Usługa polegające na serwisie technicznym systemu informatycznego eksploatowanego w Szpitalu

Data publikacji 2016-01-26
Data zakończenia 2016-02-03 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 17904 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia w zakresie systemów informatycznych eksploatowanych w Szpitalu:
Grupa 1 - Dostęp do uaktualnień systemu SIMPLE ERP, oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy. Grupa 2 - Dostęp do nowych wersji Planowanie Pracy oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Grupa 3 - Dostęp do uaktualnień systemu Obieg Spraw i Dokumentów BOS oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 24 miesięcy

Opis

Dostęp do uaktualnień systemu SIMPLE ERP, oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcyDostęp do nowych wersji Planowanie Pracy oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowyDostęp do uaktualnień systemu Obieg Spraw i Dokumentów BOS oraz sprawowanie usług serwisu technicznego przez okres 24 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Ulica ul. Ujejskiego 75
Nr domu 75
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-168
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3655352, 3655521, 3655296
Fax 052 3655752
Internet www.biziel.pl
Regon 34051714500000
E-mail przetargi@biziel.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy grupy 1,2,3.
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy grupy 1,2,3.
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy grupy 1,2,3.
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy grupy 1,2,3.
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - dotyczy grupy 1,2,3.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o podwykonawcach. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.biziel.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. nr 018, Cena SIWZ 10 zł brutto
Data składania wniosków 03/02/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Nr sprawy NZZ/03/D/16. 2.Otwarcie ofert: Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia lok Nr 018 -niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w dniu: 03.02.2016 r. o godzinie: 12:00. 3. Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Krzysztof Nowakowski, Dział Informatyki, (52) 36-55-200, Kajetan Kliszewski, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (52) 36-55-295. 4. Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 07:30 - 15:00, e-mail - przetargi@biziel.pl, NIP 9532582266, REGON: 340517145. 5. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie wyszczególnione w Sekcji III 4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca - spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu. Z treści oświadczenia musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 6. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 6.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 6.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 6.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 6.5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty i oświadczenia wymienione w Sekcji III 4.2 i III 4.4 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b) wspólny formularz oferty oraz oświadczenie wymienione w Sekcji III 4.1 podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 6.6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 6.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w Sekcji III 4.3.1 stosuje się odpowiednio. 8. Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.1. SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 8.2. Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku (osobiście lub faksem) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018 - niski parter, w godzinach 9.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala (Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi wykonawca. 8.3. SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 8.4. Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 8.5. SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego - www.biziel.pl 9. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego sytemu zakupów. 12. Numer kategorii usług - 7. 13.Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 13.1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. 13.2. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent. 13.3. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: 13.3.1.W zakresie grupy 1 i 2: Nazwa kryterium Waga kryterium Cena. 90%. Reakcja na zgłoszenie awarii. 5%. Czas usunięcia awarii. 5%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena - wskaźnik C - obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 90 [ % ]. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) - Kryterium: reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) - wskaźnik R - obliczony będzie według wzoru: R = ( Rp / Rmax ) x 5 [ % ]. Gdzie: Rp - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Rmax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Rp: 1) Reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) do 4 godzin - 0 pkt. 2) Reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) do 3 godzin - 15 pkt. 3) Reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) do 2 godzin - 60 pkt. 4) Reakcja na zgłoszenie awarii (serwis) do 1 godziny - 100 pkt. Uwaga Każde zmniejszenie czasu reakcji na zgłoszenie awarii może nastąpić tylko w pełnych godzinach. W ramach kryterium reakcja na zgłoszenie awarii wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt=5%. C) - Kryterium: czas usunięcia awarii - wskaźnik U - obliczony będzie według wzoru: U = ( Up / Umax ) x 5 [ % ]. Gdzie: Up - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Umax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Up: 1) Czas usunięcia awarii do 24 godzin- 0 pkt. 2) Czas usunięcia awarii do 18 godzin- 15 pkt. 3) Czas usunięcia awarii do 12 godzin- 60 pkt. 4) Czas usunięcia awarii do 6 godzin- 100 pkt. Każde zmniejszenie reakcji czasu usunięcia awarii może nastąpić tylko w pełnych godzinach. W ramach kryterium czas usunięcia awarii wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt=5%. D) - Ocena oferty - wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + R + U. Gdzie: O - ocena oferty. C - cena. R - reakcja na zgłoszenie awarii. U - czas usunięcia awarii. 13.3.2.W zakresie grupy 3: Nazwa kryterium Waga kryterium Cena. 90%. Reakcja na zgłoszenie awarii poziomu krytycznego. 6%. Reakcja na zgłoszenie awarii poziomu średniego. 4%. Sposób oceniania ofert: A) - Kryterium: cena - wskaźnik C - obliczony będzie według wzoru: C = ( Cn / Cb ) x 90 [ % ]. Gdzie: Cn - cena brutto najtańszej oferty. Cb - cena brutto badanej oferty. B) - Kryterium: reakcja na zgłoszenie awarii poziomu krytycznego - wskaźnik Z - obliczony będzie według wzoru: Z = ( Zk / Zmax ) x 6 [ % ]. Gdzie: Zk - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Zmax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach Zk: 1) Reakcja na zgłoszenie awarii do 12 godzin - 0 pkt. 2) Reakcja na zgłoszenie awarii do 9 godzin - 40 pkt. 3) Reakcja na zgłoszenie awarii do 4 godzin - 100 pkt. Uwaga Każde zmniejszenie czasu reakcji na zgłoszenie awarii może nastąpić tylko w pełnych godzinach. W ramach kryterium reakcja na zgłoszenie awarii poziomu krytycznego wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt=6%. C) - Kryterium: reakcja na zgłoszenie awarii poziomu średniego - wskaźnik A - obliczony będzie według wzoru: A = ( As / Amax ) x 4 [ % ]. Gdzie: As - ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę. Amax - maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium. Ilość punktów przyznawanych w ramach As: 1) Reakcja na zgłoszenie awarii - 2 dni robocze - 0 pkt. 2) Reakcja na zgłoszenie awarii - 1 dzień roboczy - 100 pkt. Uwaga Każde zmniejszenie czasu reakcji na zgłoszenie awarii może nastąpić tylko w pełnych godzinach. W ramach kryterium reakcja na zgłoszenie awarii poziomu średniego wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 pkt=4%. D) - Ocena oferty - wskaźnik O obliczony będzie według wzoru: O = C + Z + A. Gdzie: O - ocena oferty. C - cena. Z - Reakcja na zgłoszenie awarii poziomu krytycznego. A - Reakcja na zgłoszenie awarii poziomu średniego. Uwaga: Wszystkie kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)