Dostawa wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach Projektu pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie Mrocza

Data publikacji 2015-07-27
Data zakończenia 2015-08-04 11:00:00
Instytucja Gmina Mrocza
Miejscowość Mrocza
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt elektroniczny,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190618 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391610008, 391500008, 302360002, 317100006, 323200002, 481900006, 391621006, 391620005, 391621109, 391622007, 441000007, 444110004, 375352009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie: wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach Projektu pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie Mrocza, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Mrocza wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu mebli oraz wyposażenia sanitarnego, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar

Opis

Pakiet 1: Dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych w Oddziale Przedszkolnym
Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych,
- dostawa pomocy dydaktycznych,
- dostawa artykułów plastycznych.
Pakiet 2: Dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych,
- dostawa pomocy dydaktycznych,
- dostawa artykułów plastycznychPakiet 1: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego i elektrycznego w Oddziale Przedszkolnym
Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostawa sprzętu ICT,
- dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem,
- dostawa sprzętu audiowizualnego,
- dostawa kserokopiarki.
Pakiet 2: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego i elektrycznego w Oddziale Przedszkolnym
w SP w Witosławiu:
- dostawa sprzętu ICT,
- dostawa sprzętu audiowizualnego,
- dostawa kserokopiarkiPakiet 1: Dostawa mebli i wyposażenia w Oddziale Przedszkolnym Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- meble i wyposażenie,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- dostawa kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
Pakiet 2: Dostawa mebli i wyposażenia w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- meble i wyposażenie,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- dostawa kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmiPakiet 1: Dostosowanie toalet oraz kuchni w Oddziale Przedszkolnym Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostosowanie toalet do potrzeb dzieci,
- modernizacja toalet dla personelu,
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- wyposażenie lub doposażenie kuchni poprzez zakup i montaż.
Pakiet 2: Dostosowanie toalet oraz kuchni w Oddziale Przedszkolnym w SP Witosławiu:
- dostosowanie toalet do potrzeb dzieci,
- modernizacja toalet dla personelu,
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- wyposażenie lub doposażenie kuchni poprzez zakup i montażPakiet 1: Organizacja placu zabaw w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- zakup wyposażenia i montaż placu zabaw,
- wykonanie ogrodzenie placu zabaw

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Mrocza
Ulica Plac 1 Maja 20
Nr domu 20
Miejscowość Mrocza
Kod Pocztowy 89-115
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 386 74 10
Fax 52 385 62 41
Regon 09235088900000
E-mail urzad@mrocza.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/09/2015
Wadium (przedruk z SIWZ) 11.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Część I - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 gr.) 2) Część II - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 gr.) 3) Część III - 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100 gr.) 4) Część IV - 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100 gr.) 5) Część V - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100 gr.) 11.2 Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 11.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 11.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11.7 Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy/usługi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i ich odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy /usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał zrealizowaną lub realizowaną przynajmniej 1 dostawę (na każdą część zamówienia) z asortymentem zbliżonym do przedmiotu zamówienia
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca nie będzie zaległ z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US) b) wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości Zamawiający dokona oceny spełniania warunku poprzez weryfikację złożonych dokumentów
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 , tj.: wykazanie wykonania co najmniej 1 dostawy/usługi polegającej na wyposażeniu oddziałów przedszkolnych, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że dostawa/usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została prawidłowo ukończona
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zamawiającego) 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy 3) Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ. 5) Karty specyfikacji produktów - dotyczy części II przedmiotu zamówienia. 6) Kopia dowodu wniesienia wadium 7) Odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1) wystąpią oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, 2) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie, 3) konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) wystąpią okoliczności związane z wstrzymaniem dostawy lub przerwą w realizacji dostawy powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 5) konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.mrocza.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, pok. nr 301
Data składania wniosków 04/08/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, sekretariat - pok. nr 207
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie dofinansowane ze środków UE oraz budżetu krajowego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)