| 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej do siedzib Zamawiającego tj. do OR KRUS Poznań oraz Placówek Terenowych KRUS Konin, Ostrów Wlkp., Piła oraz Rawicz  sukcesywnie do końca 2016r. 2.Artykuły biurowe określone w 1 części zamówienia oraz materiały techniki biurowej określone w 2 części zamówienia zostały wyszczególnione w załączniku (cennik) do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
 3.Zamawiający zastrzega, że wykazane w załączniku ilości poszczególnych artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, lecz ewentualne zmiany nie mogą spowodować przekroczenia całkowitej  ceny zamówienia określonej w ofercie.
 Ponadto Zamawiający zastrzega, że w przypadku odbioru mniejszej ilość artykułów biurowych / materiałów techniki biurowych niż przewidział  to w postępowaniu Zamawiający, Wykonawcy należne będzie wynagrodzenie jedynie za artykuły biurowe / materiały techniki biurowej odebrane przez Zamawiającego, co nie będzie rodziło po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń o zapłatę  całej kwoty  wynagrodzenia według oszacowanej ilości.
 4.Artykuły biurowe - 1 część zamówienia
 Podane przez Zamawiającego znaki lub nazwy towarowe  producenta artykułów biurowych mają charakter przykładowy i służą bliższemu określeniu wymagań jakościowych danego artykułu biurowego. Dopuszcza się składanie równoważnej oferty na dany artykuł biurowy, spełniający opisane wymagania jakościowe.
 5.Materiały techniki biurowej - 2 część zamówienia
 1)Przedmiot zamówienia w zakresie materiałów techniki biurowej określony przez Zamawiającego powinien posiadać cechy materiału wzorcowego (oryginalnego) lub równoważnego z opisywanym
 2)Przez oryginalne materiały techniki biurowej Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w załączniku nr 4 do SIWZ. Oryginalne materiały techniki biurowej muszą być:
 - fabrycznie nowe, tj. do produkcji których użyto nowych elementów nieregenerowanych, w którym jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym jest (może być) obudowa, która przed końcowym zmontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, pęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku ( listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające, itp.) są  w 100 % nowe i nieregenerowane
 -oryginalnie opakowane z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta ( np. hologramy)
 -zapakowane próżniowo lub w inny sposób zabezpieczający przed wilgocią, uszkodzeniami mechanicznymi lub dostępem światła
 -w oryginalnych opakowaniach kartonowych producenta z widocznym znakiem firmowym producenta, symbolem produktu, typu i modelu sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania.
 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert na  równoważne materiały techniki biurowej tj.:
 -za równoważne materiały techniki biurowej Zamawiający uznaje produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego jest zamówiony, które będą spełniały wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt oryginalny określony w opisie przedmiotu zamówienia
 -parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów techniki biurowej  winny być takie same lub lepsze, jak parametry takiej samej klasy produktów oryginalnych - w szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość wydruku, pojemność, wydajność tj. spełniać odpowiednio normy: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla tuszy do drukarek atramentowych  lub równoważnych w zakresie testowania wydajności oferowanych tonerów lub tuszy
 -w przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje  proces druku i zużycie atramentu/toneru, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element
 -oferowane produkty równoważne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku  do produktów oryginalnych
 -wszystkie oferowane materiały równoważne winny być oznaczone  poprzez podanie ich  symbolu, pojemności i producenta.
 4)W przypadku składania ofert na produkty równoważne w zakresie materiałów techniki biurowej, w porównaniu do zalecanych przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia równoważności oferowanego przedmiotu z wymaganym przez Zamawiającego, poprzez przedłożenie oświadczenia.
 5)Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów w zakresie materiałów techniki biurowej  niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego, bez zmiany ceny.
 6)Wykonawca składający ofertę na dostawę materiałów techniki biurowej  musi zagwarantować  w formie oświadczenia, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem zaoferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy.
 6.Zamawiającemu przysługuje  prawo odmowy  odbioru części lub całości przedmiotu zamówienia, jeżeli dostarczony przedmiot zamówienia będzie niekompletny, niezgodny z SIWZ, posiadać  będzie wady  albo ślady zewnętrznego uszkodzenia.
 7.Szczegółowy zakres dostaw ze wskazaniem jednostek terenowych będzie precyzowany każdorazowo w drodze odrębnych zamówień złożonych: pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną przez Zamawiającego, które Wykonawca będzie realizował w terminie do    dni roboczych  od daty doręczenia  zamówienia.( UWAGA - do 15 dni roboczych  lub krótszy w zależności od złożonej oferty przez Wykonawcę). Przewiduje się, iż dostawa artykułów biurowych i materiałów techniki biurowej zostanie zrealizowana sukcesywnie w  dwóch dostawach.
 8.Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę towaru do wskazanych siedzib Zamawiającego.
 9.Wykonawca zobowiązuję się do bezpłatnego odbioru zużytych i wykorzystanych materiałów techniki biurowej, w celu przekazania ich do utylizacji. Odbiór następował będzie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, raz na trzy miesiące, z każdej z jednostek organizacyjnych Zamawiającego wskazanych w pkt. 1, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pisemnie lub pocztą elektroniczną. Wykonawca bezpłatnie wystawi Kartę Przekazania Odpadu.
 10.Wszelkie reklamacje wadliwego towaru zostaną wysłane na koszt Wykonawcy.
 
 
 OpisPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych do siedzib Zamawiającego tj. do OR KRUS Poznań oraz Placówek Terenowych KRUS Konin, Ostrów Wlkp., Piła oraz Rawicz  sukcesywnie do końca 2016r. pozycje od 1 do 119 - zgodnie z załącznikiem  A do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów techniki biurowej do siedzib Zamawiającego tj. do OR KRUS Poznań oraz Placówek Terenowych KRUS Konin, Ostrów Wlkp., Piła oraz Rawicz  sukcesywnie do końca 2016r. pozycje od 1 do 65 - zgodnie z załącznikiem  B do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ |