Przedmiot zamówienia: rękawice diagnostyczne niejałowe i rękawice chirurgiczne jałowe został podzielony na 2 niezależne od siebie części (tj. pakiety). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie.
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne 24 miesięczne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb): rękawic diagnostycznych niejałowych i rękawic chirurgicznych jałowych dla SP ZOZ w Wolsztynie, PN/17/2014.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane ilości zostały odpowiednio opisane w załączniku nr 2, tj. w pakietach od nr 1-2 do SIWZ. Tak określony przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ nazwany będzie rękawicami medycznymi.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane rękawice medyczne w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku,
c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zgodny z Dyrektywą 93/42 /EEC oraz 89/686/EEC,
d) Zamawiający wymaga, aby rękawice medyczne, który są zakwalifikowane do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.),
e) Rękawice medyczne będące przedmiotem zamówienia (zgodnie z opisem - załącznik nr 2 do SIWZ) muszą odpowiednio spełniać: wymagania określone w normach EN 420, EN 455; PN-EN 374 oraz posiadać odporność na przenikanie substancji chemicznych i przenikalność wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671,
f) Oferowane rękawice medyczne musza spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania , transportu i przechowywania,
g) towar dostarczony w uzgodnionych opakowaniach winien mieć na opakowaniu pojedynczym oznaczenia fabryczne, nadruki w języku polskim lub międzynarodowym, handlową nazwę produktu, widoczne oznaczenie rozmiaru, ilość, datę lub serię produkcji, termin przydatności do użytku, nazwę i adres producenta, znak CE i nr jednostki notyfikującej, a na opakowaniu zbiorczym, co najmniej nazwę wyrobu i oznaczenie producenta.
Opisrękawice chirurgiczne jałowe, szczegółowy opis, wielkość i zakres zamowienia znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ.rękawice niejałowe- nitrylowe; szczegółowy opis, wielkość i zakres zamowienia znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Ulica |
ul. Wschowska 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Wolsztyn
|
Kod Pocztowy |
64-200
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
68 347 73 00, 347 73 63
|
Fax |
68 3842590
|
Internet |
www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
|
Regon |
97077342600000
|
E-mail |
przetargi@spzozwolsztyn.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Wiedza |
Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli wykonawca w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawy o podobnym charakterze tj. wykaże się:
-w zakresie pakietu nr 1 dwoma dostawami rękawic jałowych na łączną kwotę brutto: co najmniej 45000 zł każda,
- w zakresie pakietu nr 2 dwoma dostawami rękawic diagnostycznych nitrylowych na łączną kwotę brutto: co najmniej 60000 zł każda,
Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem głównych dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie.
Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
w zakresie pakietu nr 2 - do próbek w celu potwierdzenia, że oferowane produkty spełniają wymagania parametrów technicznych należy załączyć dodatkowo raporty z badań producenta oraz raport jednostki akredytowanej w zakresie odporności chemicznej
|
Inne dokumenty |
a) Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru
b) wypełnione i podpisane załączniki na zadania, odpowiednio pakiety- załącznik nr 2
c) wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty.
d) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
e) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony na zasadzie art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
1. jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.),
2. nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia,
3. nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia,
4. nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie,
5. w przypadku pojawienia się produktu nowszego technologicznie pod warunkiem zachowania parametrów podstawowych, zaoferowanych w ofercie i przy cenie nie wyższej niż określona w umowie oraz uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
6. w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu,
7. w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie,
8. w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań,
9. gdy, zajdzie konieczność zmiany wygrodzenia Wykonawcy w stosunku do kwoty podanej w ofercie w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że zmiany w zakresie:
- stawki podatku VAT,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
mają wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, czego nie mógł przewidzieć w momencie składania oferty.
Zmiana wynagrodzenia z powodów opisanych powyżej nie może przekroczyć poziomu inflacji w roku, w roku w którym jest wprowadzona.
10. W przypadku gdy w czasie trwania umowy nie zostanie zrealizowany przedmiot umowy, a strony wyrażą wolę jej kontynuacji, umowa zostanie przedłużona do czasu zrealizowania całości zamówienia, jednak nie dłużej niż o kolejne 12 m-cy.
Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
Zmiany umowy ujęte powyżej wymagają sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
termin dostaw cząstkowych:
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.spzozwolsztyn.pl
|
Adres uzyskania siwz |
SP ZOZ w Wolsztynie, ul. Wchowska 3, 64-200 Wolsztyn
|
Data składania wniosków |
11/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:45
|
Miejsce |
SP ZOZ w Wolsztynie, ul. Wchowska 3, 64-200 Wolsztyn- Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|