Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, znak sprawy D/Kw-220/2/2016

Data publikacji 2016-01-25
Data zakończenia 2016-02-02 11:00:00
Instytucja Zakład Karny we Włocławku
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Trwałe znaki informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 16952 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152000000, 152430003, 152412001, 152320003, 152200009, 152340007, 152400002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych (kod CPV- 15200000-0):
1) Kotlet rybny panierowany, mrożony, Nomenklatura CPV:15229000-9, o wadze jednostkowej 90g-110g. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 3 000 kg.
Zakład Karny we Włocławku - 2 100 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu - 600 kg
Areszt Śledczy w Toruniu - 300 kg
RAZEM-3 000 kg

2) Paprykarz ryżowo-rybny, Nomenklatura CPV: 15243000-3, op. 300g-330 g, o składzie nie gorszym niż paprykarz szczeciński, w opakowaniach z możliwością szybkiego otwarcia. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 5 300 kg
Zakład Karny we Włocławku - 4 000 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu - 1 000 kg
Areszt Śledczy w Toruniu - 300 kg
RAZEM - 5 300 kg

3) Sałatka rybna z makreli, Nomenklatura CPV:15243000-3 op. 300g-330 g, w opakowaniach z możliwością szybkiego otwarcia. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 4 280 kg,
Zakład Karny we Włocławku - 3 500 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu - 400 kg
Areszt Śledczy w Toruniu - 380 kg
RAZEM - 4 280 kg

4) Płaty śledziowe solone matias, Nomenklatura CPV:15232000-3, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 2,5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 2 710 kg,
Zakład Karny we Włocławku - 2 200 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu - 500 kg
Areszt Śledczy w Toruniu - 10 kg
RAZEM - 2 710 kg

5) Tusza śledzia, wędzona, o wadze jednostkowej 70-120 g, Nomenklatura CPV: 15234000-7 - w opakowaniach nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 1 400 kg.
Zakład Karny we Włocławku - 1 200 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu - 200 kg
Areszt Śledczy w Toruniu - 0 kg
RAZEM - 1 400 kg

6) Płaty śledziowe, mrożone, o wadze jednostkowej 150-200 g, Nomenklatura CPV: 15241200-1 - w opakowaniach po 24 - 26 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 3 150 kg.
Zakład Karny we Włocławku - 2 400 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu - 600 kg
Areszt Śledczy w Toruniu - 150 kg
RAZEM - 3 150 kg

7) Konserwa rybna- szprot w pomidorach, o wadze jednostkowej 300-330 g, Nomenklatura CPV: 15240000-2 w opakowaniach z możliwością szybkiego otwarcia. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 300 kg
Zakład Karny we Włocławku - 0 kg
Zakład Karny w Inowrocławiu - 0 kg
Areszt Śledczy w Toruniu - 300 kg
RAZEM - 300 kg

2. Realizacja dostaw ww. artykułów odbywać się będzie sukcesywnie, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu poszczególnych jednostek: 1) Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, 2) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, 3) Areszt Śledczy w Toruniu, ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe.
3. Należności za dostawy będą regulowane przelewami z rachunków bankowych poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej - na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 30 dni od daty wpływu do ich siedzib prawidłowo wystawionych faktur VAT.
Dane do faktury:
- Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, NIP: 888-10-26-818, numer rachunku bankowego: 12 1010 1078 0011 9522 3000 0000;
- Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 46, 88-100 Inowrocław, NIP: 556-27-55-953, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0089 7622 3000 0000;
- Areszt Śledczy w Toruniu ul. Piekary 53, 87-100 Toruń, NIP: 965-14-30-547, numer rachunku bankowego: 68 1010 1078 0034 4722 3000 0000.
4. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny we Włocławku
Ulica ul. Bartnicka 10
Nr domu 10
Miejscowość Włocławek
Kod Pocztowy 87-809
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 054 2355055
Fax 054 2354063
Internet www.sw.gov.pl
Regon 00031968700000
E-mail dkw_wloclawek@sw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Inny: Zakład Karny
Rodzaj zam inny Zakład Karny
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2017
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Potencjał Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia poszczególnych warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w siwz rozdział IX, tj.: 1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający będzie w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielnie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 oraz 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. Poz, 2164). 2. Zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć w szczególności:1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, zgodnie z postanowieniami § 5 ust. 1 umowy;3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy;4) wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dania 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla Zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Zmiany postanowień umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień umowy na podstawie ust.2, niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycje aneksu do umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Termin realizacji reklamacji
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek
Data składania wniosków 02/02/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce w siedzibie zamawiającego tj. Zakład Karny we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, w sekretariacie - pokój nr 205
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Captcha sec code 5R5qG
Query select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = current_date and przedmiotzamowienia ilike '%' || $3 || '%' and zamawiajacy ilike '%' || $4 || '%'D,PN,dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych,zakład karny
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)