Rewaloryzacja parku im. dr Kotowskiego w Kartuzach

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-16 12:00:00
Instytucja Gmina Kartuzy
Miejscowość Kartuzy
Województwo pomorskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248237 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 451112000, 450000007, 451112914, 453300009, 315272008, 375352009, 351253002, 34520003, 34513009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest Rewaloryzacja parku im. dr Kotowskiego na terenie działek o nr ew. gr. 48/9, 48/10, 48/35, 48/36, 49/1, 48/11, 86/1 oraz 87/2, obręb 9 w Kartuzach wraz z uzyskaniem odbioru wykonanego przedmiotu zamówienia przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach.
2) Zamówienie obejmuje w szczególności wykonywanie następujących kategorii robót:
2.1) prace przygotowawcze;
2.2) demontaż ogrodzenia na słupkach stalowych - 6mb oraz demontaż i ponowne ułożenie schodów od strony ulicy Bielińskiego,
2.3) wycinka krzewów (świerk pospolity) o pow. ok. 80 m2 wynikająca z decyzji Starosty Kartuskiego nr KZ.613.28.2014.
2.4) oczyszczenie terenu oraz wywóz pozostałości po karczowaniu - 3500m2 oraz resztek budowlanych - 8000m2,
2.5) budowa przyłącza wodociągowego Ø40 z rur PE-HD PN10 o długości 82m wraz ze studnią rewizyjną Ø425 o głębokości do 2 m - 1 szt.,
2.6) budowa przyłącza kanalizacji deszczowej Ø200 PCV o długości 42,8m wraz ze studnią rewizyjną Ø800 o głębokości 2m - 1 szt.,
2.7) demontaż istniejącej linii kablowej wraz z słupami oświetleniowymi - 6 szt.,
2.8) budowa linii kablowej z kabla YAKY 4x25mm o długości 312m zasilającej oprawy oświetlenia ulicznego oraz linii kablowej z kabla YKY 3,2,5mm o długości 312m zasilającej oprawy dekoracyjne oraz kabla UTPw 4x2x0,5 kat 5e o długości 312 m zasilającego kamery monitoringu typu IP- 4 szt. (należy uwzględnić montaż oraz instalację 4 kamer, w przedmiarze robót omyłkowo wskazano 3 szt.),
2.9) montaż słupów oświetleniowych - 14 szt. wraz z oprawami oświetlenia - 11 szt. oraz doziemnych opraw dekoracyjnych - 7 kpl.,
2.10) montaż tablicy oświetleniowej SO - 2 szt.,
2.11) budowa alejek spacerowych z kostki betonowej z obowiązkowym odwzorowaniem koloru i charakteru kostki zgodnie z projektem budowlanym,
2.12) dostawa oraz montaż urządzeń rekreacyjnych: zestaw twister/wahadło - 1 szt., zestaw wyciskacz górny/dolny - 1 szt., zestaw orbitrek/biegacz -1 szt., zestaw wioślarz/prasa nożna - 1 szt., tablica informacyjna - 1 szt.,
2.13) dostawa oraz montaż urządzeń placu zabaw: domki na palach - 1 kpl., huśtawka podwójna -1 szt., huśtawka waga - 1 szt., karuzela tarczowa -1 szt., piony do gry w szachy - 1 kpl.,
2.14) odtworzenie kapliczki Najświętszej Maryi Panny,
2.15) dostawa oraz montaż urządzeń małej architektury: kosze na śmieci - 8 szt., ławki parkowe - 26 szt., podajniki sanitarne - 3 szt., ławka wokół drzewka świątecznego -1 szt.,
2.16) pielęgnacja istniejącej zieleni: podkrzesywanie drzew - 70 szt. oraz mechaniczna pielęgnacja trawników - 4910m2,
2.17) dostawa oraz nasadzenie roślin: obsadzenie kwietników bylinami - 72m2, sadzenie krzewów liściastych - 150 szt., sadzenie krzewów żywopłotowych - 674 szt., sadzenie drzewa iglastego - 1 szt., wykonanie trawników parkowych - 0,491 ha.
2.18) Wykonanie sceny świetlnej wraz z systemem audio, umożliwiającej organizowanie pokazów , tj. pokazy świetlne synchronizowane z utworami puszczanymi z systemu audio.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ i dokumentacji technicznej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kartuzy
Ulica ul. gen. Józefa Hallera 1
Nr domu 1
Miejscowość Kartuzy
Kod Pocztowy 83-300
Województwo pomorskie
Tel 58 694 52 00
Fax 58 6945135
Internet www.kartuzy.pl
Regon 00052754600000
E-mail zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/05/2015
Wadium Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał: 1) min. jedną inwestycję związaną z zagospodarowaniem przestrzeni z nasadzeniami zieleni, 2) min. jedną robotę polegającą na budowie sieci lub przyłącza kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, 3) min. jedną robotę polegającą na budowie linii oświetlenia ulicznego; 4) min. jedną robotę polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie potencjału technicznego.
Zdolne Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia następujących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: 1) drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie potencjału technicznego.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w wykazie roboty budowlane potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, określonego przez Zamawiającego w pkt 1.2 Części IV SIWZ. Zamawiający nie wymaga wskazania robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) lub kopię dokumentu (potwierdzoną za zgodność w sposób określony w pkt 7-9) potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach określonych w pkt 2 ppkt 2)-5) Części XI SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienie osoby (lub osób) do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający dopuszcza zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1.1) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, takich jak: a) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres min. 7 dni, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie aktualnie realizowanych robót, b) w wyniku potrzeby dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót, mających wpływ na termin wykonania umowy, c) w wyniku udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających, wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem umowy, d) w wyniku wstrzymania robót przez Zamawiającego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 1.2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 1.3) zmian sposobu realizacji przedmiotu niniejszej umowy lub jakiejkolwiek jej części na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów późniejszej eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, c) w wyniku stwierdzenia wad dokumentacji projektowej lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem w sposób nienależyty przedmiotu umowy. 1.4) jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót budowlanych, 1.5) zmiany zakresu przedmiotu umowy jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej jego realizacji lub uzyskania założonego efektu, 1.6) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia, w wyniku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących możliwością niewykonania lub wykonania w sposób nienależyty przedmiotu umowy. 1.7) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, 1.8) innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, 1.9) z powodu okoliczności będących następstwem siły wyższej. 2) Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w §14 ust. 1. 3) Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 4) Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres udzielonej gwarancji i rękojmi w zakresie roślinności objętej nasadzeniami oraz pielęgnacją
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.kartuzy.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kartuzach, 83-300 Kartuzy ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 318, III piętro). Cena SIWZ - 50 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego
Data składania wniosków 16/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Kancelaria Urzędu Miejskiego w Kartuzach, 83-300 Kartuzy; ul. gen. Józefa Hallera 1 (pokój nr 100, I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)