Udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji danych w okresie od 01. 06. 2016 roku do 31. 12. 2017 roku

Data publikacji 2016-03-29
Data zakończenia 2016-04-06 10:15:00
Instytucja Prezydent Miasta Tychy
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Kable światłowodowe,
  • Usługi przesyłu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69960 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642281001, 723180007, 325620000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie włókien światłowodowych na potrzeby transmisji sygnału z Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Tychy - SMWMT (wizja, sterowanie), sieci INFOKIOSKÓW, połączeń rozszerzających sieć LAN Urzędu Miasta Tychy oraz innych sieci. Standardem medium transmisyjnego jest światłowód SM 9/125 zakończony złączem SC/APC.
W przypadku transmisji sygnału SMWMT oraz INFOKIOSKÓW Zamawiający wymaga, aby zestawione połączenia były wykonane możliwie najkrótszą drogą. Dla SMWMT włókna musza być zakończone w szafie znajdującej się przy każdym punkcie wizyjnym, dla INFOKIOSKÓW - bezpośrednio w urządzeniach. Kamery wyposażone są w urządzenia do transmisji wizji i danych. W przypadku połączeń dla sieci LAN Zamawiający wymaga zestawienia łączy bezpośrednich (bez użycia urządzeń pasywnych i aktywnych na całej długości łącza). Wszystkie połączenia muszą zostać wykonane na odseparowanych fizycznie włóknach światłowodowych.
W zakresie połączeń opisanych w zadaniach 1-3 Zamawiający korzysta aktualnie z istniejącej infrastruktury światłowodowej. Koszty prac związanych ze zmianą medium transmisyjnego ponosi Wykonawca. Wszystkie prace związane z przyłączeniem do nowej sieci muszą zostać wykonane w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym aby zminimalizować wpływ na prowadzony monitoring, działanie INFOKIOSKÓW oraz sieci LAN. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji powykonawczej zawierającej szczegółowy opis połączeń wraz z pomiarami reflektometrycznymi.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania, w zakresie których zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Prezydent Miasta Tychy
Ulica Al. Niepodległości 49
Nr domu 49
Miejscowość Tychy
Kod Pocztowy 43-100
Województwo śląskie
Tel (032) 7763333
Fax (032) 7763344
Internet www.umtychy.pl
Regon 00051592200000
E-mail poczta@umtychy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie ww. zamówień w wysokości do 20% zamówienia podstawowego w zakresie każdego z zadań.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2017
Wadium 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - Zadanie nr 1: 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 2: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 3: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 PLN) 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Niniejszy dokument należy dołączyć do oferty. 4 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, c) dowód wpłaty wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: A 1) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodująca zmiany przedmiotu zamówienia; 2) realizacja przedmiotu Umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów lub innych materiałów i informacji z urzędów administracji publicznej, a z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe było ich uzyskanie w terminach przewidzianych w przepisach prawa; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4) nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu Umowy, a zmiana zawartej Umowy jest korzystna dla Zamawiającego; 5) zaistniała zmiana wymagań przedmiotu Umowy spowodowana zmianą obowiązujących przepisów; 6) zaistniała zmiana osób zaangażowanych w realizację Umowy, spowodowana zdarzeniami losowymi lub zmianami organizacyjnymi i kadrowymi; 7) zaistniały nieprzewidziane okoliczności, w wyniku których Zamawiający nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań finansowych wobec Wykonawcy wynikających z Umowy. B Ponadto przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze: 1) zmianą obowiązującej stawki VAT; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmiany kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 2) zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczeni społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa powyżej należy rozumieć jako możliwość zarówno jego zwiększenia, jak i zmniejszenia. Zmiana będzie dopuszczalna wówczas, gdy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów zmieniających podatek VAT, wysokość płacy minimalnej, wysokość składek ZUS, strona umowy zwróci się do drugiej strony w wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiany, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - w postaci aneksu do Umowy. Zmiana klasyfikacji budżetowej określonej w § 6 ust. 4 wzoru umowy, zmniejszenie zaangażowania środków budżetowych oraz zmiana kwot zaangażowania w poszczególnych latach budżetowych mogą zostać dokonane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Powyższe zmiany nie wymagają zgody Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Adres uzyskania siwz Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
Data składania wniosków 06/04/2016
Godzina składania wniosków 10:15
Miejsce Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2017 roku, w tym: a) wykonanie przyłączenia punktów dostępowych do infrastruktury światłowodowej: od dnia podpisania umowy do dnia 31.05.2016 r. b) świadczenie usługi dzierżawy włókien światłowodowych: od dnia 1 czerwca 2016 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)