Materiały promocyjne Opery na Zamku w Szczecinie

Data publikacji 2016-01-26
Data zakończenia 2016-02-03 12:00:00
Instytucja Opera na Zamku
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Broszury,
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 17440 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798100005, 798230000, 220000000, 214000003, 221500009, 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

III. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I: Druk materiałów promocyjnych
1. Sukcesywne drukowanie wraz z dostawą do siedziby zamawiającego asortymentu:
1) Ulotka wersja 1: Format A4 do DL, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Łamanie na 3 do U. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze.
2) Ulotka wersja 2: Format DL, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze.
3) Ulotka wersja 3: Format A4 do A5, Druk 4+4, Papier 175g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie jeden dzień roboczy.
4) Zaproszenie: Format DL, Druk 4+4, Papier 250g na m2 kreda mat. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze.
5) Program grubszy wersja I: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 36 stron.
Środki: ilość stron 32, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa.
Okładka: 4 strony, druk 4+4. papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku.
Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze.
6) Program grubszy wersja II: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 44 strony.
Środki: ilość stron 40, papier środki 130g na m2, kreda wolumenowa matowa.
Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie cztery dni robocze.
7) Program zwykły wersja I: Format 120 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 16 stron, Środki: ilość stron 12, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa.
Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony. Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze.
8) Program harmonijka: Format 990x210 mm. Składany w harmonijkę do formatu 10x210 mm (10 łamów). Druk 4+4, Papier: offset 80g na m2. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji: max 5 dni roboczych.
9) Wizytówki: Format 85x55mm. Druk 4+4, Papier: gładki matowy 300g na m2. Druk ze spadami po 2 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze.
10) Plakat wersja 1: Format: 680 x 960mm. Druk offsetowy 4+0. Papier: kreda matt 150g na m2. Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze.
11) Plakaty papier: Różne rozmiary, druk cyfrowy. Kolor 4+0. Papier: kreda 175g na m2 (połysk lub mat). Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu.
Czas realizacji maksymalnie dwa dni robocze.
12) Banery PCV: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Full kolor. Materiał banerowy PCV. Gramatura 500-560g/m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny. Wykończenie: oczkowanie i/lub tunel.
Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze.
13) Siatka MESH: Różne rozmiary, druk cyfrowy-UV. Kolor 4+0. Materiał siatka mesh. Gramatura 360g/m2. Materiał certyfikowany, trudnopalny. Wykończenie: oczkowanie i/lub tunel.
Czas realizacji maksymalnie trzy dni robocze.
14) Nadruki na płycie PCV: Rozmiar: szer. 930 mm, wys. 1200 mm, Kolor 4+0. Materiał: płyta PCV o grubości 5 mm. Nadruk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji: max 4 dni robocze.
15) Plakaty blueback: Różne rozmiary. Druk cyfrowy. Kolor 4+ 0. Papier: blueback mat. Gramatura 115g na m2. Przycięcie do wskazanego formatu. Format wskazany w zamówieniu.
Czas realizacji: max 4 dni robocze.
16) Wydawnictwo: Format: 210 x 210 mm. Druk 4+4. Objętość: 40 stron. Środki: ilość stron 36, papier środek 130g na m2 kreda wolumenowa matowa. Okładka: 4 strony, druk 4+4. papier okładka 300g na m2 kreda mat lub błysk. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0 + błyszcząca folia ozdobna (hot print) w wybranym kolorze. Oprawa grzbietowa klejona po długim boku.
Druk ze spadami po 3 milimetry z każdej strony.
Czas realizacji maksymalnie cztery dni robocze.
17) Program TR:. Format: 240 mm x 305 mm, Druk 4+4. Objętość: 48 stron. Środki: ilość stron 44 strony, papier środek 135 g na m2, satynowany. Okładka: 4 strony, druk 4+4, papier okładka 300g na m2 kreda mat. Uszlachetnienie okładka: laminat mat 1+0, lakier punktowy UV 1+0. Szycie zeszytowe.
Czas realizacji maksymalnie 4 dni robocze.
18) Koperty C4 bez marginesów. Format: C4 229x324, Druk 4+0. Papier offsetowy 90g/m2, rodzaj HK, poddruk niebieski, Kolor: 4/0, Nakład: 5000 szt. Pakowanie w kartony po 500 szt.
Czas realizacji maksymalnie 3 dni robocze
2. Drukowanie odbywać się będzie partiami według potrzeb zamawiającego: w asortymencie i nakładach określonych w zleceniach.
3. Jednostkowe zlecenia będą wykonywane w terminach określonych w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem: poz. 1) Ulotka wersja 1, poz. 8) Program harmonijka, poz. 10) Plakat wersja 1., poz. 15) Plakaty blueback które będą wykonywane w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 1 Oferty cenowej, terminy liczone będą od dnia otrzymania wysokorozdzielczych plików PDF, jpg, tiff na FTP lub e-mail Wykonawcy. Termin realizacji zlecenia obejmuje dostawę do siedziby zamawiającego.
4. Dostawa materiałów odbywać się będzie do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie, przy ul. Korsarzy 34 w Szczecinie (dział marketingu). Materiały muszą być zapakowane w kartonach, stosownie do formatu. Wizytówki i plakaty powinny być zapakowane w papier.
5. Przekazanie gotowych materiałów odbywać się będzie na podstawie dokumentu odbioru przygotowanego przez Wykonawcę, w którym Wykonawca wyszczególni: asortyment (rodzaje druków) objęty zleceniem wraz z ilością (nakładem) wykonanych druków w danym asortymencie oraz ceną za zrealizowany nakład.
6. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo swobodnego doboru:
1) poszczególnych druków, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, w zależności od swoich potrzeb;
2) nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz, w zależności od swoich potrzeb;
3) liczby zastosowań nakładów jednostkowych, wskazanych w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 1a do siwz, w zależności od swoich potrzeb.
7. Rozliczenia z wykonawcą odbywać się będą po każdym wykonaniu zlecenia, za faktycznie zrealizowaną część usługi. Płatność przelewem bankowym na podstawie faktury VAT w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonane zlecenie.
8. Dostarczane materiały będą objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją producenta.

