Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Przemysłowa 7A
|
Nr domu |
7A
|
Miejscowość |
Głogów
|
Kod Pocztowy |
67-200
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
076 7265656
|
Fax |
076 7265666
|
Internet |
www.gpk-sitaglogow.pl
|
Regon |
39076792000000
|
E-mail |
gpk-sitaglogow@gpk-sitaglogow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Spółka z o.o. z udziałem Gminy Miejskiej
|
Rodzaj zam inny |
Spółka z o.o. z udziałem Gminy Miejskiej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego netto
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
16
|
Wadium |
Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie:
a) 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia art. 22 ust 1 Pzp
|
Wiedza |
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone.
Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie (zrealizowanie) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,minimum osiem dostaw, udokumentowane, ukończone wdrożenia (dostawa, wdrożenie i - lub aktualizacja) Informatycznego Systemu, polegających na należycie wykonanej dostawie i wdrożeniu systemu, i-lub aktualizacji w przedsiębiorstwach zajmujących się zbiórką i - lub zagospodarowaniem odpadów:
a) z czego minimum trzy wdrożenia zrealizowano w przedsiębiorstwach prowadzących działalność zbiórki odpadów (działający na obszarze zamieszkałym przez min. 50 tys. mieszkańców) w zakresie:obejmującym co najmniej jednoczesne wdrożenie obszaru finansowo-księgowego, zarządzania gospodarką odpadami, zestawień analitycznych, biura obsługi klienta, użytkowanego przez co najmniej 20 użytkowników (stanowisk),
b) z czego minimum pięć wdrożeń zrealizowano w przedsiębiorstwach, które posiadają status Regionalnych Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) dla instalacji do mechaniczno -biologicznego przetwarzania odpadów i/lub składowania odpadów (w ilości zagospodarowanych odpadów rocznie nie mniej niż 10 tyś. Mg).
Uwaga: Poprzez udokumentowane, ukończone wdrożenia Zamawiający rozumie zamówienia, w których wdrożono i -lub rozbudowano i- lub zaktualizowano oferowany autorski system Wykonawcy, zamówienia te zostały ukończone, a wdrożony system jest w ciągłym użytkowaniu. Przy czym przez rozbudowę i-lub aktualizację Zamawiający rozumie zakup dodatkowego, nowego modułu, który nie wchodził w zakres umowy podstawowej i-lub uruchomienia szeregu nowych funkcjonalności, zarówno w obszarach nie objętych wcześniejszym zamówieniem, jak i rozszerzających funkcjonalności wdrożonych wcześniej modułów, a jego zamówienie zostało zrealizowane na podstawie zamówień uzupełniających, zamówień dodatkowych, umowy dodatkowej czy umowy rozszerzenia, aneksu.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia art. 22 ust 1 Pzp oraz oświadczenia Wykonawcy, że:
a) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, i wykaże się posiadaniem urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych w postaci co najmniej 3 mobilnych stanowisk pracy (w głównej siedzibie Wykonawcy lub oddziale) wyposażonych w komputer stacjonarny lub przenośny z łączem internetowym, telefon stacjonarny i/lub komórkowy, dostępnych do kontaktu w godzinach pracy Zamawiającego oraz dostosowanych do pracy zdalnej,
|
Zdolne |
Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia art. 22 ust 1 Pzp oraz oświadczenia Wykonawcy, że:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- 1 osobą pełniącą rolę Kierownika projektu: wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 10 lat doświadczenia we wdrażaniu systemu Wykonawcy i kierowaniu pracami wdrożeniowymi, w tym w co najmniej w 5 wdrożeniach w przedsiębiorstwach zajmujących się gospodarką odpadami komunalnymi i/ lub utrzymaniem czystości w obszarach co najmniej finansowo - księgowego, zarządzanie gospodarka nieczystościami,
- 5 osobami pełniącymi rolę Specjalisty ds. wdrożenia: wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne, minimum 5 lat doświadczenia we wdrażaniu systemu Wykonawcy i w co najmniej 5 wdrożeniach w przedsiębiorstwach zajmujących się gospodarką odpadami komunalnymi i/ lub utrzymaniem czystości,
- 5 osobami pełniącymi rolę Specjalisty ds. programowania: wykształcenie wyższe informatyczne, minimum 10 lat doświadczenia w zakresie projektowania i rozwoju systemu Wykonawcy,
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w zakresie niezbędnym jak w pkt a)
|
Sytuacja |
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonych dokumentów:
a) opłaconej polisy (wraz z dowodem opłaty składki), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych) związanej z przedmiotem zamówienia.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na poziomie 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
1) certyfikat ISO lub inny dokument równoważny spełniający wymagania w zakresie niezbędnym jak w rozdziale VII pkt 1 ppkt. 5a SIWZ (Oferowany przez Wykonawcę system musi być zgodny z wymogami norm w odniesieniu do systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 lub innych równoważnych norm dotyczących przedmiotu zamówienia),
2) dokument, np.: opinia biegłego rewidenta lub inny dokument równoważny, potwierdzający spełnienie wymagań w zakresie niezbędnym jak w rozdziale VII pkt 1 ppkt 5b SIWZ (Oferowany przez Wykonawcę system musi być zgodny z wymogami Ustawy o Rachunkowości z dnia 29.09.1994r. -t.j. Dz.U. 2013 poz.303
z późn.zm.).
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 - formularz ofertowy OFERTA.
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie.
3) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
4) Kopia dowodu wniesienia wadium.
5) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.
6) Zobowiązania innych podmiotów.
7) Dokumenty wymienione przez Zamawiającego w rozdziale VIII ust.1. ppkt 1.1 , 1.2. i 1.3.
8) Wypełniony i podpisany załącznik nr 10 do SIWZ.
9) Projekt umowy na realizację przedmiotu zamówienia uwzględniający wymogi niniejszej SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
3.1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
3.2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3.3. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
1) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy,
2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
3) wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia,
4) konieczności wykonania ewentualnych zamówień uzupełniających - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
5) Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usługi. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania.
3.4. Pozostałe zmiany:
1) jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT,
2) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT.
3.5. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
40.00
|
Kryt 2 |
Ocena realności działania Informatycznego Systemu
|
Kryt 2p |
30.00
|
Kryt 3 |
Ocena realności realizacji projektu/wdrożenia
|
Kryt 3p |
30.00
|
Adres strony internetowej siwz |
www.gpk-sitaglogow.pl
|
Adres uzyskania siwz |
GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa 7A.
|
Data składania wniosków |
30/11/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:30
|
Miejsce |
GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa 7A, pokój nr 6 Sekretariat.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|