Dostawy mrożonek, drobiu świeżego oraz jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie

Data publikacji 2016-01-25
Data zakończenia 2016-02-02 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Miejscowość Krasnobród
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 16850 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 152200006, 153311709, 151120006, 31425003, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia składa się z 3 części (pakietów):
Pakiet 1: Mrożonki
Pakiet 2: Drób świeży
Pakiet 3: Jaja
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
15.80.00.00-6 - Różne produkty spożywcze
03.14.25.00-3 - Jaja
15.11.20.00-6 - Drób
15.22.00.00-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15.33.11.70-9 - Warzywa mrożone
15.89.60.00-5 - Produkty głęboko mrożone
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik Nr B1, B2, B3 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U.nr 171, poz. 1225 ze zm.) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP).
Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Mrożonki
a) Dostawy towaru realizowane będą dwa razy w tygodniu od godz. 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego.
c) Dostawy ryb mrożonych i warzyw mrożonych samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej;
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy;
g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości;
h) Opis wymaganego towaru:
- Ryby mrożone - filet mrożony bez glazury (shatterpack), barwa jasna, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia;
- Warzywa mrożone- barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia
i) Cechy dyskwalifikujące:
- Widoczne oznaki rozmrożenia towaru;
- zapach świadczący o procesach psucia się.
Wymagania dla Pakietu Nr 2 - Drób świeży
a) Dostawy drobiu realizowane będą trzy razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego.
c) Dostawy drobiu odbywać się będzie samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności;
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności.
g) Opis wymaganego towaru:
- ćwiartka tylna;
- korpusy bez skrzydełek;
- piersi z kurczaka
- podudzia z kurczaka
- mięso powinno być prawidłowo wykrwawione i ocieknięte;
- skóra jędrna bez przebarwień i resztek upierzenia;
- zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku.
h) Cechy dyskwalifikujące:
- zapach świadczący o procesach rozkładu towaru przez drobnoustroje;
- zapach zjełczałego tłuszczu;
- widoczne cechy rozmrożenia produktu.
Wymagania dla Pakietu Nr 3 - Jaja:
a) Dostawy jaj obywać się będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego. w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne;
d) Jaja powinny być świeże i dobrej jakości;
e) Termin przydatności do spożycia 21 dni;
f) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin.
g) Opis wymaganego towaru:
- jaja w klasie wagowej M - średnie:63>masa>53g.;
- skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt;
- żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem;
- białko: przejrzyste, przezroczyste;
- zarodek: rozwinięcie niewidoczne;
- ciała obce: niedopuszczalne;
- zapach obcy: niedopuszczalny.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Ulica ul. Sanatoryjna 34
Nr domu 34
Miejscowość Krasnobród
Kod Pocztowy 22-440
Województwo lubelskie
Tel 84 6607685
Fax 84 6607686
Regon 00029773800000
E-mail dpskrasnobrod@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ,
Potencjał Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ,
Zdolne Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ,
Sytuacja Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ,
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
Adres strony internetowej siwz www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród lub na stronie www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
Data składania wniosków 02/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, pokój Nr 19
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Kod kryterium A
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)