Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
|
Ulica |
Rynek Główny 35
|
Nr domu |
35
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-011
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 422 32 64
|
Fax |
012 422 32 64
|
Internet |
www.mhk.pl
|
Regon |
00027778200000
|
E-mail |
przetargi@mhk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
|
Rodzaj zam inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiające przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co przedmiot zamówienia
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
80
|
Wadium |
Nie wymaga się wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - dla części I - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie mebli laboratoryjnych wraz z ich montażem. - dla części II - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie dygestorium laboratoryjnego wraz z ich montażem UWAGA: W przypadku zamówień /w trakcie realizacji/ warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli ten wykaże, iż do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert zrealizował zamówienia o wartości dla części I min. 150.000,00 zł a dla części II min. 70 000 PLN brutto w ramach realizowanego zamówienia (dotyczy każdego z zamówień) W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
dla części I - co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie mebli laboratoryjnych wraz z ich montażem. -
dla części II - co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie dygestorium laboratoryjnego wraz z ich montażem
UWAGA: W przypadku zamówień /w trakcie realizacji/ warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli ten wykaże, iż do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert zrealizował zamówienia o wartości dla części I min. 150.000,00 zł a dla części II min. 70 000 PLN brutto w ramach realizowanego zamówienia (dotyczy każdego z zamówień)
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oferta powinna zawierać oprócz wypełnionego zgodnie ze wzorem Formularza oferty: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 6 siwz; 2) zobowiązanie podmiotów w oryginale lub inny dokument - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale 5 siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 3) pełnomocnictwo- zgodnie z ust. 4 Rozdziału 10 SIWZ
4. Dokumenty wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia tj. potwierdzające parametry dygestorium - katalog ze zdjęciami i rysunkami technicznymi
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji Przedmiotu niniejszej Umowy ze względu na: a) przerwanie realizacji świadczenia usługi z przyczyn niezawinionych przez Strony umowy, wówczas Strony umowy doliczą okres przerwy do terminu realizacji usługi lub odpowiedniego etapu umowy, b) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy (np. klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych i uniemożliwiające wykonanie usługi, strajk generalny lub lokalny itp.), c) wyrażenie przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu nin. Umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 2) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu Umowy, a jeżeli zmiany te spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, również obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu Umowy nie może wykraczać poza określenie Przedmiotu Umowy - ze względu na przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na jej wykonanie, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończenia Umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego. 3) W sytuacji zmian Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w Przedmiocie nin. Umowy, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiana sposobu wykonania zamówienia nie może wykraczać poza zakres Przedmiotu nin. Umowy, c) z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania danego zakresu Przedmiotu Umowy objętego nin. Umową. W takim przypadku stosownemu zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Przewiduje się także możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (dotyczy to również zmiany przepisów prawnych w zakresie podatku od towarów i usług VAT, wówczas za niezmienne uznaję się wynagrodzenie umowne netto, o którym mowa w § 4 ust. 1 nin. Umowy)
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mhk.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków
|
Data składania wniosków |
17/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Dziennik Podawczy I p. 2. Jako termin złożenia oferty będzie przyjęta data i godzina dostarczenia jej pod wskazany adres
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|