Przetarg nieograniczony na świadczenie usług wynajmu sal konferencyjnych oraz zapewnienie usług gastronomicznych na potrzeby sześciu spotkań informacyjno-promocyjnych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego organizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby działań Krajowego Funduszu Szkoleniowego z podziałem na dwa zadania.

Data publikacji 2015-03-31
Data zakończenia 2015-04-08 11:00:00
Instytucja Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Śmietana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71436 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 551000001, 553000003, 551200007, 392941000, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wynajmu sal konferencyjnych oraz zapewnienie usług gastronomicznych na potrzeby sześciu spotkań informacyjno-promocyjnych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego organizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby działań Krajowego Funduszu Szkoleniowego z podziałem na dwa zadania: Zadanie Nr 1 Przedmiotem zamówienia są usługi najmu sali konferencyjnej oraz zapewnienie usługi gastronomicznej na potrzeby sześciu spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Dolnego Śląska dla maksymalnie 180 osób łącznie, po 30 osób na każdym spotkaniu. Kompleksowa usługa obejmuje wynajęcie sali konferencyjnej wyposażonej w niezbędne zaplecze techniczne i multimedialne oraz usługi gastronomicznej wraz z obsługą kelnerską podczas trwania spotkań zaplanowanych w okresie od 21 kwietnia 2015 do 09 czerwca 2015r na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego realizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy na terenie Dolnego Śląska. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych ( teczki na dokumenty, baner reklamowy, typu roll-up, Pendrive 8GB) na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego realizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy na terenie Dolnego Śląska.

Opis

Przedmiotem zamówienia są usługi najmu sali konferencyjnej oraz zapewnienie usługi gastronomicznej na potrzeby sześciu spotkań informacyjno-promocyjnych na terenie Dolnego Śląska dla maksymalnie 180 osób łącznie po 30 osób na każdym spotkaniu. Kompleksowa usługa obejmuje wynajęcie sali konferencyjnej wyposażonej w niezbędne zaplecze techniczne i multimedialne i usługi gastronomicznej wraz z obsługą kelnerską podczas trwania spotkań zaplanowanych w okresie od 21 kwietnia 2015 do 09 czerwca 2015r na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego realizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy na terenie Dolnego Śląska. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby uczestników, korzystających z usługi gastronomicznej podczas każdego ze spotkań o 33%.Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych ( teczki na dokumenty, baner reklamowy, typu roll-up, Pendrive 8GB) na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego realizowanych przez Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy na terenie Dolnego Śląska.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy w Wałbrzychu
Ulica ul. Ogrodowa 5b
Nr domu 5b
Miejscowość Wałbrzych
Kod Pocztowy 58-306
Województwo dolnośląskie
Tel 74 88-66-500
Fax 74 88-66-509
Internet http://www.dwup.pl
Regon 89112930100000
E-mail joanna.sznel@dwup.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 09/06/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem głównym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem głównym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, których przedmiotem była usługa wynajmu sali oraz usługa gastronomiczna dla co najmniej 20 osób każde zadanie.
Potencjał Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem głównym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem głównym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, których przedmiotem było wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1.Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 3 ust.1 pkt.1, 2 i § 1 ust.1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 - II b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 PZP. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt.3.1.1 SIWZ.winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie w oryginale, a dokumenty z pkt.3.1.1 lit b) winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Wykonawcę którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 7 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1, lit b)SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.1.4. Dokumenty o których mowa w pkt. 3.1.3 lit. a i b SIWZ- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 lit b)SIWZ są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3.1.1.lit b) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Zastosowanie ma zapis zawarty w ww. pkt 3.1.4 SIWZ. 4.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 - I do SIWZ. 3.2.2.b) Wykaz wykonanych usług/dostaw odpowiednio do zadania/zadań na które składana jest oferta, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, głównych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, że zadania te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 i 5 a do SIWZ. 5.Dowody od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wskazane w załączniku nr 5 i 5a usługi/dostawy zostały wykonane należycie. 6. Dowodami o którym mowa w pkt 3.2.3 może być : a) poświadczenie, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). 7.POZOSTAŁE INNE WYMAGANE DOKUMENTY DOTYCZY ZADANIA NR 1 I ZADANIA NR 2 A) Wypełniony formularz oferty odpowiednio do zadania/zadań na które składana jest oferta (wg. wzoru załącznika nr 1/1a do SIWZ). B) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp w formie oryginału listę podmiotów przynależących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Informacja o grupie kapitałowej- zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Wypełniony wykaz produktów ekologicznych- załącznik nr 7 do SIWZ w zadaniu nr 1 9. Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. Formularz oferty oraz załączniki nr 2,3,5/5a,7 powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawcy z uwzględnieniem art.26 ust.3 PZP. 10.Odpowiednie pełnomocnictwa/upoważnienia tylko w sytuacjach podpisania oferty przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, inne niż to wynika z dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.dwup.pl
Adres uzyskania siwz Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Al. Armii Krajowej 54 50-541 Wrocław, pok.314.
Data składania wniosków 08/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy Al. Armii Krajowej 54 50-541 Wrocław, kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Fundusz Pracy w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego
Czy unieważnienie Nie
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)