Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych, ślusarskich oraz stolarskich na potrzeby eksploatacyjne Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy

Data publikacji 2016-02-11
Data zakończenia 2016-02-19 10:30:00
Instytucja Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części mebli,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Kleje,
  • Farby, lakiery i mastyksy,
  • Różne kłódki i zamki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 30862 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444110004, 397153000, 441910005, 448300007, 249100006, 392242103, 391570007, 445210008, 445331000, 448000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych, ślusarskich oraz stolarskich na potrzeby eksploatacyjne Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, szczegółowo określone w Rozdziale 4 SIWZ, zał. nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) oraz na warunkach projektu Umowy przedstawionego w Rozdziale 3 SIWZ.

Opis

Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych. Zadanie zawiera 274 pozycje.Sukcesywne dostawy materiałów ślusarskich. Zadanie zawiera 175 pozycji.Sukcesywne dostawy materiałów stolarskich. Zadanie zawiera 110 pozycji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
Ulica ul. Chodkiewicza 30
Nr domu 30
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-064
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3419100
Fax 052 3608206
Internet www.ukw.edu.pl
Regon 34005769500000
E-mail zampub@ukw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2017
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W przypadku zaoferowania przedmiotu zamówienia równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty foldery, karty charakterystyki, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 2. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, tym celu należy złożyć wypełnione Oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 lub 7 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wynagrodzenie należne Wykonawcy może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, w przypadku zmiany: - stawki podatku od towaru i usług; - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę( Dz. U. tj. Dz.U.2015.2008); - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień Publicznych, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach: 1) w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie podnosi odpowiedzialności skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy, 2) w przypadku, gdy po jej podpisaniu zajdzie uzasadniona konieczność zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentu wskazanych w umowie - dopuszcza się taką zmianę pod warunkiem, że: a) będzie ona dotyczyć tylko zmiany ilości wskazanych w umowie rodzajów asortymentu (ilości jednych kosztem ilości drugich), b) zmiana ta nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, c) zmiana ta nie będzie polegać na wprowadzaniu innych niż wymienione w SIWZ i umowie rodzajów asortymentu, chyba, że będzie to wynikało z konieczności wyrównania wynagrodzenia Wykonawcy. 3) w przypadku, gdy w czasie trwania umowy nie zostanie wykorzystana cała kwota wynagrodzenia Wykonawcy, strony w drodze aneksu mogą przedłużyć termin obowiązywania umowy o okres do czasu wyczerpania wartości umowy, a ceny jednostkowe określone w załączniku do umowy nie ulegną zmianie. 4) w razie konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian wynikających z nowelizacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa z uwagi na brak możliwości realizacji umowy wedle pierwotnej jej treści, lub z uwagi na rażącą stratę grożącą jednej ze Stron 5) konieczności dokonania zmian redakcyjnych Umowy, lub zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy;
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Czas dostawy
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.ukw.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ul. Chodkiewicza 30 85-064 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 61
Data składania wniosków 19/02/2016
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy ul. Chodkiewicza 30 85-064 Bydgoszcz, Kancelaria Główna, pokój 108, blok C
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)