Utrzymanie i rozwój oprogramowania wspierającego realizację Strategii LP (zn. spr. DZ.270.81.2015)

Data publikacji 2015-07-16
Data zakończenia 2015-07-24 10:00:00
Instytucja Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Miejscowość Raszyn
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi analizy systemu i programowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 106023 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 722400001, 722123318, 805100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zadań nazwanych i zadań stałych określonych w załączniku nr 1 do Umowy.
2. Skrócona specyfikacja i harmonogram zadań nazwanych oraz zadań stałych:
1) Zadanie nazwane nr 1 - Prace analityczne. Termin na wykonanie tego zadania: ... dni od dnia zawarcia Umowy; (termin zostanie wpisany po udzieleniu zamówienia i będzie zgodny z ofertą na podstawie której zamówienie zostało udzielone. Termin jest objęty punktacją stanowiącą pozacenowe kryterium oceny ofert).
2) Zadanie nazwane nr 2 - Uruchomienie i konfiguracja Środowiska wirtualnego. Termin na wykonanie i zgłoszenie tego zadania do odbioru: ... dni od dnia pozytywnego odbioru przez Zamawiającego zadania nazwanego nr 1; (termin zostanie wpisany po udzieleniu zamówienia i będzie zgodny z ofertą na podstawie której zamówienie zostało udzielone. Termin jest objęty punktacją stanowiącą pozacenowe kryterium oceny ofert)
3) Zadanie nazwane nr 3 - Migracja danych. Termin na wykonanie i zgłoszenie tego zadania do odbioru: ... dni od dnia pozytywnego odbioru przez Zamawiającego zadania nazwanego nr 2; (termin zostanie wpisany po udzieleniu zamówienia i będzie zgodny z ofertą na podstawie której zamówienie zostało udzielone. Termin jest objęty punktacją stanowiącą pozacenowe kryterium oceny ofert)
4) Zadanie nazwane nr 4 - Szkolenie wdrożeniowe. Termin na wykonanie i zgłoszenie tego zadania do odbioru: 10 dni roboczych od dnia pozytywnego odbioru przez Zamawiającego zadania nazwanego nr 2;
5) Zadanie stałe nr 1 - Utrzymanie Środowiska wirtualnego. Środowisko wirtualne będzie utrzymywane przez Wykonawcę przez cały okres obowiązywania Umowy w standardzie określonym w załączniku nr 3 do Umowy;
6) Zadanie stałe nr 2 - Świadczenie usług konsultacji specjalistycznych. Przez cały okres obowiązywania Umowy Wykonawca będzie pozostawał w gotowości do świadczenia usług konsultacji specjalistycznych na rzecz Zamawiającego. Zakres tematyczny konsultacji specjalistycznych oraz procedurę ich zlecania i odbioru określa załącznik nr 5 do Umowy;
7) Zadanie stałe nr 3 - Świadczenie usług modyfikacji. Przez cały okres obowiązywania Umowy Wykonawca będzie pozostawał w gotowości do świadczenia usług modyfikacji na rzecz Zamawiającego. Zakres tematyczny modyfikacji oraz procedurę ich zlecania i odbioru określa załącznik nr 5 do Umowy;
8) Zadanie stałe nr 4 - Świadczenie usług szkoleniowych. Przez cały okres obowiązywania Umowy Wykonawca będzie pozostawał w gotowości do świadczenia usług szkoleniowych na rzecz Zamawiającego. Zakres tematyczny szkoleń oraz procedurę ich zlecania i odbioru określa załącznik nr 4 do Umowy;
9) Zadanie stałe nr 5 - Świadczenie usług backupu. Przez cały okres obowiązywania Umowy Wykonawca będzie świadczył cykliczne usługi backupu na rzecz Zamawiającego. Procedura backupu została określona w załączniku nr 6 do Umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Ulica Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
Nr domu 21C
Miejscowość Raszyn
Kod Pocztowy 05-090
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 219 61 78
Fax 42 6772546
Internet www.zilp.lasy.gov.pl
Regon 47321576000000
E-mail biuro@zilp.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Rodzaj zam inny Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł. Szczegóły oraz formę wniesienia wadium zostały określone w SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu CA PPM w modelu SaaS.
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej 2 specjalistami, którzy łącznie posiadają poniższe certyfikaty: a) CA Clarity r8 Technical Essentials I&II 200; b) CA Clarity PPM v12 Installation 200; c) CA Clarity PPM: Data and Reporting Foundation Bundle 200; d) CA Clarity PPM v12 Configuration & Integration.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie: 1) zmiany materiałów i/lub urządzeń względem złożonej oferty. Przedmiotowe zmiany zostaną wprowadzone pod warunkiem, że będą równoważne w odniesieniu do produktów zastępowanych oraz korzystne dla Zamawiającego, a także nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, tj.: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu Umowy, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, d) braku możliwości realizacji części przedmiotu Umowy na podstawie par. 14 Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za te świadczenia Wykonawcy, które zostaną uwzględnione przez Strony w protokole rozliczenia Umowy o czym mowa w par. 14; 3) zmiany terminu realizacji w przypadku: a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: - wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, - konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji przygotowanej i opublikowanej przez Zamawiającego stanowiącej podstawę udzielenia zamówienia (do tego zakresu nie zaliczają się zamówienia dodatkowe w rozumieniu ustawy PZP), b) zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu, w tym siły wyższej, c) zmian wynikających z dopuszczenia przez Zamawiającego materiałów i/lub urządzeń przedstawionych w ofercie o czym mowa w ust. 1 pkt 1). 2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia. 3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmian określonych w ust. 1 pkt 2 ppkt a) - c) na Wykonawcy spoczywa bezwzględny obowiązek wykazania, iż zaistniała podstawa do zmiany wynagrodzenia oraz oszacowania stopnia zwiększenia kosztów po stronie Wykonawcy. 4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień Umowy: 1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego; 2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.).
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Prace analityczne
Kryt 2p 10
Kryt 3 Uruchomienie i konfiguracja Środowiska wirtualnego
Kryt 3p 10
Kryt 4 Migracja danych
Kryt 4p 10
Kryt 5 Liczba dodatkowych dni szkoleniowych
Kryt 5p 3
Kryt 6 Liczba dodatkowych godzin konsultacji specjalistycznych
Kryt 6p 3
Kryt 7 Liczba dodatkowych godzin modyfikacji
Kryt 7p 4
Adres strony internetowej siwz www.zilp.lasy.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn
Data składania wniosków 24/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn, pokój nr 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Poziom zabezpieczenia oraz jego dopuszczalne formy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)