Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
|
Ulica |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
|
Nr domu |
21C
|
Miejscowość |
Raszyn
|
Kod Pocztowy |
05-090
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 219 61 78
|
Fax |
42 6772546
|
Internet |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Regon |
47321576000000
|
E-mail |
biuro@zilp.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2016
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł. Szczegóły oraz formę wniesienia wadium zostały określone w SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu CA PPM w modelu SaaS.
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje co najmniej 2 specjalistami, którzy łącznie posiadają poniższe certyfikaty:
a) CA Clarity r8 Technical Essentials I&II 200;
b) CA Clarity PPM v12 Installation 200;
c) CA Clarity PPM: Data and Reporting Foundation Bundle 200;
d) CA Clarity PPM v12 Configuration & Integration.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie:
1) zmiany materiałów i/lub urządzeń względem złożonej oferty. Przedmiotowe zmiany zostaną wprowadzone pod warunkiem, że będą równoważne w odniesieniu do produktów zastępowanych oraz korzystne dla Zamawiającego, a także nie spowodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, tj.:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu Umowy,
b) powodujące poprawienie parametrów technicznych,
c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
d) braku możliwości realizacji części przedmiotu Umowy na podstawie par. 14 Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za te świadczenia Wykonawcy, które zostaną uwzględnione przez Strony w protokole rozliczenia Umowy o czym mowa w par. 14;
3) zmiany terminu realizacji w przypadku:
a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:
- wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie,
- konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji przygotowanej i opublikowanej przez Zamawiającego stanowiącej podstawę udzielenia zamówienia (do tego zakresu nie zaliczają się zamówienia dodatkowe w rozumieniu ustawy PZP),
b) zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu, w tym siły wyższej,
c) zmian wynikających z dopuszczenia przez Zamawiającego materiałów i/lub urządzeń przedstawionych w ofercie o czym mowa w ust. 1 pkt 1).
2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmian określonych w ust. 1 pkt 2 ppkt a) - c) na Wykonawcy spoczywa bezwzględny obowiązek wykazania, iż zaistniała podstawa do zmiany wynagrodzenia oraz oszacowania stopnia zwiększenia kosztów po stronie Wykonawcy.
4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień Umowy:
1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego;
2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.).
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Prace analityczne
|
Kryt 2p |
10
|
Kryt 3 |
Uruchomienie i konfiguracja Środowiska wirtualnego
|
Kryt 3p |
10
|
Kryt 4 |
Migracja danych
|
Kryt 4p |
10
|
Kryt 5 |
Liczba dodatkowych dni szkoleniowych
|
Kryt 5p |
3
|
Kryt 6 |
Liczba dodatkowych godzin konsultacji specjalistycznych
|
Kryt 6p |
3
|
Kryt 7 |
Liczba dodatkowych godzin modyfikacji
|
Kryt 7p |
4
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
05-090 Raszyn
|
Data składania wniosków |
24/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
05-090 Raszyn, pokój nr 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Poziom zabezpieczenia oraz jego dopuszczalne formy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|