Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań oraz specjalistycznego sprzętu do pracowni zawodowych w ramach projektu pn. Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

Data publikacji 2015-07-22
Data zakończenia 2015-07-30 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Krosno
Miejscowość Krosno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Elektryczne artykuły i akcesoria,
  • Pakiety oprogramowania szkoleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185376 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445120002, 316800006, 302370009, 489310003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z 5 części:
Część I - Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Krośnie,
ul. Podkarpacka 16, Część II - Zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania do pracowni zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krośnie, ul. Szpetnara 9, Część III - Zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania do pracowni zawodowej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 w Krośnie, ul. Bohaterów Westerplatte 20, Część IV - Zakup i dostawa specjalistycznego oprogramowania i specjalistycznego sprzętu do pracowni zawodowych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Krośnie, ul. Rzeszowska 10, Część V - Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu do pracowni zawodowych w Miejskim Zespole Szkół Nr 5 w Krośnie, ul. P. Skargi 1. 1. Wydanie przedmiotu umowy określonego w SIWZ nastąpi w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy, według wykazu przekazanego przez Zamawiającego.
2. W ramach umowy Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy do następujących szkół:
1) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1, ul. Podkarpacka 16, 38-400 Krosno
2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2, ul. Szpetnara 9, 38-400 Krosno
3) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4, ul. Bohaterów Westerplatte 20,
38-400 Krosno
4) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5, ul. Rzeszowska 10, 38-400 Krosno
5) Miejskiego Zespołu Szkół Nr 5, ul. P. Skargi 1, 38-400 Krosno
według wykazu przekazanego Wykonawcy po podpisaniu umowy.
4. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powołana przez Zamawiającego, która zobowiązana jest sprawdzić dostarczony towar pod względem ilościowym
i pokwitować ich odbiór według faktury.
5. Z czynności odbioru przedstawiciele stron spiszą protokół odbioru. Odbiór uważa się za dokonany, jeżeli protokół odbioru będzie podpisany przez obie strony bez uwag.
Informacja dodatkowa: postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, gdyż jest ono częścią Projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Zamawiający w ramach dostaw dokona wydatkowania środków pieniężnych w wysokości znacznie przekraczającej 30.000 euro, jednak z przyczyn organizacyjnych dostawy w ramach projektu zostały podzielone na kilkadziesiąt odrębnych postępowań. Jednym z nich jest niniejsze postępowanie, którego wartość szacunkowa nie przekracza 30.000 EURO

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Krosno
Ulica ul. Lwowska 28a
Nr domu 28a
Miejscowość Krosno
Kod Pocztowy 38-400
Województwo podkarpackie
Tel 13 47 43 306
Fax 13 47 43 306
Internet www.krosno.pl
Regon 00052698900000
E-mail zp@um.krosno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo: Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów. Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie umowy, w której określone będą prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu. Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem. Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z Jego udziałem zostaną odrzucone. Zasady podpisywania oferty dotyczą wszystkich jej dokumentów (informacji, wykazów, oświadczeń) oraz potwierdzania za zgodność z oryginałem składanych kopii. Podwykonawstwo Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. W przypadku korzystania przez wykonawcę przy realizacji zamówienia z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany w umowie: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia problemów z dotrzymaniem terminu dostawy na uzasadniony wniosek wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, b) w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu przetargu i/lub podpisaniu umowy, c) w przypadku zawieszenia realizacji dostaw przez Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw. 3. Inne zmiany: a) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów (np. urządzenia o równoważnych parametrach, w nowszej i lepszej technologicznie ich wersji itp.), jeżeli nie prowadzi to do zwiększenia ceny, b) w przypadku gdy zaoferowany przez wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu, dostarczenie sprzętu o parametrach równoważnych bądź lepszych, c) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części dostaw niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji dostaw, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, że żaden powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostaw, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Serwis pogwarancyjny
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.krosno.pl
Adres uzyskania siwz Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 326
Data składania wniosków 30/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Krosno, ul. Lwowska 28a, Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Uwaga: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub pocztą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Powyższe zasady porozumiewania się (tj. faks i e-mail) nie będą miały zastosowania do dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw składanych w odpowiedzi na wezwanie dokonane przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy, ze względu na konieczność zachowania formy tychże oświadczeń lub dokumentów przewidzianej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane lub przepisów Kodeksu cywilnego w przypadku pełnomocnictwa. 3. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Jolanta Kopciuch-Szmyd - Wydział Edukacji Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach merytorycznych 2) Małgorzata Wanat lub Edyta Głód - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Krośnie, ul. Lwowska 28a, w godz. 7.30 do 15.30 - w sprawach formalno - prawnych; Sposób porozumiewania się: a) pisemnie - Krosno, ul. Lwowska 28a, z dopiskiem Zamówienia Publiczne b) faksem - nr: 13 47 43 306 c) drogą elektroniczną - zp@um.krosno.pl. Kryteria oceny ofert: 1. Kryteriami oceny ofert są: 1) cena - 90% 2) serwis pogwarancyjny - 10% 2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących przeliczników: 1) Kryterium: cena - 90 % W kryterium cena zostanie zastosowany wzór: P = [ Cmin: C] x 90 gdzie: P - liczba punktów Cmin - cena najniższa C - cena badana 2) Kryterium: serwis pogwarancyjny - 10% W kryterium serwis pogwarancyjny zostanie zastosowana następująca metoda punktacji: a) zaoferowanie co najmniej 24-miesięcznego okresu serwisu pogwarancyjnego - 10 pkt. b) zaoferowanie co najmniej 12-miesięcznego okresu serwisu pogwarancyjnego - 5 pkt. Uwaga: maksymalna długość okresu serwisu pogwarancyjnego jaka będzie podlegała punktacji wynosi 24 miesiące. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, który spełniając warunki określone w SIWZ uzyska największą liczbę punktów (suma punktów uzyskanych w obu w/w kryteriach - maksymalnie 100 punktów). Wymagane warunki świadczenia serwisu pogwarancyjnego: a) wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny bez dodatkowego wynagrodzenia, b) czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (faksem, e-mailem) przez Zamawiającego: w następnym dniu roboczym, (czas reakcji serwisu rozumiany jako nawiązanie kontaktu przez pracownika wykonawcy ze zgłaszającym awarię), c) termin naprawy - w ciągu 14 dni, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, d) w przypadku trzykrotnej awarii tego samego elementu/ podzespołu/ modułu w urządzeniu wykonawca wymieni element /podzespół/ moduł na nowy; wykonawca wymieni całe urządzenie na nowe w przypadku braku możliwości wymiany elementu/ podzespołu/ modułu; e) wymieniony element/ podzespół/ moduł lub urządzenie ma być o parametrach nie gorszych bądź lepszych; f) okres gwarancji biegnie na nowo dla urządzenia bądź elementu / podzespołu/ modułu wymienionego, wszelkie naprawy będą odbywały się w przedmiotowych szkołach, w przypadku konieczności napraw poza siedzibą szkoły - koszt transportu będzie ponosił wykonawca (Zamawiający nie może ponosić dodatkowych kosztów w związku z naprawami wadliwego urządzenia). Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następujących terminach: a) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy, b) zakończenie: 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)