DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Data publikacji 2016-02-04
Data zakończenia 2016-02-15 10:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Miejscowość Kamienna Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Ryż łuskany,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Wody mineralne,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 24498 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 31425003, 32210006, 32223006, 152000000, 153300000, 156110007, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Spółka z o.o. w Kamiennej Górze.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań, stanowiących odrębne części zamówienia:
Zadanie 1 Warzywa i owoce
Zadanie 2 Artykuły spożywcze różne
Zadanie 3 Przyprawy
Zadanie 4 Jaja
Zadanie 5 Ryby
Zadanie 6 Mrożonki - warzywa

2. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów zawarte jest w tabelach zamieszczonych w części II SIWZ.
3. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe.
4. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie.
5. Dostawy artykułów spożywczych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 730 do godziny 1000. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pawilon II B - kuchnia).
6. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7.30 do godziny 10.00.
7. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej (faksem) lub telefonicznej. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu.
8. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i od zamawianego asortymentu. Szacuje się, że dla Zadania 1 i 2 będzie ona średnio wynosiła dwa razy w tygodniu, dla Zadania 3, 5 i 6 - dwa razy w miesiącu i dla Zadania 4 - jeden raz w tygodniu.
9. Dostarczane artykuły spożywcze będące przedmiotem umowy muszą być:
a) świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy i normy jakościowe (w przypadku warzyw owoców - ogólne i szczegółowe normy handlowe),
b) oznakowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
c) dostarczane w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach producenta,
d) dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.
10. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem.
11. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego, stosownie do rodzaju asortymentu.
12. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem.
13. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia.
14. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
15. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu.
16. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 15, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
Ulica ul. Korczaka 1
Nr domu 1
Miejscowość Kamienna Góra
Kod Pocztowy 58-400
Województwo dolnośląskie
Tel 075 64 59 600
Fax 075 64 59 601
Internet www.dcr.org.pl
Regon 23113920700000
E-mail dcr@dcrnzoz.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Podmiot leczniczy
Rodzaj zam inny Podmiot leczniczy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Oświadczenia i dokumenty oceniane będą pod względem ich aktualności i treści odnoszącej się do warunków udziału w postępowaniu i powinny potwierdzać spełnianie tych warunków. Warunki określone w SIWZ i sposób dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 2. Zamawiający dopuszcza ponadto możliwość zmiany cen jednostkowych w przypadku istotnej zmiany cen na rynku lokalnym surowców lub produktów związanych z wytwarzaniem i dystrybucją artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszej umowy. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 2, ewentualna zmiana cen jednostkowych może nastąpić o wartość nie wyższą niż udokumentowana wysokość zmiany cen w firmach, w których zaopatruje się Wykonawca. 4. W przypadku Zadania 1 (Warzywa i owoce), dostawy realizowane będą w oparciu o hurtowe ceny jednostkowe Wykonawcy obowiązujące w dniu dostawy (cena dnia), przy czym ceny te nie mogą być wyższe niż ceny hurtowe na rynku lokalnym. W przypadku, gdy Zamawiający wykaże, że analogiczne artykuły o tych samych wartościach jakościowych dostępne są w innych hurtowniach w niższej cenie, Wykonawca zobowiązany będzie dostosować (obniżyć) cenę sprzedaży do ceny oferowanej w innych hurtowniach/innej hurtowni. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyrywkowego sprawdzania prawidłowości ustalenia proponowanej zmiany cen przez Wykonawcę poprzez wgląd do jego faktur zakupu. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć mu kopie tych faktur. 6. Fakt zmiany cen Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu przed zrealizowaniem dostawy artykułów, których zmiana dotyczy i musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. 7. Ewentualna zmiana cen jednostkowych artykułów spożywczych może nastąpić nie wcześniej niż: - po upływie okresu 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy (dotyczy Zadań 2, 3, 4, 5 i 6), - po upływie okresu 2 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy (dotyczy Zadania 1). [odpowiednio do rozstrzygnięć przetargowych] 8. W przypadku ewentualnego zakupu innych artykułów spożywczych, nie uwzględnionych w załącznikach, wykonawca stosować będzie cenę dnia, przy czym cena ta nie może być wyższa niż cena hurtowa na rynku lokalnym. 9. W przypadku warzyw lub owoców sezonowych nie uwzględnionych w załączniku do umowy (Kalkulacja ceny oferty), ich ewentualny zakup odbywać się będzie wg zasad określonych w pkt 4.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dcr.org.pl
Adres uzyskania siwz Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. J.Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra; Pawilon 1A - parter (zamówienia publiczne)
Data składania wniosków 15/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o., ul. J.Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra; Pawilon 1A - parter (zamówienia publiczne)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)