Zakup i dostawę produktów spożywczych

Data publikacji 2015-09-01
Data zakończenia 2015-09-08 11:30:00
Instytucja Szpital Barlinek Sp. z o.o.
Miejscowość Barlinek
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 225972 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 155000003, 158000006, 151120006, 151100002, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Szpitala Barlinek Sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na każdy z 9 pakietów oddzielnie. Pod pojęciem ofert częściowych rozumie się pojedyncze pakiety. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych pakietów.
Ilości asortymentu wskazanego w Załączniku nr 2 do SIWZ są wyłącznie szacunkowe i służą wyliczeniu ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wskazane ilości zostały ustalone z należytą starannością i uwzględniają potrzeby Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Barlinek Sp. z o.o.
Ulica ul. Szpitalna 10
Nr domu 10
Miejscowość Barlinek
Kod Pocztowy 74-320
Województwo zachodniopomorskie
Tel 95 7462502
Fax 95 7462502
Internet www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
Regon 00030455600000
E-mail przetargi10@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka Prawa Handlowego
Rodzaj zam inny Spółka Prawa Handlowego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 9
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć 1.Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawodawstwa żywnościowego (w tym ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2006 nr 171 poz. 1225)- sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6. 2.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnego rejestru czystości samochodu dostawczego potwierdzający mycie i dezynfekcję pojazdu oraz aktualna książeczka zdrowia kierowcy oraz przedstawienie ich Zamawiającemu na jego żądanie sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 7 3. Załączyć do oferty wykaz środków transportu dopuszczonych do przewozu żywności zgodnie z decyzją, zezwoleniem wydanym przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny w oparciu o przepisy ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914) Do wykazu należy dołączyć aktualne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem decyzji/ zezwoleń Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające wymienione w wykazie pojazdy do przewozu żywności zgodnie z załącznikiem nr 8. 4.Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie dodatkowych próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 9. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik opisany jako nr 2 do SIWZ, odpowiednio w zakresie oferowanej części Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.) w przypadku, gdy o udzielnie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych), o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleni zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany lub uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:1)zwiększenia lub zmniejszenia ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy między pozycjami zamówienia wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, przy czym wartość przedmiotu umowy po zmianach nie może, przekroczyć kwoty o której mowa w § 2 ust. 1; 2)zmiany ceny jednostkowej brutto asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy w przypadku zmian w stawkach podatku od towarów i usług (VAT),3)zamiany poszczególnego asortymentu, wskazanego w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, w szczególności z powodu zaprzestania jego produkcji, wycofania z obrotu lub z innych przyczyn powodujących, iż świadczenie stało się niemożliwe do spełnienia, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortyment równoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego w tym również cenę jednostkową netto i brutto (cena nie może być wyższa niż wskazana w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej umowy); 4)zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku do umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Barlinek Sp. z o.o. 74-320 Barlinek Ul. Szpitalna 10 Pokój nr 13
Data składania wniosków 08/09/2015
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Szpital Barlinek Sp. z o.o. 74-320 Barlinek Ul. Szpitalna 10 Pokój nr 15
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)