Remont budynku Urzędu Gminy i Miasta w Węglińcu - w systemie zaprojektuj i wybuduj

Data publikacji 2016-07-06
Data zakończenia 2016-07-21 11:00:00
Instytucja Gmina Węgliniec
Miejscowość Węgliniec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Przekładnia,
  • Sieć ethernet

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122063 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454530007, 713200007, 442210005, 441122206, 442212007, 441123104, 454211469, 453112108, 324150005, 312145004, 453153001, 453110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2. Zakres zamówienia obejmuje:
Etap I - dokumentacja projektowa w branżach: konstrukcyjno - budowlana i elektryczna, opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129 ze zm.) stanowiąca podstawę do zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót budowlanych wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, ekspertyzami. Dokumentację należy opracować w oparciu o program funkcjonalno użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Etap I zamówienia należy wykonać w terminie jednego miesiąca od dnia podpisania umowy.

Etap II - roboty budowlanych zgodnie w zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową.

3. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania.
4. Zamawiający dysponuje mapą do celów projektowych, która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym zakresu robót przed przystąpieniem do wykonania zamówienia.
6. Dokumentacja projektowa powinna spełniać wymagania niezbędne do złożenia Zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę.
7. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
11. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego
13. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
14. Ustala się następujące warunki płatności:
14.1. podstawą rozliczenia jest wynagrodzenie ryczałtowe;
14.2. rozliczenie robót dokonane będzie fakturami częściowymi za:
14.2.1. I etap po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez zamawiającego dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami;
14.2.2. II etap - w ramach drugiego etapu Zamawiający przewiduje płatności częściowe po zakończeniu każdego z etapów robót budowlanych po zatwierdzeniu przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru robót. (IV etapy robót budowlanych zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ program funkcjonalno - użytkowy).
14.3. rozliczenia Wykonawcy z Podwykonawcą/ami dokonywane będzie w następujący sposób i na zasadach określonych poniżej:
14.3.1.Wykonawca z wynagrodzenia otrzymanego od Zamawiającego reguluje wynagrodzenia Podwykonawców zgodnie z zawartymi umowami;
14.3.2. przed dokonaniem kolejnej płatności wynagrodzenia Zamawiający wymagać będzie, aby Wykonawca udokumentował rozliczenie wymagalnych zobowiązań z Podwykonawcą/ami (dokument przelewu lub oświadczenie podwykonawcy);
14.3.3. w przypadku braku udokumentowania rozliczenia się Wykonawcy z zobowiązań w stosunku do Podwykonawcy/Podwykonawców, Zamawiający z kolejnej należności potrąci środki finansowe na rzecz ewentualnych roszczeń Podwykonawcy/ów do wysokości świadczenia umownego(art. 6471 §5 KC).
14.4. płatność za fakturę VAT będzie dokonana przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Węgliniec
Ulica ul. Sikorskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Węgliniec
Kod Pocztowy 59-940
Województwo dolnośląskie
Tel 075 77 11 435
Fax 075 77 12 551
Internet www.wegliniec.pl
Regon 23082141100000
E-mail wegliniec@wegliniec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 30/11/2016
Wadium 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości w wysokości 4 500,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w rozdziale X pkt. 1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 109, poz. 1158, z późn. zm. ) 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 41 8382 0001 2600 0648 3000 0070, z zaznaczeniem REMONT BUDYNKU URZĘDU kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. VII.8. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa a art. 24 ust. 2 pkt 5 pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. VII. 8) SIWZ. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Wiedza Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej (zamówienia na roboty budowlane), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. z zakresu wykonania robót obejmujących remont, modernizację, budowę, rozbudowę, przebudowę obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 200.000,00 zł. brutto. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolne Wykonawca powinien dysponować : Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują co najmniej: 1.4.1.minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014, poz. 1278), 1.4.2.minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu cytowanego wyżej rozporządzenia, 1.4.3.minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu cytowanego wyżej rozporządzenia, 1.4.4.minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu cytowanego wyżej rozporządzenia, Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, jeżeli będą potwierdzać nieograniczony zakres. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.jedn. Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz.394.) oraz na podstawie art. 20 a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. jedn. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1946). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o obowiązku podatkowym u zamawiającego
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wyłącznie wymienionych w pkt XVI niniejszej specyfikacji zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia. 2. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy: 2.1. w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian; 2.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca może wnioskować o dokonanie zmiany osoby posiadającej stosowne uprawnienia w przypadku śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego uniemożliwiającego pełnienie funkcji. 4. Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy zmiany konkretnej osoby spośród personelu kluczowego, jeśli uzna, że nie spełnia ona w sposób należyty obowiązków wynikających z umowy. 5. W przypadku zmiany określonej w ust. 3 i 4., nowa osoba musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zamawiający może zmienić termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 6.1. zawieszenia robót budowlanych przez Zamawiającego, 6.2. wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych, 6.3. działania siły wyższej, 6.3. zmian dokumentacji projektowej, dokonywanych na wniosek Zamawiającego lub zgłaszanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego, 6.4. zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana rozwiązaniach projektowych - jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 6.5. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, 6.6. zmian terminów wynikających z umowy o dofinansowanie; 6.7. zlecenia Wykonawcy robót budowlanych lub innemu podmiotowi wykonania robót budowlanych dodatkowych w rozumieniu przepisu art. 67 Ustawy. 6.8. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy, którejkolwiek ze stron, 8. Termin wykonania umowy może zostać wydłużony maksymalnie o czas opóźnienia spowodowanego okolicznościami określonymi w pkt 3. 9. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: 8.1.Ustalenie przy podpisaniu umowy lub w drodze aneksu do niej terminów wykonywania poszczególnych czynności objętych zakresem rzeczowym przedmiotu umowy; 8.2. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 8.3.Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 9.Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 10.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Długość okresu gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wegliniec.pl
Adres uzyskania siwz Gmina Węgliniec ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec
Data składania wniosków 21/07/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Gmina Węgliniec ul. Sikorskiego 3 59 - 940 Węgliniec
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)