DOSTAWA BIELIZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Data publikacji 2015-08-05
Data zakończenia 2015-08-13 10:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
Miejscowość Chojnice
Województwo pomorskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116829 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000, 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy od udzielenia zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
Ulica ul. Leśna 10
Nr domu 10
Miejscowość Chojnice
Kod Pocztowy 89-600
Województwo pomorskie
Tel 052 3956974
Fax 052 3956505
Internet www.szpital.chojnice.pl
Regon 00030816900000
E-mail zampublik@szpital.chojnice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 24
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wielkością (dostawy nie mniejsze niż 80% wartości składanej oferty) przedmiotowi zamówienia.
Sytuacja Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 80% wartości przedmiotu zamówienia składanej oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.Dokumenty potwierdzające jakość wyrobów (atesty, certyfikaty, itp.). 2.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych 3.Dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (poszczególne oferowane wyroby powinny być wyraźnie wskazane w załączonych dokumentach, np. poprzez podanie ich nazw handlowych, numerów katalogowych) - jeżeli dotyczy. 4.Oryginalny katalog umożliwiający weryfikację zgodności oferowanych produktów z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawniona do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w przyszłej umowie w zakresie: 1.ilości poszczególnego asortymentu w trakcie realizacji umowy w ramach jej ogólnej wartości; 2.zamiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie nie wyższej niż w złożonej ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności nowego wyrobu w stosunku do uprzednio zaoferowanego (bez konieczności podpisywania aneksu), 3.numeru katalogowego produktu (bez konieczności podpisywania aneksu), 4.liczby opakowań, 5.wymiany/uzupełnienia elementów składowych przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony, 6.zmiany na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn leżących po stronie producenta, 7.przedłużenia końcowego terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania jej ogólnej wartości w pierwotnym terminie, 8.zmiany ceny: 8.1 cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto, 8.2 cena jednostkowa będzie mogła ulec obniżeniu przez Wykonawcę w trakcie trwania umowy, 9.wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się z wyprzedzeniem, nie później niż 14 dni przed proponowaną datą zmiany cen, 10.zmiana umowy będzie możliwa jeżeli zajdzie obiektywna konieczność zmiany innego rodzaju niż wymienione w punktach 1-8, pod warunkiem, że zmiana nie będzie ingerować w treść przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia, 11. zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony (z wyjątkiem punktu 2. i 3.)
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.szpital.chojnice.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice (dział zamówień publicznych p. 208-209)
Data składania wniosków 13/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice (dział zam. publ. p. 208-209; os. upoważnione do przyjęcia ofert: A. Tuszkiewicz-Rudnik, M. Bramańska).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)