1. Przedmiotem zamówienia jest zakup Systemu Zarządzania Bazą Danych - Systemu Zarządzania Bazą Danych umożliwiający zaimplementowanie zarówno dynamicznych jak i
statycznych więzów integralności w ramach projektu SPINLAB - Specjalizowana Polska Infrastruktura Naukowa na rzecz
Laboratoriów Badawczych, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2.
Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3 inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.1.
Projekty w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.2. Projekty w zakresie zasobów informacyjnych
nauki w postacie cyfrowej, Poddziałanie 2.3.3 Projekt w zakresie rozwoju zaawansowanych aplikacji i usług teleinformatycznych
(Nr POIG.02.03.00-02-027/13).
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ.
1.2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 SIWZ.
2. Klasyfikacja wg kodu CPV: 48612000-1 System zarządzania bazą danych.
3. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Dział Informatyzacji, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, budynek A-1, pok. 64.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie przez okres 2 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, zgodnie ze szczegółowymi
zapotrzebowaniami Zamawiającego, określonymi w Zamówieniu.
5. Wymagany termin realizacji poszczególnych Zamówień, licząc od dnia wysłania przez Zamawiającego danego Zamówienia do Wykonawcy, wynosić będzie odpowiednio do 14 dni.
6. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia odpowiednio znajdują się we wzorze umowy,
stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na ewentualnym zwiększeniu zamówienia, wg ilości i opisu wskazanego w Konfiguracji opcjonalnej w Załączniku nr 1 do SIWZ, m.in. w przypadku:
a) niewyczerpania całości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, zarezerwowaną w swoim budżecie - Zamawiającemu przysługuje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu zamówienia, wg ilości i opisu wskazanego w Formularzu Ofertowym.
b) w przypadku uzyskania przez Zamawiającego dodatkowego dofinansowania.
8. Prawo opcji polega na zakupie dodatkowych elementów określonych w tabeli Elementy opcjonalne, w liczbach maksymalnych podanych w kolumnie Liczba sztuk w konfiguracji opcjonalnej, przy czym w zależności od ceny i parametrów poszczególnych elementów, ich ciężaru oraz wymagań na zasilanie i chłodzenie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej liczby elementów niż podane w tej tabeli wartości maksymalne.
9. Dodatkowe wynagrodzenie Wykonawcy (Wynagrodzenie opcjonalne) zależeć będzie od ilości faktycznie zakupionych elementów, zgodnie z przyjętym sposobem realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji, opisanego w SIWZ.
10. Jako podstawę rozliczania realizacji przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji przyjmuje się ceny jednostkowe poszczególnego asortymentu podane przez Wykonawcę w Kalkulacji cenowej konfiguracji opcjonalnej - załącznik nr 1 do SIWZ.
11. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
12. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji - złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego.
13. Jeśli minie okres obowiązywania Umowy, a kwoty podane odpowiednio w ust.1 lit. a i b nie zostaną w pełni wykorzystane, Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Wrocławska
|
Ulica |
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
|
Nr domu |
27
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-370
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 3202182,3203145
|
Fax |
71 3202143
|
Internet |
http://przetargi.pwr.edu.pl/
|
Regon |
55181193009000
|
E-mail |
bzp@pwr.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
2
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w
wysokości: 7 000,00 zł. (UWAGA NOWE KONTO ZAMAWIAJĄCEGO) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na
rachunek bankowy Politechniki Wrocławskiej: Bank Zachodni WBK S.A. 16 O/Wrocław NR KONTA 59 1090 2402 0000 0001
2340 1381 IBAN: PL 59 1090 2402 0000 0001 2340 1381 SWIFT: WBKPPLPP z podaniem tytułu: wadium: Zakup Systemu
ZarządzaNia Bazą Danych w ramach projektu SpinLab - postępowanie nr AC/BZP/256/2014
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania
przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
W kwestii warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeśli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował/realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę Systemu Zarządzania
Bazą Danych wraz z asystą techniczną na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN* brutto. * Dla ww. wartości
wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu
NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do BZP). ** Dowody,
o których mowa w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia, są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal
wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej) W przypadku, gdy
Zamawiający (Politechnika Wrocławska) jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie (Załącznik
nr 7 do SIWZ), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa
powyżej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności
Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia, na postawie złożonych przez Wykonawcę
dokumentów/oświadczeń.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.). Zamawiający dokona oceny spełnienia
powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego
zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.). Zamawiający dokona oceny spełnienia
powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego
zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.). Zamawiający dokona oceny spełnienia
powyższego warunku, mającego na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania niniejszego
zamówienia, na postawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia z art. 22 uPzp - Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach
zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków. 1.1. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż
będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne
zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 1.2.
Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla
należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich
zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: a) pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki
będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem - oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
1.3 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą
za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za udostępnienie zasobów nie ponosi
winy. 2. Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. VI SIWZ; 2) Formularza Ofertowego
Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z: a) kalkulacją cenową dla Konfiguracji Podstawowej, b) kalkulacją
cenową dla Konfiguracji Opcjonalnej, c) wskazaniem nazwy i producenta oferowanego przedmiotu zamówienia; 3) (jeżeli
dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 3 ppkt 4 SIWZ). 3. TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 1) Oferty są
jawne od chwili ich otwarcia. 2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie
mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie
może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu
wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do
wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na
właściwym dokumencie widocznym napisem: tajemnica przedsiębiorstwa i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich
miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Zgodnie z przepisem art. 144 uPzp Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
a) W przypadku wycofania z oferty handlowej producenta Sprzętu/Oprogramowania o parametrach określonych w Ofercie, bądź zastąpienia oferowanych Sprzętów/Oprogramowania nowszymi, Dostawca zobowiązany jest do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego w formie pisemnej. Powiadomienie to powinno nastąpić z wyprzedzeniem umożliwiającym zmianę Umowy w trybie niewywołującym opóźnienia w planowanych przez Zamawiającego dostawach Sprzętu, Oprogramowania Systemowego i Usług, nie później jednak niż na 3 tygodni przed planowaną zmianą. Powyższa zmiana nie może w żaden sposób wpłynąć na zmianę wynagrodzenia i musi być ustalona przez Strony aneksem do Umowy.
b) Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminu Dostawy w przypadku wystąpienia przestojów albo opóźnień wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Dostawy. W takim przypadku przedłużenie terminu Dostawy nastąpi o czas trwania przestojów albo opóźnień. Zamawiający zobowiązany jest do powiadomienia Dostawcy o przedłużenie terminu Dostawy w formie pisemnej. Powiadomienie to powinno nastąpić z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
c) Aneks terminowy - dopuszczający zmianę terminu wykonania Dostawy w przypadku zmiany zastosowanej technologii wykonania elementów Sprzętu/Oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia na lepszą (np. nowocześniejsze, mniej energochłonne), po zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego oraz pod warunkiem, iż cena Oferty nie ulegnie zwiększeniu, a wydłużenie terminu wykonania Dostawy nastąpi o okres nie dłuższy niż 14 dni.
d) Aneks przewidujący zmianę dotyczącą dostarczanych elementów infrastruktury przetwarzania danych lub oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć elementów infrastruktury przetwarzania danych lub oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia w terminie wyznaczonym w Umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji Dostawy przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych), pod warunkiem, że dostępne będą elementy infrastruktury przetwarzania danych lub elementy stanowiące przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Długość trwania asysty technicznej
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://przetargi.pwr.wroc.pl/Pos.aspx?DN&pos=A_AC_BZP_256_2014
|
Adres uzyskania siwz |
1) z oficjalnej strony internetowej
Zamawiającego 2) osobiście w siedzibie BZP PWr (Smoluchowskiego 19, Wrocław) 3) na pisemny wniosek Wykonawcy -
pocztą
|
Data składania wniosków |
09/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
siedziba Biura Zamówień Publicznych PWr ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław,budynek A5, pok. 409
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
projekt
SPINLAB - Specjalizowana Polska Infrastruktura Naukowa na rzecz Laboratoriów Badawczych, w ramach Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.3 inwestycje
związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.1. Projekty w zakresie rozwoju infrastruktury
informatycznej nauki, Poddziałanie 2.3.2. Projekty w zakresie zasobów informacyjnych nauki w postacie cyfrowej, Poddziałanie
2.3.3 Projekt w zakresie rozwoju zaawansowanych aplikacji i usług teleinformatycznych (Nr POIG.02.03.00-02-027/13)
|
Czy unieważnienie |
Tak
|