Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2016

Data publikacji 2015-12-17
Data zakończenia 2015-12-28 11:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny
Miejscowość Kampinos
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 346506 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 31400004, 32100006, 32200009, 151000009, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 156000004, 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie zgodnie z wykazem zamieszczonym w załącznikach 8a, 8b, 8c, 8d, 8e
2.Dostarczane wyroby:
1)Powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z Polską Normą, dyrektywami i rozporządzeniami UE : Rozporządzeniami (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie higieny środków spożywczych (Dziennik Urzędowy UE, wydanie specjalne w języku polskim, rozdz. 13, tom 34, str. 319), Rozporządzeniami (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L. 139/55 z dnia 30 kwietnia 2004 roku), Rozporządzeniem (WE) Nr 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 roku ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. L. 226/83 z 26 czerwca 2004 roku s. 22), Rozporządzenie (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 roku ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE. L. z dnia 1 lutego 2002 roku) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 roku o jakości handlowej artykułów rolno- spożywczych (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2010r. Nr 136, poz. 914).
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 8a, 8b, 8c, 8d, 8e (np. Ser żółty typu Gouda) zostały podane przez zamawiającego tylko przypadkowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem.
4.Zakres zamówienia:Przetwory sypkie, Przyprawy, przetwory, produkty strączkowe,Mrożonki, Nabiał i przetwory nabiałowe, Ziemniaki, Warzywa, Owoce, Kiszonki,Jaja, Ryby, Mięso, wędliny, Drób, przetwory drobiowe, Pieczywo
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie produkty. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje określone w danej grupie. Oferta częściowa musi obejmować minimum jedna z grup.
6. Wymogi dodatkowe:
1) Przedmiot zamówienia winien być dostarczony transportem, spełniającym wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r w sprawie wymagań sanitarnych środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003r. Nr 21, poz. 179) / - dowóz na koszt i ryzyko transportem dostawcy do miejsca wyznaczonego przez zamawiającego stołówki (magazynu) w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie, przy ul. Szkolnej 5,
2) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowita odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru.
3) forma płatności - przelew,
4) zamawiający nie przewiduje waloryzacji cen w trakcie realizacji umowy.
7. Ilości podane w załącznikach 8a-8e są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru do 15%. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
8. Wykonawca będzie składał zamówienia codziennie w formie pisemnego zapotrzebowania doręczonego dostawcy (osobie dostarczającej przedmiot zamówienia w imieniu Wykonawcy) lub Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienie w każdy dzień tygodnia najpóźniej do godz. 8.30.
Wyjątek stanowią świeże jaja - dwa razy w tygodniu.
W przypadku zamówień doraźnych, dokonywanych telefonicznie - w ciągu 5 godzin.
9.Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawcy wybrane artykuły żywnościowe w dni powszednie z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich, zimowych i innych dni,
w których stołówka szkolna nie podaje obiadów.
10.Odbioru towaru u Zamawiającego dokonują wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony przez Upoważnionego pracownika Zamawiającego.
11.W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę.
12.Faktury za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem.
W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego.
13.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie artykułów żywnościowych w ramach danego zadania określają odpowiednio załączniki nr 8a-8e

Opis

Część nr I - Przetwory sypkie, przyprawy, przetwory, produkty strączkowe, mrożonki, nabiał i przetwory nabiałowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8a.Część nr II - Ziemniaki, Warzywa, Owoce, Kiszonki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8b.Część nr III - jaja
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8c.Część nr IV - Ryby, Mięso, Wędliny, Drób, Przetwory drobiowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8d.Część nr V - Pieczywo
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8e.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny
Ulica ul. Szkolna 5
Nr domu 5
Miejscowość Kampinos
Kod Pocztowy 05-085
Województwo mazowieckie
Tel 0-22 7250014, 7250005
Regon 01532804500000
E-mail jadwiga.dmo@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi
Rodzaj zam inny Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.
Wiedza 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.
Potencjał 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.
Zdolne 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji. 4) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (załącznik nr 5 do SIWZ)
Sytuacja 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 2) 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 3) 3) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, za zgodą obu stron. 2.Zmiana postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach: 1)jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jego wykonania jest konieczna ze względu na uzasadniony interes Zamawiającego lub ze względu na cel dla którego umowa została zawarta, 2)jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jej wykonania jest spowodowana przyczynami niezależnymi od stron umowy i niezawinionymi przez Wykonawcę, w szczególności siły wyższej, 3)jeśli Wykonawca zmieni podwykonawcę lub podwykonawców, a zmiana nastąpi zgodnie z warunkami niniejszej umowy i przepisów prawa, 4)W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami § 3 ust. 4.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.kampinos.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos
Data składania wniosków 28/12/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)