Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
|
Ulica |
ul. Borowska 213
|
Nr domu |
213
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-556
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 733 11 40
|
Fax |
071 733 11 49
|
Regon |
00028901200000
|
E-mail |
ask.dzp@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
150
|
Wadium |
9. Wadium
9.1 Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla całości zamówienia w kwocie 4 375,68 zł słownie: cztery tysiące trzysta siedemdziesiąt pięć zł 68-100: oraz w rozbiciu na poszczególne zadania:
Zadanie Wadium
1 Pakiet 1 1 792,68
2 Pakiet 2 2 583,00
9.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert, potwierdzenie zapłaty wadium należy dołączyć do oferty.
9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
9.3.1 pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr konta
26 1130 1033 0018 8007 3520 0010
9.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
9.3.3 gwarancjach bankowych;
9.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
9.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm..
9.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9.5 Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu na konto Zamawiającego do godz. 12:00
9.6 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
9.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm..
9.8 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
9.9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.10 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium
w terminie określonym przez Zamawiającego.
9.11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
9.12 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SIWZ, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej..
9.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące
5.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie wymogu oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia.
5.1.2 posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Za spełnienie wymogu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna, należycie wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług serwisowych i konserwacyjnych urządzeń i instalacji wentylacyjnych w obiektach użyteczności publicznej w podobnych zakresie dla obiektów: szpitalnych, użyteczności publicznej wielkopowierzchniowych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 3 słownie: trzech wykonanych wykonywanych usług, gdzie wartość jednej usługi wynosiła - min. 50 000,00 zł brutto ,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
5.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
6.1 W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
6.1.1 Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
6.1.2 W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda:
Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 3 usług na kwotę: każda usługa min. 50 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ wraz z dowodami, potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa w pkt. 5.1.2 są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
6.1.4 W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
Kierownik zadania posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie Sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych z potwierdzeniem Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.
Pracownik posiadający uprawnienia D oraz E uprawniające do eksploatacji urządzeń instalacji sieci elektroenergetycznej o napięciu do 1 kV), wydane przez uprawnione organy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z 28.04.2003 r., Dz. U. Nr 89, poz. 828. z
oraz pracownicy Wykonawcy posiadają aktualne zaświadczenia lekarskie uprawniajace do pracy na wysokościach powyżej 1 metra. wg załączonego wzoru - Rozdział IV SIWZ - zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 7.
6.1.5 W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie żąda dokumentów.
6.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
6.2.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1- wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ
6.2.2 Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 26 ust. 2d ustawy
Pzp lub oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy Pzp - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.
6.2.3 Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.2.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6.3 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6 i 7 SIWZ.
Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
6.4 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b,odpowiada solidarnie
z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów,
chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
7.1 Formularz oferty ROZDZIAŁ III
7.2 Formularze cenowe ZAŁĄCZNIK NR 1
7.3 Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje pracownikami, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe
i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
Kierownik zadania posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie Sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych z potwierdzeniem Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.
Pracownik posiadający uprawnienia D oraz E uprawniające do eksploatacji urządzeń instalacji sieci elektroenergetycznej o napięciu do 1 kV, wydane przez uprawnione organy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Polityki Społecznej z 28.04.2003 r., Dz. U. Nr 89, poz. 828. z
oraz pracownicy Wykonawcy posiadają aktualne zaświadczenia lekarskie uprawniajace do pracy na wysokościach powyżej 1 metra. wg załączonego wzoru - Rozdział IV SIWZ zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6.
7.2 Oświadczenie o obowiązku podatkowym u Zamawiającego ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
4. Nadzwyczajna zmiana stosunków umowy może nastąpić jedynie w przypadkach:
zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT,
zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
gwałtownej dekoniunktury,
ograniczenia dostępności surowców.
Zmiana taka nastąpić może na zgodny wniosek stron i wprowadzona zostanie aneksem stanowiącym integralną część niniejszej umowy przetargowej.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.usk.wroc.pl
|
Adres uzyskania siwz |
www.usk.wroc.pl
|
Data składania wniosków |
08/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego, ul. Borowska 213, 50 - 556 Wrocław, pokój 5.04A, piętro IV, budynek H,
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|