Zakup tekstyliów

Data publikacji 2016-01-21
Data zakończenia 2016-02-01 10:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy,
  • Dywany

Szczegóły

Numer ogłoszenia 14204 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395154009, 395314007, 395221307
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tekstyliów.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I - Zakup tekstyliów tj. zasłon typu verticale, rolety.
Część II - Zakup tekstyliów tj. wykładzin dywanowych, dywanów, dywaników przyłóżkowych.
3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia.
4. Wszystkie tekstylia powinny być dostarczone zgodnie z opisem Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia.

5. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przedstawić komisji oryginały lub kopie (poświadczonych za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych tj. atesty, certyfikaty, aprobaty i ocenę higieniczności itp., zgodnie z Zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia.

6. Dla części I zamówienia:
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem wniesieniem, oraz montażem verticali i rolet do pomieszczeń wskazanych przez Użytkownika na koszt własny zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SIWZ.

Dla części II zamówienia:
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń magazynowych Sekcji Obsługi Infrastruktury lub innych pomieszczeń znajdujących się na parterach w budynkach kilkukondygnacyjnych ( w uzgodnieniu z Użytkownikiem) na koszt własny Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 50m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów.

UWAGA Nie zastosowanie się do powyższych zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę.

7. Wykaz osób do nadzorowania przyjęcia - odbioru dostawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) - dla części I i II zamówienia. Odbiór dostawy odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy udziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

8. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie potwierdzając gotowość realizacji dostaw osoby wskazane w załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiającego na 7 dni przed każdą planowaną dostawą.

9. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy.

10. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu.

11. Wartość szacunkowa zamówienia:
Część I zamówienia - 102 454,07 zł
Część II zamówienia - 67 114,21 zł

Opis

1. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia.
2. Wszystkie tekstylia powinny być dostarczone zgodnie z opisem Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia.
3. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przedstawić komisji oryginały lub kopie (poświadczonych za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych tj. atesty, certyfikaty, aprobaty i ocenę higieniczności itp., zgodnie z Zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem wniesieniem, oraz montażem verticali i rolet do pomieszczeń wskazanych przez Użytkownika na koszt własny zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SIWZ - dla części I zamówienia.
UWAGA Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę.
5. Wykaz osób do nadzorowania przyjęcia - odbioru dostawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) - dla części I zamówienia. Odbiór dostawy odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy udziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie potwierdzając gotowość realizacji dostaw osoby wskazane w załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiającego na 7 dni przed każdą planowaną dostawą.
7. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy.
8. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu.
9. Wartość szacunkowa zamówienia:
Część I zamówienia - 102 454,07 zł1. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu Przedmiotu Zamówienia - Specyfikacja Techniczna załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia.
2. Wszystkie tekstylia powinny być dostarczone zgodnie z opisem Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia.
3. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przedstawić komisji oryginały lub kopie (poświadczonych za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych tj. atesty, certyfikaty, aprobaty i ocenę higieniczności itp., zgodnie z Zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia.
4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń magazynowych Sekcji Obsługi Infrastruktury lub innych pomieszczeń znajdujących się na parterach w budynkach kilkukondygnacyjnych (w uzgodnieniu z Użytkownikiem) na koszt własny Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 50m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów.
UWAGA Nie zastosowanie się do zasad dotyczących rozładunku eliminuje dostawę.
5. Wykaz osób do nadzorowania przyjęcia - odbioru dostawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) - dla części II zamówienia. Odbiór dostawy odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy udziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie potwierdzając gotowość realizacji dostaw osoby wskazane w załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiającego na 7 dni przed każdą planowaną dostawą.
7. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy.
8. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu.
9. Wartość szacunkowa zamówienia:
Część II zamówienia - 67 114,21 zł

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Ulica ul. Narutowicza 17B
Nr domu 17B
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-240
Województwo zachodniopomorskie
Tel 261 452026, 261 452000
Fax 261 452024, 261 452029
Internet http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Regon 81006093700000
E-mail rziszczecin.przetargi@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Rodzaj zam inny Jednostka Organizacyjna MON
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN dla całości zamówienia: dla części I zamówienia: 3 000,00 PLN dla części II zamówienia: 2 000,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Spełnieniem warunku będzie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
Wiedza Dla części I zamówienia: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zrealizował min. 1 zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem tekstyliów, tj. zasłon typu vertical lub rolet o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł. brutto. Dla części II zamówienia: Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zrealizował min. 1 zamówienie polegające na dostawie tekstyliów, tj. dywaników przyłóżkowych, dywanów lub wykładziny dywanowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł. brutto.
Potencjał Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
Zdolne Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
Sytuacja Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Formularz cenowy - dla części I i II zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zmiany danych teleadresowych; 2) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 3) Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem; 5) Zmiany terminu dostawy w uzasadnionych przypadkach. Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji (przedłużenie)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.rziszczecin.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin.
Data składania wniosków 01/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Informacja na temat ZNWU: Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy. 2. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający posługiwał się będzie następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Dla części I i II zamówienia: Kryterium: cena - znaczenie: 90% Kryterium: okres gwarancji (przedłużenie) - znaczenie: 10% Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium cena zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Y x 90 Pc - obliczone punkty za kryterium cena X - cena najniższa wśród badanych ofert (zł) Y - cena oferty badanej (zł) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Okres gwarancji - przedłużenie zostanie określona wg wzoru: Pg = X/Y x 10 Pg - obliczone punkty za kryterium okres gwarancji - przedłużenie X - przedłużony okres gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach) Y - maksymalny przedłużony okres gwarancji (w miesiącach) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt Wykonawca, który nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt. Warunki brzegowe: - maksymalne przedłużenie okresu gwarancji wynosi 24 miesiące. W przypadku podania okresu gwarancji większego niż 24 miesiące do obliczeń zostanie przyjęte 24 miesiące. Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i okresu gwarancji - przedłużenie wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pg (Punkty okres gwarancji - przedłużenie) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)