Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny sterylnej operacyjnej i niesterylnej w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1-13.
Łącznie 58 pozycji zgrupowanych w 13 pakietach:
Pakiet nr 1 - Sterylna bielizna operacyjna, - dwu warstwowa blok operacyjny , SOR - 1 pozycja,
Pakiet nr 2 - Sterylna bielizna operacyjna - okulistyka , - 2 pozycje,
Pakiet nr 3 - Sterylna bielizna operacyjna - ginekologia - 2 pozycje,
Pakiet nr 4 - Sterylna bielizna operacyjna - trzy warstwowa- Blok Operacyjny - 4 pozycje,
Pakiet nr 5 - Sterylne serwety i elementy dodatkowe - /Blok Operacyjny , SOR - 11 pozycji,
Pakiet nr 6 - Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycja,
Pakiet nr 7- Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Bloku Operacyjnego, Bloku Operacyjnego Okulistyki, SOR- 1 pozycja,
Pakiet nr 8 - Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Ginekologii- 1 pozycja,
Pakiet nr 9 - Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycje,
Pakiet nr 10 - Komplet chirurgiczny męski/damski - 3 pozycje,
Pakiet nr 11 - Bielizna niesterylna / Blok Operacyjny - 2 pozycje,
Pakiet nr 12 - Bielizna j. użytku, maska, czepek, folie - 19 pozycji,
Pakiet nr 13 - Sterylna bielizna operacyjna - Blok operacyjny- system PAK- 9 pozycji.
OpisSterylna bielizna operacyjna 2 -warstwowa dla Bloku Operacyjnego i SOR - 1 poz.Sterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Okulistycznego- 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego- 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna - 3 warstwowa dla Bloku Operacyjnego- 4 pozycjeSterylne serwety i elementy dodatkowe dla Bloku Operacyjnego i SOR- 11 pozycjiSterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego- 1 pozycjaSterylne fartuchy chirurgiczne/SMS / dla Bloku Operacyjnego ,Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego, SOR - 1 pozycjaSterylne fartuchy chirurgiczne/SMS /dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego - 1 pozycjaNiesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne- 2 pozycjeKomplet chirurgiczny męski/damski- 3 pozycjeBielizna niesterylna dla Bloku Operacyjnego - 2 pozycjeBielizna j. użytku: maska, czepek, folie- 19 pozycjeSterylna bielizna operacyjna dla bloku operacyjnego - system PAK- 9 pozycji |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Powiatowy
|
Ulica |
ul. Miodowa 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Zawiercie
|
Kod Pocztowy |
42-400
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 6740361
|
Fax |
032 6721532
|
Internet |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Regon |
27627111000000
|
E-mail |
inwestycje@szpitalzawiercie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
13
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Do potwierdzenia oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż :
Pakiet nr 1 - 10 000,00 zł.
Pakiet nr 2 - 18 900,00 zł.
Pakiet nr 3 - 24 600,00 zł.
Pakiet nr 4- 15 500,00 zł.
Pakiet nr 5 - 22 400,00 zł.
Pakiet nr 6 - 7 850,00 zł.
Pakiet nr 7 - 21 900,00 zł.
Pakiet nr 8- 2 110,00 zł.
Pakiet nr 9 - 2 790,00 zł.
Pakiet nr 10- 5 100,00 zł.
Pakiet nr 11- 5 500,00 zł.
Pakiet nr 12- 98 400,00 zł.
Pakiet nr 13- 213 290,00 zł.
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:
- poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
|
Potencjał |
Do potwierdzenia oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3
|
Zdolne |
Do potwierdzenia oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3
|
Sytuacja |
Do potwierdzenia oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE)
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę . Na dokumentach należy zaznaczyć, której pozycji dotyczą.
- w przypadku pieluch dla dzieci, jeżeli nie są zarejestrowane jako wyrób medyczny , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i używania - oświadczenie o wyrobie niemedycznym oraz opinia PZH.
- katalog/folder lub ulotka wraz z próbnikiem oferowanego materiału, z którego wykonana jest bielizna, z oznaczeniem, której pozycji dotyczy.
|
Inne dokumenty |
1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów.
2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów
rejestrowych, załączonych do oferty.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
a) w zakresie zmiany handlowej produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania lub ilości sztuk w opakowaniu o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem oraz uzyskały akceptację Zamawiającego.
b) zmiana stawki Vat, w stopniu odpowiadającym tej zmianie, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto,
c) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego,
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia częściowego
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
W siedzibie Szpitala Powiatowego w Zawierciu ul. Miodowa 14, Budynek D Administracji Szpitala - Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 11
|
Data składania wniosków |
04/01/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
W siedzibie Szpitala Powiatowego w Zawierciu ul. Miodowa 14, Budynek D Administracji Szpitala - Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 11
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 20 % zamówienia podstawowego
|