Zakup parkomatów wraz z osprzętem.

Data publikacji 2016-02-09
Data zakończenia 2016-02-18 12:00:00
Instytucja Gmina Żnin
Miejscowość Żnin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny w rodzaju maszyn liczących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 13631 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301444004, 512140005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z systemem komputerowym do zarządzania tymi urządzeniami w Gminie Żnin. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę i montaż 16 sztuk nowych, sprawnych technicznie urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Żnin w miejscach wskazanych i ustalonych przez Zamawiającego - wraz ze znakami informacyjnymi (litera P);
2) przeszkolenie minimum 5 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, serwisu i naprawy urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) w Gminie Żnin;
3) serwis gwarancyjny urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) przez zadeklarowany okres;
4) dostarczenie minimum 5 kompletów kart Mifare;
5) dostarczenie minimum 6 dodatkowych pojemników na monety;
6) system do obsługi komputerowej urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) - system elektronicznej ewidencji danych dotyczący zarejestrowanych wykroczeń i wydawanych abonamentów. Ewidencja winna być prowadzona w postaci komputerowych baz danych obsługiwanych z poziomu wyspecjalizowanego oprogramowania do zarządzania strefami parkingowymi i wspomagania egzekucji opłat. Wykonawca ponadto zainstaluje i skonfiguruje identyczne oprogramowanie na trzech stanowiskach komputerowych w siedzibie Zamawiającego;
7) zdalny nadzór nad urządzeniami w oparciu o moduł GSM;
8) trzy urządzenia kontrolerskie dla Kontrolerów SPP wraz z oprogramowaniem windykacyjnym,
9) dostawa i montaż znaków drogowych (zgodnie z załącznikiem pomocniczym do SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Żnin
Ulica ul. 700-lecia 39
Nr domu 39
Miejscowość Żnin
Kod Pocztowy 88-400
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3031301
Fax 52 3031103
Regon 09235122200000
E-mail admin@um.znin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego. 49 8181 0000 0001 2742 2000 0002 Z dopiskiem: Wadium na zadanie: Zakup parkomatów wraz z osprzętem. 1.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny lub poręczenie należy dołączyć do oferty w oryginale. a)z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta, b)z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. c)gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 2.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 3.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie (wymagane tylko oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 3). Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (a w zakresie świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał) z należytą starannością przynajmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu minimum 16 sztuk urządzeń do pobierania opłat parkingowych (parkomatów) wraz z dostawą systemu komputerowego do zarządzania tymi urządzeniami i transmisją danych w technologii GPRS/GSM. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów tj. wykazu zrealizowanych zadań sporządzonego według załącznika Nr 4 na zasadzie spełnianie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunek wykonawca spełnił.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia w tym zakresie (wymagane tylko oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 3). Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne - potencjał kadrowy Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym, tj.: - 1 osoba - Kierownik Projektu - osoba, która prowadziła conajmniej 2 zadania związane z do-stawą i zaprogramowaniem parkomatów w ilości min. 16 szt. każde. - 1 osoba - specjalista ds. oprogramowania - wykształcenie wyższe informatyczne oraz doświad-czenie zawodowe min. 3 lata. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ww zasobów zgodnie z treścią załącznika nr 5 do specyfikacji, Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 5 na zasadzie spełnia nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.
Sytuacja Finansowej: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia w tym zakresie (wymagane tylko oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 3). Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ekonomicznej: - Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy minimalnej sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 500.000,00 zł równowartości. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobligowany złożyć oświadczenie, że po upływie ważności polisy będzie ona odnowiona na kwotę nie mniejszą niż wyżej wymieniona na okres realizacji umowy. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów potwierdzających ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - na zasadzie spełnia/nie spełnia Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz potencjale ekonomicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 musi spełniać każdy z wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniu spełnienie warunku, oceniane będzie w odniesieniu do konsorcjum (lub spółki cywilnej) jako całości.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1.opisów i fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego; 2.Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt 2 złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub innym, 4.Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa w pkt 2 złożyć inny dokument, potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegających z się o udzielenie zamówienia- muszą przedłożyć oświadczenia dotyczące wyłącznie własnej osoby. 6.W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: -oświadczenie, że Wykonawca złożył ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej. -wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych.
Inne dokumenty formularz ofertowy. - załącznik nr 2 do SIWZ najistotniejsze postanowienia umowy - załącznik nr 8 do SIWZ w przypadku zatrudnienia podwykonawcy/-ów - załącznik nr 7 do SIWZ w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich- zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty - załącznik nr 6 do SIWZ pełnomocnictwo (jeżeli jest wymagane) wykaz osób do kontaktów z zamawiającym - załącznik nr 9 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w następujących okolicznościach: a) zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej tj. - powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, długotrwałe załamanie warunków atmosferycznych, w tym długotrwałe opady deszczu (powyżej 7 dni w sposób ciągły) - dopuszcza się w takich okolicznościach zmianę terminu wykonania zamówienia. b) gdy nastąpi zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, (na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami) c) w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego zgodnie z obowiązującymi przepisami. d) gdy zaistnieje inna - niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy - okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą, żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym również terminu realizacji zamówienia, i tak: - jeżeli będą następstwem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy takich jak: wystąpienie istotnych przeszkód, niemożliwych do przewidzenia i zidentyfikowania w chwili zawarcia umowy, uniemożliwiających należyte wykonanie przedmiotu umowy, - jeżeli będą następstwem: * zawieszenia robót przez Zamawiającego, * konieczności usunięcia na tyle istotnych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, bez których zrealizowanie przedmiotu umowy stałoby się niemożliwe, - jeżeli będą następstwem działań organów administracji państwowej lub samorządowej: * przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., * odmowy wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek istotnych błędów w dokumentacji projektowej, e) Zmiana podmiotu o którym mowa w art. 26 ust. 2b PZP na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki określone w niniejszym postępowaniu. f) Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany terminów wykonania umowy, warunków płatności i fakturowania jeżeli uzasadnione to będzie sytuacją finansową, Zamawiającego lub warunkami organizacyjnymi.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Okres gwarancji na urządzenie do pobierania opłat parkingowych
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.bip.um.znin.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin pokój nr 22
Data składania wniosków 18/02/2016
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin Biuro Burmistrza- pokój nr 26
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)