Przedmiotem zamówienia są dostawy w zakresie: wyposażenia do oddziałów przedszkolnych w ramach Projektu pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne w Gminie Mrocza, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Mrocza wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu mebli oraz wyposażenia sanitarnego, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar
OpisPakiet 1: Dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych w Oddziale Przedszkolnym
Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych,
- dostawa pomocy dydaktycznych,
- dostawa artykułów plastycznych.
Pakiet 2: Dostawa artykułów plastycznych, zabawek i pomocy dydaktycznych w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych,
- dostawa pomocy dydaktycznych,
- dostawa artykułów plastycznychPakiet 1: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego i elektrycznego w Oddziale Przedszkolnym
Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostawa sprzętu ICT,
- dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem,
- dostawa sprzętu audiowizualnego,
- dostawa kserokopiarki.
Pakiet 2: Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, audiowizualnego i elektrycznego w Oddziale Przedszkolnym
w SP w Witosławiu:
- dostawa sprzętu ICT,
- dostawa sprzętu audiowizualnego,
- dostawa kserokopiarkiPakiet 1: Dostawa mebli i wyposażenia w Oddziale Przedszkolnym Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- meble i wyposażenie,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- dostawa kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
Pakiet 2: Dostawa mebli i wyposażenia w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- meble i wyposażenie,
- zakup wyposażenia wypoczynkowego,
- zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych,
- dostawa kompletu wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmiPakiet 1: Dostosowanie toalet oraz kuchni w Oddziale Przedszkolnym Nr 1, 2, 3, 4, 5 w SP w Mroczy:
- dostosowanie toalet do potrzeb dzieci,
- modernizacja toalet dla personelu,
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- wyposażenie lub doposażenie kuchni poprzez zakup i montaż.
Pakiet 2: Dostosowanie toalet oraz kuchni w Oddziale Przedszkolnym w SP Witosławiu:
- dostosowanie toalet do potrzeb dzieci,
- modernizacja toalet dla personelu,
- zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach,
- wyposażenie lub doposażenie kuchni poprzez zakup i montażPakiet 1: Organizacja placu zabaw w Oddziale Przedszkolnym w SP w Witosławiu:
- zakup wyposażenia i montaż placu zabaw,
- wykonanie ogrodzenie placu zabaw |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Mrocza
|
Ulica |
Plac 1 Maja 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Mrocza
|
Kod Pocztowy |
89-115
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 386 74 10
|
Fax |
52 385 62 41
|
Regon |
09235088900000
|
E-mail |
urzad@mrocza.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
25/09/2015
|
Wadium |
(przedruk z SIWZ)
11.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1) Część I - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 gr.)
2) Część II - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 gr.)
3) Część III - 750,00 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100 gr.)
4) Część IV - 850,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100 gr.)
5) Część V - 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100 gr.)
11.2 Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
11.3 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
11.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006
11.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
11.6 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
11.7 Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
|
Wiedza |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy/usługi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i ich odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy /usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał zrealizowaną lub realizowaną przynajmniej 1 dostawę (na każdą część zamówienia) z asortymentem zbliżonym do przedmiotu zamówienia
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i dokona oceny warunku na podstawie złożonego oświadczenia
|
Sytuacja |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca nie będzie zaległ z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US)
b) wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku poprzez weryfikację złożonych dokumentów
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
, tj.:
wykazanie wykonania co najmniej 1 dostawy/usługi polegającej na wyposażeniu oddziałów przedszkolnych, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że dostawa/usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących, czy została prawidłowo ukończona
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zamawiającego)
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy
3) Zaakceptowane Istotne postanowienia umowy
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ.
5) Karty specyfikacji produktów - dotyczy części II przedmiotu zamówienia.
6) Kopia dowodu wniesienia wadium
7) Odpowiednie pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy:
1) wystąpią oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe,
2) nastąpi zmiana podatku od towarów i usług VAT, kiedy wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
3) konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
4) wystąpią okoliczności związane z wstrzymaniem dostawy lub przerwą w realizacji dostawy powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
5) konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.mrocza.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, pok. nr 301
|
Data składania wniosków |
04/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, sekretariat - pok. nr 207
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie dofinansowane ze środków UE oraz budżetu krajowego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|