Dostawy odzieży roboczej

Data publikacji 2016-01-29
Data zakończenia 2016-02-09 13:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 10689 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA :
1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odzieży roboczej. Przedmiot zamówienia wykazany został i opisany w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.2. Miejsce wykonywania ww. dostaw: lokalizacja przy ul. A.E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
1.3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, stanowiący integralną część SIWZ.
Termin realizacji: 12 miesięcy. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia: 425 080,00 zł netto

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Ulica ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2
Nr domu 2
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-049
Województwo dolnośląskie
Tel 71 306 44 19
Fax 71 306 48 67
Internet www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
Regon 00632038400000
E-mail zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8500,00 złotych, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy główne odpowiadające swym rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnianie Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o treść złożonych oświadczeń, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. prospekty reklamowe, katalogi odzieży itp.) potwierdzające wyspecyfikowane w Formularzu cenowym parametry oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu, dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów). Ww. materiały powinny zawierać wyraźne zdjęcia w kolorze wraz z dokładnym opisem przedstawiające minimum dwa różne wzory kompletów odzieży, spełniających wymagania Zamawiającego, wyspecyfikowane Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, z uwzględnieniem spodni i spódnic. Każdy z wzorów zaznaczonych w katalogu stanowiący alternatywną propozycję dla danej pozycji zostanie wyceniony w jednej cenie przedstawionej w Formularzu Cenowym. Odzież zostanie uszyta zgodnie z wybranym przez Wykonawcę z wzorem wybranym przez Zamawiającego po wyborze najkorzystniejszej oferty. Ww. zdjęcia powinny być wyraźne, czytelne i dawać możliwość porównania zaoferowanego asortymentu z opisem Zamawiającego zawartym w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ. Ww. materiały powinny wyraźnie przedstawiać przedmiot zamówienia pozwalając na łatwą i nie budzącą wątpliwości identyfikację proponowanych wzorów odzieży i ich parametrów określonych w SIWZ. Zamawiający na podstawie materiałów katalogowych lub zdjęć z opisem oceni parametry odzieży takie jak m.in. sposób zapinania bluz, spódnic i spodni, rozmieszczenie i ilość kieszeni, sposób wykończenia przy szyi (kołnierzyk, stójkę lub bez kołnierzyka), itp. Zamawiający nie dopuszcza aby ww. materiały przedstawiane były w formie rysunków technicznych, czarnobiałych kserokopii katalogów proponowanej odzieży. W kolumnie strona oferty z opisem katalogowym Formularza cenowego Wykonawca wpisuje numer strony oferty, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (dopuszcza się wpisanie ręczne) oraz Wykonawca powinien zaznaczyć (np zakreślaczem), na ww. materiałach, których pozycji Formularza cenowego oferta dotyczy. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Materiały składane w formie kopii winne być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA! - W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta odzieży, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w Formularzu cenowym, - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych Formularzu cenowym parametrów, w przypadku braku potwierdzenia ich w ww. materiałach w języku polskim z danymi technicznymi producenta, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru, zgodnie z zapisami Formularza cenowego, b) oświadczenie (zgodnie z wzorem Zamawiającego), że oferowany asortyment: * jest zgodny z Polską Normą PN-P - 84525:1998 zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG (Odzież medyczna - kategoria I) wystawioną przez np.: Polskie Centrum Badań i Certyfikacji (PCB i C) lub przez niezależną, akredytowaną jednostkę jak np.: Instytut Włókiennictwa, oraz posiada Certyfikat zgodności z Polską Normą na zastosowaną w odzieży tkaninę: pkt. 4.2 normy PN-EN 340:2006 (EN340:2003) Odzież ochronna. Wymagania ogólne w zakresie zawartości amin rakotwórczych, wartości pH, odporności wybarwień na pot, * posiada Certyfikat Oeko-Tex Standard 100 w II klasie produktów (wyroby tekstylne których duża część powierzchni znajduje się w bezpośrednim kontakcie ze skórą) ważny na dzień otwarcia ofert - wystawiony w oryginale przez Instytut Włókiennictwa lub Autoryzowane Centrum Certyfikacyjne Stowarzyszenia Oeko-Tex dla tej procedury - świadczący o przyjazności tkaniny dla skóry oraz że nie zawiera szkodliwych substancji chemicznych m.in. pestycydów, chloro-fenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azotowych i ekstrahowanych metali ciężkich lub równoważne c) kartę techniczną tkanin użytych do produkcji odzieży wystawioną przez producenta tkanin z opisem do uszycia, której odzieży tkanina będzie przeznaczona. Ww. karta powinna zawierać potwierdzenie wszystkich parametrów tkaniny wyspecyfikowanej w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, d) próbki - na potwierdzenie wymaganych kolorów, określonych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym należy dołączyć po jednej sztuce próbki materiału o wymiarach nie mniejszych niż 10 cm x 15 cm zaoferowanego asortymentu dla każdego koloru odzieży wyspecyfikowanego przez Zamawiającego w Formularza cenowego. Próbki winny być zapakowane w paczkę opisaną dla danej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składać będzie swoją ofertę, brak wymaganego potwierdzenia przez nie dołączenie próbki skutkować będzie odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) oświadczenie, że oferowana odzież medyczna wykonana jest z materiału, który spełnia wymagane normy i jest dopuszczony do zastosowania w placówkach medycznych na terenie RP - zgodnie ze wzorem Zamawiającego
Inne dokumenty a) Ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) dowód wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 3 4. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. 5. Stałość cen, o której mowa w ust. 4, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. 6. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jedynie w przypadku gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. 7. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 8 ust. 3 umowy. 8. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 8 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: a) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), b) zmiany miejsca realizacji umowy, c) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), d) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 nie więcej niż o 6 miesięcy. 5. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres obowiązywania gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Adres uzyskania siwz 54-049 Wrocław ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, II piętro, pok. 2925
Data składania wniosków 09/02/2016
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce 54-049 Wrocław ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, I piętro, pok. 1905
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)