PN 10/16 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji

Data publikacji 2016-02-10
Data zakończenia 2016-02-18 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Torebki do pakowania towarów,
  • Włókna sztuczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 29250 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331241312, 331900008, 189371007, 337720002, 331694006, 331920002, 331692004, 197300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji w asortymencie, ilości, rozmiarach przedstawionych w załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wymagania dodatkowe dotyczące norm, parametrów technicznych i jakościowych oraz standardów przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo opisane przez Zamawiającego przy każdym zadaniu.
Oferowane przedmioty zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP, być oznaczone znakiem CE zgodnie z dyrektywą Nr 93/42/EWG z dnia 14.06.1993r. oraz ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2015r. poz. 876).W zakresie opakowań, oznaczenia oraz obrotu muszą odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2015r. poz.876). Oferowany przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach handlowych. Na opakowaniach wymagane są następujące oznaczenia: nazwa wyrobu, postać, seria, data ważności, ilość.
Termin dostawy - wg bieżących potrzeb, w ciągu max 4 dni od dnia złożenia zamówienia, określającego rodzaj i ilość zamawianego przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Magazynu Gospodarczego, mieszczącego się w Budynku A2, w siedzibie Zamawiającego.
W przypadku kiedy Zamawiający nie będzie w stanie na podstawie dostarczonych dokumentów potwierdzić żądanych parametrów - wymagań oferowanych wyrobów, wezwie Wykonawców do dostarczenia próbki.

Opis

dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji zgodnie z opisem przedstawionym w zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 1dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji zgodnie z opisem przedstawionym w zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 2dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji zgodnie z opisem przedstawionym w zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 3dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji zgodnie z opisem przedstawionym w zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 4dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji zgodnie z opisem przedstawionym w zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 5dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji zgodnie z opisem przedstawionym w zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 6dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji zgodnie z opisem przedstawionym w zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 7dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji zgodnie z opisem przedstawionym w zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 8

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
Ulica ul. Koszarowa 5
Nr domu 5
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 51-149
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3261325 w. 128
Fax 071 3260622
Internet www.szpital.wroc.pl
Regon 00029046900000
E-mail elzbietajanicka@interia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - jeżeli jest wymagane zezwolenie na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile ich sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia - ocena na podstawie załączonej kserokopii zezwolenia
Wiedza wykażą, się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości minimum: Pakiet nr 1 w wysokości: 6 880,00 zł Pakiet nr 2 w wysokości: 3 103,00 zł Pakiet nr 3 w wysokości: 20 736,00 zł Pakiet nr 4 w wysokości: 2 794,00 zł Pakiet nr 5 w wysokości: 15 761,00 zł Pakiet nr 6 w wysokości: 3 708,00 zł Pakiet nr 7 w wysokości: 10 043,00 zł Pakiet nr 8 w wysokości: 9 323,00 zł.
Sytuacja znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że że oferowane przez Wykonawcę dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 1/ zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane przedmioty zamówienia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; 2/ deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego); 3/ certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III); 4/ oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, IIa, IIb lub III) - jeżeli dotyczy; 5/ kserokopia certyfikatu oznaczenia znakiem CE i/lub deklarację zgodności lub deklarację zgodności wystawioną przez jednostkę notyfikowaną lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania; 6/ wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2015r. poz. 876) - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie; 7) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania; 8) w odniesieniu do wyrobów medycznych: Oświadczenie o posiadaniu wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. Z 2015r. Poz. 876) dokumentów dopuszczających oferowane przedmioty zamówienia do obrotu oraz zobowiązane do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 6 do SIWZ. 9) do oferty należy dołączyć oryginalne prospekty/katalogi, materiały producenta, ulotki informacyjne, opisy dotyczące oferowanego i potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia dla oferowanego produktu; 10) w przypadku, gdy z opisu i/lub dokumentów załączonych do oferty nie wynika jednoznacznie, że oferowany produkt spełnia wymagania SIWZ, Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę próbek w celu potwierdzenia, że oferowany produkt jest zgodny z opisem zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania Zamawiającego; 2) gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w ofercie, która została wybrana jako najkorzystniejsza; 3) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim wypadku cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nowa ustawę. Zmiana ceny w tym przypadku podpisana w formie aneksu przez strony umowy; 4) zmiany ceny urzędowej przedmiotu umowy; 5) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na: - warunki atmosferyczne, - przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np.: braku przygotowania do przyjęcia dostawy, - inne niezawinione przyczyny spowodowane przez np.: zalanie, pożar, itp.; 6) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez Wykonawcę; 7) zmiany cen jednostkowych opakowań przedmiotu zamówienia objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 8) wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu wartości umowy; 9) ponadto dopuszcza się zmiany w zakresie: a/ nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, b/ sposobu konfekcjonowania, c/ liczbie opakowań zbiorczych, d/ wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; 10) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.szpital.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedziba we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, Sekcja Umów i Zamówień Publicznych, Budynek J, piętro I, pokój nr 15
Data składania wniosków 18/02/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedziba we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, Sekcja Umów i Zamówień Publicznych, Budynek J, piętro I, pokój nr 15
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)