Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy w 2016 roku na potrzeby spotkań służbowych

Data publikacji 2016-01-28
Data zakończenia 2016-02-05 12:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 10135 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy w 2016 roku na potrzeby spotkań służbowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa
Ulica Pl. Bankowy 3/5
Nr domu 3/5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel (+48 22) 443 14 00
Fax (+48 22) 443 14 02
Internet www.um.warszawa.pl
Regon 01525964000000
E-mail pkasprzak@um.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie -na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Wiedza Wykonawcy wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - należycie zrealizowali lub realizują min. 3 zamówienia polegające na sukcesywnej dostawie artykułów spożywczych zgodnych z przedmiotem zamówienia przez okres co najmniej dwunastu miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto każde. Zamawiający uzna każdą wykazaną wykonywaną dostawę w ramach umowy nie zakończonej przed terminem składania ofert, jeżeli wartość wykonanej już do tego terminu dostawy jest nie mniejsza niż 120 000,00 zł. brutto. Zamawiający za dostawy artykułów spożywczych zgodnych z przedmiotem zamówienia uważa dostawy zawierające co najmniej następujące artykuły spożywcze: kawę, herbatę, mleko, soki, cukier oraz słodycze;
Potencjał -na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Zdolne -na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Sytuacja -na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1) Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 2) Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 4) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt Sekcji III ogłoszenia (pkt 12 i 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są możliwe w przypadku: 1) zmian przepisów prawa istotnych dla zawartej umowy; 2) zmiany stawki podatku VAT: a) w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto z kolumny 7 Formularza cenowego nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy - wówczas maksymalna wartość wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1, nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy, b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - ceny jednostkowe brutto z kolumny 7 Formularza cenowego zostaną odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do cen brutto zadeklarowanych w ofercie - wówczas maksymalna wartość wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1, może ulec zmniejszeniu; 3) zmian artykułu o równoważnych cechach lub lepszych, w przypadku niedostępności artykułu na rynku - wówczas zmiany te nie będą powodować wzrostu cen jednostkowych określonych w Formularzu cenowym.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas realizacji pojedynczych, szczegółowych zamówień
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IVp., pok. 412
Data składania wniosków 05/02/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IVp., pok. 412. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.02.2016r. o godz. 13:00 w sali nr 421
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Numer sprawy: ZP/AC/271/II-10/16. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na podany numer sprawy. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Agata Cendrowska- tel.: (22) 443-14-16
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)