Część II: Druk biletów
1. Przedmiotem zamówienia jest wydruk biletów wraz dostawą do siedziby Opery na Zamku w Szczecinie.
2. Kod CPV: 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy.
3. Parametry druk biletów:
1) Nakład :
a) Bilet - 10.000 szt.
b) Bilet - 25.000 szt.
c) Bilet - 35.000 szt.

2) Format:
a) szerokość: 78 mm
b) długość: 166 mm (jest to rozmiar pojedynczego biletu).
3) Kolor 4 (CMYK) / 1 (czarny);
4) Papier kartonik termiczny ts (168g/m2).
5) Bilety muszą posiadać perforację do odrywania.
6) Bilety muszą być drukowane na papierze rolowym, ale nie są nawinięte na rolce, tylko ułożone w kartonach jako składanka.
7) Bilety nie są drukowane z numeracją.
4. Pakowanie: karton, składanka, bilet jeden za drugim po 2.000 lub po 2.500 sztuk.
5. Projekty w pełnym kolorze przekazywane Wykonawcy elektronicznie w formie plików pdf lub jpg lub tiff.
6. Ostateczna akceptacja projektu do druku przez zamawiającego następuje po dostarczeniu przez Wykonawcę w ciągu dwóch dni od otrzymania projektu graficznego biletu, w formie elektronicznej drogą email lub zamieszczeniu go na FTP zamawiającego.
7. Drukowanie odbywać się będzie partiami, na podstawie jednostkowych zleceń kierowanych za pomocą e-mail, według potrzeb zamawiającego w ilościach określonych w zleceniach oraz w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w punkcie 11 Oferty cenowej.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w poszczególnych partiach zamówienia projektów biletów zarówno rewersu jak i awersu biletu z zastosowaniem minimalnego nakładu 10 000 sztuk.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Opera na Zamku
Ulica ul. Teofila Firlika 20
Nr domu 20
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 71-637
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 4348102
Fax 91 4348133
Internet www.opera.szczecin.pl
Regon 00028047100000
E-mail jmartyniuk@opera.szczecin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia tego warunku. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów metodą SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Załącznik nr 1 - oferta cenowa, Załącznik nr 1a - kalkulacja cenowa części I zamówienia Załącznik nr 6 - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (wzór) Załącznik nr 7 - wzór umowy - część I zamówienia druk materiałów promocyjnych Załącznik nr 8 - wzór umowy - część II zamówienia druk biletów Załącznik nr 9 - wzór biletu , odpowiednie pełnomocnictwa.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania usługi
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.opera.szczecin.pl
Adres uzyskania siwz Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, III piętro, pokój 311
Data składania wniosków 03/02/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Opera na Zamku w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, sekretariat, parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)