Dostawa produktów spożywczych do stołówki przedszkolnej

Data publikacji 2016-07-22
Data zakończenia 2016-08-01 10:00:00
Instytucja Samorządowe Przedszkole w Chmielniku z Filią w Suchowoli
Miejscowość Chmielnik
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 149815 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki przedszkolnej w siedzibie Zamawiającego, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności:
- warzyw i owoców,
- ziemniaków,
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających
z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia .
Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego codziennie w miarę potrzeby w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Zamawiającego.
Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych.
W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji.
Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
Dostarczane produkty muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obowiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni . Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
Uwaga! Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne.
Zamawiający informuje, że podane w formularzu ofertowym ilości określają przewidywaną ( szacunkową) ilość produktów spożywczych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości lub większej w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się zwiększenia się liczby uczniów i pracowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej (wzmożona zachorowalność lub nieobecność uczniów i pracowników szkoły z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych od nauki szkolnej; zwiększenie liczby dzieci lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej itp.) po cenach jednostkowych określonych
w formularzu ofertowym.
Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów spożywczych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Zamawiający może złożyć jedną ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części zamówienia.
Opis części zamówienia
Część 1 - warzywa i owoce - zgodnie z formularzem ofertowym -
załącznik nr 1a do SIWZ.
1. Cebula- 100kg
2. Marchew jadalna- 500kg
3. Seler (korzeń)- 120kg
4. Pietruszka (korzeń)- 160kg
5. Ogórek sałatkowy- 150kg
6. Pietruszka natka (w pęczkach) -60szt.
7. Koper świeży (w pęczkach)- 60szt.
8. Rzodkiewka (w pęczkach)- 100szt.
9. Kapusta biała (sztuka minimum 2kg)młoda w czerwcu- 50szt.
10. Kapusta biała (sztuka minimum 2kg)- 40szt.
11. Kalafior (sztuka minimum 1,5kg)- 50szt.
12. Buraki czerwone- 350kg
13. Botwina świeża w sezonie (pęczek)- 30szt.
14. Kapusta kwaszona 1kg- 200kg
15. Kapusta pekińska (sztuka minimum 1,2kg)- 50szt.
16. Pomidory- 90kg
17. Czosnek główka -20 szt.
18. Por -120 szt.
19. Sałata zielona -60 szt.
20. Fasola Jaś -20kg
21. Groch łuskanyop.450g- 45kg
22. Gruszki w sezonie- 800kg
23. Jabłka-1000kg
24. Truskawki świeże w sezonie(maj, czerwiec)- 80kg
25. Banany-600kg
26. Pomarańcze-600kg
27. Nektaryny -200kg
28. Cytryna -20kg
29. Jagody 1l w sezonie -4l
Część 2- ziemniaki - zgodnie z formularzem ofertowym -
załącznik nr 1b do SIWZ.
1. Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg)- 5 000kg
2. Ziemniaki młode w czerwcu -100kg
Miejsce dostarczania przedmiotu zamówienia:
1) Stołówka przy Samorządowym Przedszkolu w Chmielniku ; ul. Sienkiewicza 8
26-020 Chmielnik, oraz
2) Stołówka przy Samorządowym Przedszkolu w Chmielniku-Oddział Zamiejscowy
w Suchowoli; Suchowola 102; 26-020 Chmielnik

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samorządowe Przedszkole w Chmielniku z Filią w Suchowoli
Ulica ul. Sienkiewicza 8
Nr domu 8
Miejscowość Chmielnik
Kod Pocztowy 26-020
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 354 22 66
Fax 41 354 22 66
Internet www.chmielnik.com
Regon 29001422400000
E-mail misterkiewicz.i@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka organizacyjna gminy
Rodzaj zam inny Jednostka organizacyjna gminy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 30/06/2017
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Potencjał Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art.22 Zamawiający nie wprowadza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych zapisami SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy Oświadczenie o podwykonawcach
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Z Wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego przetargu zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik 3 do niniejszej specyfikacji. Treść umowy zostanie odpowiednio dostosowana w zależności od tego, czy w wyniku niniejszego przetargu zostanie wybrany jeden, czy więcej Wykonawców. Umowa będzie zawierała zapis: -ustalenia zawarte w niniejszej umowie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie, chyba, że: - nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VA T, - nastąpi istotna zmiana ilości dostarczanych produktów spożywczych ( ponad 60% wartości szacunkowej) ze względu na zmianę liczby dzieci lub pracowników przedszkola uprawnionych do korzystania ze stołówki przedszkolnej. -w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, a ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw i wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość stawki podatku VAT do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego, -zmiany te można będzie wprowadzić wyłącznie za zgodą obu umawiających się stron w formie pisemnej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.chmielnik.com
Adres uzyskania siwz Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli ul. Sienkiewicza 8 26-020 Chmielnik.
Data składania wniosków 01/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samorządowe Przedszkole w Chmielniku Oddział zamiejscowy w Suchowoli ul. Sienkiewicza 8 26-020 Chmielnik.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)