Dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych i chemicznych.

Data publikacji 2016-02-09
Data zakończenia 2016-02-17 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Miejscowość Chęciny
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Preparaty piorące,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 28578 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004, 243122202, 336316008, 398312101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków antyseptycznych, dezynfekcyjnych i chemicznych m.in. formaliny, tabletek solnych, soli ochronnej do zmywarek i podchlorynu sodu technicznego. Zamówienie poniżej 209 000 euro.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Ulica Czerwona Góra 10
Nr domu 10
Miejscowość Chęciny
Kod Pocztowy 26-060
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3465240
Fax 0413465567
Internet www.bip.czerwonagora.pl
Regon 00029621300000
E-mail dzamp@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 05/10/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Wiedza Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Potencjał Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Zdolne Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Sytuacja Do potwierdzania oświadczeniem z art. 22 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie przez wykonawcę wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz zawartych w nich informacji wg zasady: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 1. Produkty lecznicze: 1.1 pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia z 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami) - dla zad. 1, 2.2 charakterystyka produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki zatwierdzone przez Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dla zad. 1. 2. Produkty biobójcze: 2.1 pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym zgodnie z ustawą z dnia 13. 09. 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami ) - dot. zadanie nr 6 3.2 ulotki informacyjne (katalogi) oferowanych produktów - dla zad. 2,3,4,5 3.3 aktualne karty charakterystyki sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem WE 1907/ 2006 - dla zad. 2,3,4,5.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy. 2. W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętego umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie. 3. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania. 4. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 4.1 numeru katalogowego produktu; 4.2 sposobu konfekcjonowania; 4.3 liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania) 5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin zapłaty
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.czerwonagora.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego-Sekcja Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 17/02/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego-Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)