Wykonywanie sług doradczych w zakresie przygotowania projektu unijnego pn. Informatyzacja procesów wymiany danych o pacjentach w Szpitalu Grochowskim oraz wdrożenie platformy e-pacjent na rzecz Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., znak sprawy: ZP/38/2015

Data publikacji 2015-09-01
Data zakończenia 2015-09-09 12:00:00
Instytucja Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie systemów informacji lub strategicznej analizy technologicznej oraz usługi w zakresie planowania,
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129327 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722241002, 722222009, 794211002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonywanie sług doradczych w zakresie przygotowania projektu unijnego pn. Informatyzacja procesów wymiany danych o pacjentach w Szpitalu Grochowskim oraz wdrożenie platformy e-pacjent na rzecz Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług doradczych w zakresie przygotowania projektu unijnego pn. Informatyzacja procesów wymiany danych o pacjentach w Szpitalu Grochowskim oraz wdrożenie platformy e-pacjent na rzecz Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. z opisem przedstawionym poniżej:
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach, które obejmują w szczególności:
a) Etap I - przygotowanie projektu studium wykonalności wraz z wnioskiem
o dofinansowanie - dla konkursu w ramach działania 2.1 RPO Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020 - na poziomie dokumentacji aplikacyjnej. Termin realizacji do 30.09.2015 r.
b) Etap II - po uzyskaniu decyzji RPO WM o dofinansowaniu (zakończenie Etapu I)
- w ramach pełnionej funkcji Kierownika Projektu, współudział w przygotowaniu dokumentacji o zamówienia publiczne oraz nadzór merytoryczny nad realizacją przedmiotu zamówienia, w tym nadzór merytoryczny nad wdrożeniem przedsięwzięcia. Termin realizacji: rozpoczęcie - po uzyskaniu decyzji RPO WM o dofinansowaniu, zakończenie - wstępnie do 31.12.2016 r.
Szczegółowy zakres prac - Opis przedmiotu zamówienia - zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
Ulica ul. Grenadierów 51/59
Nr domu 51/59
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-073
Województwo mazowieckie
Tel 22 51 52 743
Fax 22 51 52 789
Internet www.grochowski.waw.pl
Regon 00215398900000
E-mail zp@grochowski.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga od Wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem minimum 10 usług doradczych w sektorze finansów publicznych, w tym co najmniej 5 zrealizowanych projektów informatyzacji w podmiotach leczniczych - szpitalach, w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych o wartości projektu minimum 2 000 000,00 zł brutto każdy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej (ich) rodzaju i wartości, daty (dat) i miejsca (miejsc) wykonania oraz załączeniem dowodów (dotyczących wykazanych usług) potwierdzających ich należyte wykonanie. Ponadto Zamawiający wymaga by Oferent przedstawił w załączeniu wykaz prac analitycznych i doradczych zrealizowanych w sektorze publicznym. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: 1) wykazu usług zgodnego z wzorem - zał. nr 5 do SIWZ; 2) dowodów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług; 3) oświadczenia zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: 1) wykaz (zgodny z wzorem - zał. nr 5 do SIWZ) potwierdzający wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 usług doradczych w sektorze finansów publicznych, w tym co najmniej 5 zrealizowanych projektów informatyzacji w podmiotach leczniczych - szpitalach, w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych o wartości projektu minimum 2 000 000,00 zł brutto każdy; 2) dołączy dowody potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług; 3) dołączy wykaz prac analitycznych i doradczych realizowanych w sektorze publicznym. 4) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami do wykonania zamówienia posiadającymi: 1) wykształcenie wyższe - profil: informatyczny lub ekonomiczny: 2) certyfikat zarządzania projektami PRINCE 2 lub równoważny lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania IT w przedsiębiorstwie; 3) min. 3 letnie doświadczenie IT, udział w projektach finansowanych z funduszy unijnych związanych z podmiotami leczniczymi (np. szpitalach); 4) min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami z elementami IT w podmiotach leczniczych (np. w szpitalach). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz (zał. nr 6 do SIWZ) osób zdolnych do wykonania zamówienia (spełniających w/w wymagania dotyczące wykształcenia, posiadania certyfikatu), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, wraz z podaniem danych dotyczących tych osób, potwierdzających spełnienie przez nie wymagań określonych powyżej oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dowód opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 500 000,00 zł oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów 3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i zakresie: 1) zmiany osób/-y odpowiedzialnych/-ej określonych w § 5 ust. 1 na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że osoba/y odpowiedzialne nie wykonuje/-ją obowiązków wynikających z umowy; 2) zmiany osoby odpowiedzialnej określonej w § 5 ust. 1 w przypadku zmian organizacyjnych, zwolnień lub wewnętrznych ustaleń Zamawiającego; 3) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku złożenia przez jedną ze stron wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od umowy; 4) zmiany wynagrodzenia netto określonego w § 6 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 i 2, a także w formularzu oferty w przypadku zmian stawki VAT, w taki sposób by stałą pozostała wartość brutto, a odpowiedniej zmianie ulegnie wartość netto wynagrodzenia; 5) zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi w przypadku zawarcia umowy później niż 15 września 2015 r.; 6) zmiany terminu zakończenia umowy w przypadku opóźnienia w uzyskaniu decyzji o dofinansowaniu; 7) zmiany ceny usług netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana taka nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy; 8) zmiany ceny usług netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana taka nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Termin wykonania etapu I
Kryt 2p 60
Adres strony internetowej siwz www.grochowski.waw.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 204
Data składania wniosków 09/09/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. Sekretariat Prezesa Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)