Data publikacji |
2016-02-15 |
Data zakończenia |
2016-02-23 10:00:00 |
Instytucja |
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza |
Miejscowość |
Rzeszów |
Województwo |
podkarpackie |
Branża |
- Komputery wysokowydajne,
- Stacje robocze,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Różny sprzęt komputerowy,
- Infrastruktura sieciowa,
- Serwery plików
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
33124 / 2016 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302360002, 488230003, 302140002, 324240001, 302114005, 302313206, 302321005, 302321108 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
|
Ulica |
ul. Powstańców Warszawy 12
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Rzeszów
|
Kod Pocztowy |
35-959
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
17 8651250, 8653636, 8653535
|
Fax |
17 8651075, 865383
|
Internet |
www.prz.rzeszow.pl
|
Regon |
00017490000000
|
E-mail |
rraparat@prz.rzeszow.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
17
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Zadanie nr 1 - 90.00 zł
Zadanie nr 2 - 70.00 zł
Zadanie nr 3 - 110.00 zł
Zadanie nr 4 - 170.00 zł
Zadanie nr 5 - 600.00 zł
Zadanie nr 6 - 100.00 zł
Zadanie nr 7 - 35.00 zł
Zadanie nr 8 - 65.00 zł
Zadanie nr 9 - 200.00 zł
Zadanie nr 10 - 40.00 zł
Zadanie nr 11 - 480.00 zł
Zadanie nr 12 - 100.00 zł
Zadanie nr 13 - 120.00 zł
Zadanie nr 14 - 90.00 zł
Zadanie nr 15 - 240.00 zł
Zadanie nr 16 - 165.00 zł
Zadanie nr 17 - 35.00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1do SIWZ).
|
Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełniania warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy,
w okolicznościach określonych poniżej:
a) zmiana terminu umowy - w przypadku :
- niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.).
- niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
b) zmiana terminu płatności- w przypadku:
- ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych
c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych.
d) zmiana wynagrodzenia:
- zmiana urzędowej stawki podatku VAT,
- w przypadku, gdy organ nadzorujący placówkę oświatową, nie wyda zaświadczenia potwierdzającego prawo do zastosowania stawki VAT 0%, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wystawienia faktury z 23% stawka podatku VAT.*
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.ogloszenia.propublico.pl/prz
|
Adres uzyskania siwz |
siedzibie Zamawiającego
|
Data składania wniosków |
23/02/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, Al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1,3,5,7,8,12,16. koszty ogólne, 2. Oficyna Wydawnicza, 4. Umowa U-14224, 6,15. projekt ERA, 10. U-675/G, 11. środki inwestycyjne WBMiL, 13. U-485/DS, 14. Koszty utrzymania budynku ZSW, 17. fundusz druki
|
Czy unieważnienie |
Nie
|