| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Instytut Kardiologii
|
| Ulica |
ul. Alpejska 42
|
| Nr domu |
42
|
| Miejscowość |
Warszawa
|
| Kod Pocztowy |
04-628
|
| Województwo |
mazowieckie
|
| Tel |
022 8120440
|
| Fax |
022 8126732
|
| Internet |
www.ikard.pl
|
| Regon |
00083758300000
|
| E-mail |
dh@ikard.pl
|
| Obowiązkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy częsci |
Tak
|
| Liczba częsci |
13
|
| Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas w miesiącach |
9
|
| Wadium |
wadium nie jest wymagane
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez wykonawcę zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
|
| Wiedza |
na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ
|
| Potencjał |
na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ
|
| Zdolne |
na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ
|
| Sytuacja |
na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia w trybie w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dokument podmiotów |
Tak
|
| Dok potw 2 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca składa:
1.Oświadczenie (Załącznik nr 4 do SIWZ) dot. rejestracji produktów leczniczych wraz z jednoczesną deklaracją gotowości przedstawienia kopii posiadanych Świadectw Rejestracji na każde wezwanie zamawiającego.
W przypadku:
- jeżeli produkt leczniczy został dopuszczony do obrotu bez konieczności uzyskania pozwolenia tj. dopuszczony do obrotu w kraju, z którego jest sprowadzany (leki z importu docelowego) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę stosowanego oświadczenia
- lub jest dopuszczony do obrotu w innej procedurze (import równoległy) Wykonawca winien złożyć kopię dokumentu (pozwolenia) uprawniającego do obrotu.
2. Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych:
1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych ;
3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z
wymaganiami zasadniczymi;
4) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia potwierdzającego wymagania Zamawiającego - z zaznaczeniem oferowanego asortymentu (nr części, której dotyczy).
UWAGA: Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 niniejszego rozdziału.
Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.2 pkt 1, wówczas wykonawca składa dokument , o którym mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału.
Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.2 pkt 2, wówczas wykonawca składa dokument , o którym mowa w ust. 2 pkt 3 niniejszego rozdziału.
Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust.2 pkt 3, wówczas wykonawca składa dokument , o którym mowa w ust. 2 pkt 4 niniejszego rozdziału
|
| Inne dokumenty |
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczeń, wg Załącznika 3, 3a i 3b do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 4. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 7. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Załącznika Nr 3 do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu. 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art.24b ust.3 ustawy Pzp. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Załącznika Nr 3a i 3b do SIWZ.
|
| Niepełnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu zamówienia |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy:
1. w zakresie zmiany cen jednostkowych leków/wyrobów lub leków/wyrobów równoważnych z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia, a także w okolicznościach, o których mowa w ustawie z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia oraz wyrobów medycznych (Dz. U. nr 122 poz. 696 z późn. zm.). W każdym przypadku ustalenia niższej ceny urzędowej Wykonawca zobowiązany jest skorygować cenę leku proporcjonalnie do ustalonej ceny przetargowej;
2. w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
3. w przypadku uzyskania pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na produkt uprzednio sprowadzany z zagranicy na podstawie art. 4 ustawy Prawo Farmaceutyczne (import docelowy);
4. w zakresie przedłużenia terminu realizacji umowy o okres nie dłuższy niż 4 miesiące w przypadku niewykorzystania kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1 umowy;
5. w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana cen brutto proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana cen wymaga każdorazowo zawarcia pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
6. w przypadku zmiany nazwy leku/wyrobu wynikającej z dokumentów rejestracyjnych o nazwie handlowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy wynikającej z:
a) udokumentowanego wstrzymania/zaprzestania produkcji lub importu produktu spowodowanego m.in. zaistnieniem incydentu medycznego,
b) wygaśnięcia rejestracji danego produktu
c) dokonywania zmian w pozwoleniu i dokumentacji dotyczącej wprowadzenia do obrotu produktu
d) krótkotrwałego, jednorazowego braku na rynku przedmiotu umowy
- Zamawiający dopuszcza lek/wyrób równoważny tj. zawierający tą samą substancję aktywną, o tych samych wskazaniach terapeutycznych z zastrzeżeniem § 1 ust. 5 odpowiadający opisanemu w ofercie, przy zachowaniu cen jednostkowych nie wyższych niż cena ofertowa wycofanego leku, z uwzględnieniem innego sposobu konfekcjonowania i niezbędnego przeliczenia cen oraz po uprzednim zaakceptowaniu leku równoważnego przez Zamawiającego. Zmiany w tym zakresie wymagają zgody osoby wymienionej w § 2 ust. 8 przekazanej pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy.
|
| Kod kryterium |
A
|
| Adres strony internetowej siwz |
www.ikard.pl
|
| Adres uzyskania siwz |
elektronicznie ze strony www.ikard.pl.
|
| Data składania wniosków |
08/01/2015
|
| Godzina składania wniosków |
10:30
|
| Miejsce |
Instytut Kardiologii Dział Zamówień Publicznych, pok. 327 ul. Niemodlińska 33, 04-635 Warszawa.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Termin związania ofertą |
30
|
| Czy unieważnienie |
Nie
|