Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
|
Ulica |
ul. Koszarowa 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
51-149
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3261325 w. 128
|
Fax |
071 3260622
|
Internet |
www.szpital.wroc.pl
|
Regon |
00029046900000
|
E-mail |
elzbietajanicka@interia.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
8
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - jeżeli jest wymagane zezwolenie na prowadzenie obrotu wyrobami medycznymi, o ile ich sprzedaż wymaga posiadania takiego zezwolenia - ocena na podstawie załączonej kserokopii zezwolenia
|
Wiedza |
wykażą, się wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem
i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości minimum:
Pakiet nr 1 w wysokości: 6 880,00 zł
Pakiet nr 2 w wysokości: 3 103,00 zł
Pakiet nr 3 w wysokości: 20 736,00 zł
Pakiet nr 4 w wysokości: 2 794,00 zł
Pakiet nr 5 w wysokości: 15 761,00 zł
Pakiet nr 6 w wysokości: 3 708,00 zł
Pakiet nr 7 w wysokości: 10 043,00 zł
Pakiet nr 8 w wysokości: 9 323,00 zł.
|
Sytuacja |
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że że oferowane przez Wykonawcę dostawy materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
1/ zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane przedmioty zamówienia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
2/ deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego);
3/ certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III);
4/ oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, IIa, IIb lub III) - jeżeli dotyczy;
5/ kserokopia certyfikatu oznaczenia znakiem CE i/lub deklarację zgodności lub deklarację zgodności wystawioną przez jednostkę notyfikowaną lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania;
6/ wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem,
że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. z 2015r. poz. 876) - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie;
7) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania;
8) w odniesieniu do wyrobów medycznych: Oświadczenie o posiadaniu wymaganych ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (TJ Dz. U. Z 2015r. Poz. 876) dokumentów dopuszczających oferowane przedmioty zamówienia do obrotu oraz zobowiązane do ich dostarczenia na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik nr 6 do SIWZ.
9) do oferty należy dołączyć oryginalne prospekty/katalogi, materiały producenta, ulotki informacyjne, opisy dotyczące oferowanego i potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia dla oferowanego produktu;
10) w przypadku, gdy z opisu i/lub dokumentów załączonych do oferty nie wynika jednoznacznie, że oferowany produkt spełnia wymagania SIWZ, Zamawiający ma prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę próbek w celu potwierdzenia, że oferowany produkt jest zgodny z opisem zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków:
1) zaprzestania produkcji przez producenta i wprowadzenia asortymentu zamiennego, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w przetargu i pod warunkiem przesłania próbek nowego asortymentu do Zamawiającego w celu potwierdzenia, że nowy asortyment spełnia wymagania Zamawiającego;
2) gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, zaoferuje ceny zakupu przedmiotów zamówienia, korzystniejsze niż zaoferował w ofercie, która została wybrana jako najkorzystniejsza;
3) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim wypadku cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nowa ustawę. Zmiana ceny w tym przypadku podpisana w formie aneksu przez strony umowy;
4) zmiany ceny urzędowej przedmiotu umowy;
5) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
- warunki atmosferyczne,
- przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np.: braku przygotowania do przyjęcia dostawy,
- inne niezawinione przyczyny spowodowane przez np.: zalanie, pożar, itp.;
6) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez Wykonawcę;
7) zmiany cen jednostkowych opakowań przedmiotu zamówienia objętego umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową;
8) wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu wartości umowy;
9) ponadto dopuszcza się zmiany w zakresie:
a/ nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
b/ sposobu konfekcjonowania,
c/ liczbie opakowań zbiorczych,
d/ wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
10) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
98
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
2
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital.wroc.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedziba we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, Sekcja Umów i Zamówień Publicznych, Budynek J, piętro I, pokój nr 15
|
Data składania wniosków |
18/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego z siedziba we Wrocławiu, ul. Koszarowa 5, 51 - 149 Wrocław, Sekcja Umów i Zamówień Publicznych, Budynek J, piętro I, pokój nr 15
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|