Dostawa biletów jednorazowych i wieloprzejazdowych Białostockiej Komunikacji Miejskiej oraz druków wezwania do zapłaty

Data publikacji 2016-02-10
Data zakończenia 2016-02-18 08:45:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Bilety,
  • Różne druki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 29482 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224590002, 349800000, 229000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) biletów jednorazowych i  wieloprzejazdowych obowiązujących w Białostockiej Komunikacji Miejskiej o parametrach:
a) ilości 101 015 bloczków - zestawienie ilościowe biletów zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów biletów jak również ewentualnej zmiany nadruku cen, nie zmieniając ogólnej liczby bloczków.
b) bilety powinny być produkowane w klejonych bloczkach, po 100 szt. w bloczku,
c) wymiary biletów: 35 mm x 70 mm,
d) do produkcji biletów należy użyć papieru offsetowego o gramaturze 100 g/m2 lub 120 g/m2 z barwionymi włóknami, nakładanymi na etapie produkcji papieru, widocznymi w świetle UV (niebieskie i żółte), a także zastrzeżonym dla Wykonawcy znakiem wodnym,
e) numer i serię biletu należy nadrukować czerwoną farbą fluorescencyjną, dającą efekt promieniowania w UV,
f) hologram w formie paska pionowego o szerokości 4 mm, wgrzany metodą hot stampingu zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów IHMA,
g) kolorystyka, szata graficzna, umieszczenie hologramu oraz seria i numer powinny być umieszczone na bilecie wg wzorów przedstawionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ, poz. 1 do 9, z zastrzeżeniem, iż przed dostawą wzór nadruku dotyczący ceny może ulec zmianie,
h) zamawiający wymaga przedstawienia próbnego wydruku wzorów (proofa) biletów (1 sztuka z każdym z dziewięciu wzorów) w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. Proof po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kolorystyki oraz prawidłowości przeniesienia projektu do formatu biletu będzie stanowił wzorzec kolorystyczny w procesie ich drukowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wniesienia poprawek do projektów w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania próbnych wydruków. W wypadku wniesienia poprawek zamawiający wymaga przedstawienia próbnego wydruku wykonanego według poprawionego wzoru w terminie do 5 dni od przesłania Wykonawcy poprawionego projektu.
2) druków Wezwanie do zapłaty według wzoru przedstawionego w Załączniku nr 7 do SIWZ o parametrach:
a) papier samokopiujący: oryginał - kolor biały, kopia - kolor zielony,
b) format - 148 x 210 mm,
c) objętość bloczka - 50 kompletów x 2 karty,
d) oprawa - perforacja na oryginale i kopii, szycie drutem,
e) seria F rozpoczynająca się od numeru 482 601,
f) ilość - 800 bloczków.
2. Wymagania dotyczące dostarczenia przedmiotu zamówienia:
1) całość zamówienia podzielona będzie na trzy dostawy,
2) dostawa pierwszej partii biletów jednorazowych i wieloprzejazdowych oraz druków Wezwanie do zapłaty - zakres ilościowy i asortymentowy został określony w Załączniku nr 5 do SIWZ - powinna być zrealizowana w terminie do 18 dni od daty podpisania umowy (zgodnie ze złożoną ofertą),
3) wielkość i asortyment dwóch kolejnych dostaw biletów oraz druków zostaną sprecyzowane przez Zamawiającego w formie pisemnej z dwutygodniowym wyprzedzeniem,
4) dostawy biletów i druków odbywać się będą do magazynu Zamawiającego na ul. Składową 11 w Białymstoku, na koszt i ryzyko Wykonawcy,
5) bilety powinny być dostarczone w paczkach maksymalnie po 500 bloczków o jednakowych nominałach z oznaczeniem rodzaju biletu,
6) druki powinny być dostarczone w paczkach maksymalnie po 40 bloczków,
7) zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynu Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Białystok
Ulica ul. Słonimska 1
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-950
Województwo podlaskie
Tel 085 869 60 02
Fax 085 869 62 65
Internet www.bialystok.pl
Regon 00051500000000
E-mail zzp@um.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2016
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.300,00 PLN. UWAGA: W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt. 2 ppkt 1-5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem) kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Sekcji III.4.2 tiret 2 oraz Sekcji III.4.4 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2 tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1 tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 2) dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4.3.1 tiret 1 lub zastępujący je dokument o którym mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin pierwszej dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, 15-399 Białystok, ul. Składowa 11, pok. 108
Data składania wniosków 18/02/2016
Godzina składania wniosków 08:45
Miejsce Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, 15-399 Białystok, ul. Składowa 11, pok. 108 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)