., karuzela tarczowa -1 szt., piony do gry w szachy - 1 kpl.,
2.14) odtworzenie kapliczki Najświętszej Maryi Panny,
2.15) dostawa oraz montaż urządzeń małej architektury: kosze na śmieci - 8 szt., ławki parkowe - 26 szt., podajniki sanitarne - 3 szt., ławka wokół drzewka świątecznego -1 szt.,
2.16) pielęgnacja istniejącej zieleni: podkrzesywanie drzew - 70 szt. oraz mechaniczna pielęgnacja trawników - 4910m2,
2.17) dostawa oraz nasadzenie roślin: obsadzenie kwietników bylinami - 72m2, sadzenie krzewów liściastych - 150 szt., sadzenie krzewów żywopłotowych - 674 szt., sadzenie drzewa iglastego - 1 szt., wykonanie trawników parkowych - 0,491 ha.
2.18) Wykonanie sceny świetlnej wraz z systemem audio, umożliwiającej organizowanie pokazów , tj. pokazy świetlne synchronizowane z utworami puszczanymi z systemu audio.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i dokumentacji technicznej |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Kartuzy
|
Ulica |
ul. gen. Józefa Hallera 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Kartuzy
|
Kod Pocztowy |
83-300
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 694 52 00
|
Fax |
58 6945135
|
Internet |
www.kartuzy.pl
|
Regon |
00052754600000
|
E-mail |
zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
29/05/2015
|
Wadium |
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał:
1) min. jedną inwestycję związaną z zagospodarowaniem przestrzeni z nasadzeniami zieleni,
2) min. jedną robotę polegającą na budowie sieci lub przyłącza kanalizacji deszczowej lub sanitarnej,
3) min. jedną robotę polegającą na budowie linii oświetlenia ulicznego;
4) min. jedną robotę polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie potencjału technicznego.
|
Zdolne |
Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, która będzie uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia następujących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności:
1) drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej;
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie potencjału technicznego.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w wykazie roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego przez Zamawiającego w pkt 1.2 Części IV SIWZ. Zamawiający nie wymaga wskazania robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony
w pkt 7-9) potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w pkt 2 ppkt 2)-5) Części XI SIWZ,
2) dokument potwierdzający uprawnienie osoby (lub osób) do złożenia oferty -
w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Zamawiający dopuszcza zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie:
1.1) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, takich jak:
a) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres min. 7 dni, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie aktualnie realizowanych robót,
b) w wyniku potrzeby dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na termin wykonania umowy,
c) w wyniku udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy,
d) w wyniku wstrzymania robót przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
1.2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
1.3) zmian sposobu realizacji przedmiotu niniejszej umowy lub jakiejkolwiek jej części na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy,
b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów późniejszej eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy,
c) w wyniku stwierdzenia wad dokumentacji projektowej lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem w sposób nienależyty przedmiotu umowy.
1.4) jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót budowlanych,
1.5) zmiany zakresu przedmiotu umowy jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej jego realizacji lub uzyskania założonego efektu,
1.6) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia, w wyniku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących możliwością niewykonania lub wykonania w sposób nienależyty przedmiotu umowy.
1.7) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy stawki podatku VAT,
1.8) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,
1.9) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej.
2) Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w §14 ust. 1.
3) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi w zakresie roślinności objętej nasadzeniami oraz pielęgnacją
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.przetargi.kartuzy.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Kartuzach, 83-300 Kartuzy ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 318, III piętro). Cena SIWZ - 50 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego
|
Data składania wniosków |
16/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Kancelaria Urzędu Miejskiego w Kartuzach, 83-300 Kartuzy; ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 100, I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|