Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Ulica |
ul. Chałubińskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Nowa Sól
|
Kod Pocztowy |
67-100
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
68 3882111
|
Fax |
68 3871281
|
Regon |
97077473300000
|
E-mail |
zpszpital.ola@wp.pl; zpszpital.justyna@wp.pl; zpszpital.krystyna@wp.pl; zpszpital.agata@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Adres dyn zak |
www.szpital-nowasol.pl
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2.Wysokość wadium łącznie wynosi - 11 000,00 zł (w przypadku składania oferty na całość zamówienia), w tym:
Pakiet I - 3 000,00 zł ( trzy tysiące złotych),
Pakiet II- 8 000,00 zł ( osiem tysięcy złotych)
3.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert, tj.: 19.02.2016 r. do godz. 10:00
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Wiedza |
Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie, wykonał lub wykonuje łącznie jedną dostawę rękawic medycznych o wartości nie mniejszej niż 340 000,00 zł brutto (w przypadku składania oferty na całość przedmiotu zamówienia) lub:
- na Pakiet I - jedną dostawę rękawic medycznych o wartości nie mniejszej niż
90 000,00zł brutto,
- na Pakiet II - jedną dostawę rękawic medycznych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1 Załączyć do oferty oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada odpowiednie Certyfikaty dopuszczające wprowadzenie do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj; certyfikaty zgodności
z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne. Kserokopię dokumentów,
o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany będzie przesłać Zamawiającemu na każde jego wezwanie - załączyć do oferty.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki oferowanych rękawic w ilości:
- z Pakietu I z pozycji od 1 - 4 po 5 par z każdej pozycji.
- z Pakietu II z pozycji 1- 5 po jednym opakowaniu próbek z każdej pozycji .
Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego asortymentu z wymogami określonymi w wymaganiach Zamawiającego niniejszej SIWZ oraz pod kątem oceny jakości opisanej w SIWZ.
Próbki powinny być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą. Opis musi zawierać nazwę Wykonawcy ,nazwę i numer Pakietu oraz nr pozycji.
Próbki po ich ocenie nie podlegają zwrotowi.
3 Załączyć do oferty katalogi, ulotki, prospekty oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w treści załącznika
nr 1 pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie zaznaczyć strony, której pozycji w danym katalogu, ulotce, prospekcie dany dokument dotyczy.
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ
2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z zał. Nr 3-3.1 do SIWZ
3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale III pkt 5 ppkt. 5.3 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy.
4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy,
5) Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy.
6) Oświadczenie Wykonawcy- Załącznik Nr 9 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności:
2.1 Stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia. W tym przypadku zmiana dotyczyć będzie zakresu przedmiotu zamówienia oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2.2 Stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu.
W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy Formularz cenowy, a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy.
2.3 Zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto.
2.4 Konieczności przesunięcia terminów umownych, jako następstwa okoliczności, których nie można było przewidzieć, a wynikających:
a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
b) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2.5 Wygaśnięcia umowy przed terminem określonym w § 3 ust. 1 umowy z uwagi na to, że wartość przedmiotu umowy, który został dostarczony na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień, przed upływem okresu obowiązywania umowy, osiągnie wysokość maksymalnego wynagrodzenia, które Wykonawca może uzyskać zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 1 umowy.
2.6 Gdy wartość złożonych zamówień i dostarczonego na ich podstawie przedmiotu zamówienia nie przekroczy maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, w terminie wskazanym w § 3 ust. 1, umowa może zostać przedłużona - w drodze aneksu, do czasu zrealizowania całkowicie dostaw przedmiotu zamówienia odpowiadającej wartości maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy.
2.7 W przypadku zmiany nazwy produktu, sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy przez producenta przy niezmienionym produkcie, Wykonawca zobowiązany jest w tym przypadku do przedstawienia stosownych dokumentów.
2.8 W przypadku, gdy nastąpił brak przedmiotu zamówienia na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu zamówienia produktem równoważnym. Warunkiem zastosowania produktu równoważnego jest dostarczenie go Zamawiającemu po cenie nie wyższej niż wynikająca w umowie dla przedmiotu zamówienia oraz wykazanie przez Wykonawcę, iż produkt równoważny posiada te same lub lepsze parametry i zastosowanie.
2.9 Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy
2.10. Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy.
3 Warunkiem dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 (z zastrzeżeniem pkt 2.3) jest to, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4 Wszczęcie procedury dokonania zmian w umowie uzależnione jest od złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian.
5 Każda ze zmian (z zastrzeżeniem pkt. 2.9) wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
75
|
Kryt 2 |
Jakość
|
Kryt 2p |
25
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-nowasol.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól -pokój nr 6
|
Data składania wniosków |
19/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól -pokój nr 34 sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|