Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Grenadierów 51/59
|
Nr domu |
51/59
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
04-073
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 51 52 743
|
Fax |
22 51 52 789
|
Internet |
www.grochowski.waw.pl
|
Regon |
00215398900000
|
E-mail |
zp@grochowski.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/12/2016
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający wymaga od Wykonawców, w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem minimum 10 usług doradczych w sektorze finansów publicznych, w tym co najmniej 5 zrealizowanych projektów informatyzacji w podmiotach leczniczych - szpitalach, w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych o wartości projektu minimum 2 000 000,00 zł brutto każdy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej (ich) rodzaju i wartości, daty (dat) i miejsca (miejsc) wykonania oraz załączeniem dowodów (dotyczących wykazanych usług) potwierdzających ich należyte wykonanie.
Ponadto Zamawiający wymaga by Oferent przedstawił w załączeniu wykaz prac analitycznych i doradczych zrealizowanych w sektorze publicznym.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie:
1) wykazu usług zgodnego z wzorem - zał. nr 5 do SIWZ;
2) dowodów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług;
3) oświadczenia zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży:
1) wykaz (zgodny z wzorem - zał. nr 5 do SIWZ) potwierdzający wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 10 usług doradczych w sektorze finansów publicznych, w tym co najmniej 5 zrealizowanych projektów informatyzacji w podmiotach leczniczych - szpitalach, w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych o wartości projektu minimum 2 000 000,00 zł brutto każdy;
2) dołączy dowody potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług;
3) dołączy wykaz prac analitycznych i doradczych realizowanych w sektorze publicznym.
4) złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami do wykonania zamówienia posiadającymi:
1) wykształcenie wyższe - profil: informatyczny lub ekonomiczny:
2) certyfikat zarządzania projektami PRINCE 2 lub równoważny lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania IT w przedsiębiorstwie;
3) min. 3 letnie doświadczenie IT, udział w projektach finansowanych z funduszy unijnych związanych z podmiotami leczniczymi (np. szpitalach);
4) min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami z elementami IT w podmiotach leczniczych (np. w szpitalach).
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wykaz (zał. nr 6 do SIWZ) osób zdolnych do wykonania zamówienia (spełniających w/w wymagania dotyczące wykształcenia, posiadania certyfikatu), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, wraz z podaniem danych dotyczących tych osób, potwierdzających spełnienie przez nie wymagań określonych powyżej oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dowód opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 500 000,00 zł oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - zał. nr 2 do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów
3. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach i zakresie:
1) zmiany osób/-y odpowiedzialnych/-ej określonych w § 5 ust. 1 na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że osoba/y odpowiedzialne nie wykonuje/-ją obowiązków wynikających z umowy;
2) zmiany osoby odpowiedzialnej określonej w § 5 ust. 1 w przypadku zmian organizacyjnych, zwolnień lub wewnętrznych ustaleń Zamawiającego;
3) zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku złożenia przez jedną ze stron wypowiedzenia umowy lub odstąpienia od umowy;
4) zmiany wynagrodzenia netto określonego w § 6 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 i 2, a także w formularzu oferty w przypadku zmian stawki VAT, w taki sposób by stałą pozostała wartość brutto, a odpowiedniej zmianie ulegnie wartość netto wynagrodzenia;
5) zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi w przypadku zawarcia umowy później niż 15 września 2015 r.;
6) zmiany terminu zakończenia umowy w przypadku opóźnienia w uzyskaniu decyzji o dofinansowaniu;
7) zmiany ceny usług netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana taka nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy;
8) zmiany ceny usług netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny, wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia - w zakresie koniecznym i możliwym do zaakceptowania przez Zamawiającego, przy założeniu, że zmiana taka nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
40
|
Kryt 2 |
Termin wykonania etapu I
|
Kryt 2p |
60
|
Adres strony internetowej siwz |
www.grochowski.waw.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój 204
|
Data składania wniosków |
09/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o., ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa. Sekretariat Prezesa Zarządu
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|