Dostawa sprzętu specjalistycznego, pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z ich montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków

Data publikacji 2016-07-27
Data zakończenia 2016-08-17 10:00:00
Instytucja Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble różne,
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 162025 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 391500008, 391513008, 391510005, 391800007, 425200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu specjalistycznego, pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z ich montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części - Zamawiający dopuszcza złożenia oferty na jedną lub dwie części zamówienia. Część I: Dostawa sprzętu specjalistycznego dla pracowni konserwacji wraz z montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. Część II: Dostawa pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 A do siwz - Opis przedmiotu zamówienia dla części I oraz w załączniku nr 1 B do siwz - Opis przedmiotu zamówienia dla części II

Opis

Dostawa sprzętu specjalistycznego dla pracowni konserwacji wraz z montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 A do siwz - Opis przedmiotu zamówieniaDostawa pochłaniaczy pyłów i gazów oraz dygestorium dla pracowni konserwacji wraz z montażem w oddziale Muzeum Historycznego Miasta Krakowa - Thesaurus Cracoviensis ul. Księcia Józefa 337, 30-243 Kraków. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 B do siwz - Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
Ulica Rynek Główny 35
Nr domu 35
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-011
Województwo małopolskie
Tel 012 422 32 64
Fax 012 422 32 64
Internet www.mhk.pl
Regon 00027778200000
E-mail przetargi@mhk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiające przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co przedmiot zamówienia
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 80
Wadium Nie wymaga się wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: - dla części I - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie mebli laboratoryjnych wraz z ich montażem. - dla części II - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie dygestorium laboratoryjnego wraz z ich montażem UWAGA: W przypadku zamówień /w trakcie realizacji/ warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli ten wykaże, iż do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert zrealizował zamówienia o wartości dla części I min. 150.000,00 zł a dla części II min. 70 000 PLN brutto w ramach realizowanego zamówienia (dotyczy każdego z zamówień) W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazu
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dla części I - co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie mebli laboratoryjnych wraz z ich montażem. - dla części II - co najmniej 2 zamówienia (2 umowy) o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie dygestorium laboratoryjnego wraz z ich montażem UWAGA: W przypadku zamówień /w trakcie realizacji/ warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli ten wykaże, iż do dnia wyznaczonego jako termin składania ofert zrealizował zamówienia o wartości dla części I min. 150.000,00 zł a dla części II min. 70 000 PLN brutto w ramach realizowanego zamówienia (dotyczy każdego z zamówień)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oferta powinna zawierać oprócz wypełnionego zgodnie ze wzorem Formularza oferty: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 6 siwz; 2) zobowiązanie podmiotów w oryginale lub inny dokument - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale 5 siwz polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 3) pełnomocnictwo- zgodnie z ust. 4 Rozdziału 10 SIWZ 4. Dokumenty wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia tj. potwierdzające parametry dygestorium - katalog ze zdjęciami i rysunkami technicznymi
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: 1) wystąpienia konieczności zmiany terminu realizacji Przedmiotu niniejszej Umowy ze względu na: a) przerwanie realizacji świadczenia usługi z przyczyn niezawinionych przez Strony umowy, wówczas Strony umowy doliczą okres przerwy do terminu realizacji usługi lub odpowiedniego etapu umowy, b) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy (np. klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych i uniemożliwiające wykonanie usługi, strajk generalny lub lokalny itp.), c) wyrażenie przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu nin. Umowy na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 2) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu Umowy, a jeżeli zmiany te spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, również obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu Umowy nie może wykraczać poza określenie Przedmiotu Umowy - ze względu na przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: obniży koszt ponoszony przez Zamawiającego na jej wykonanie, poprawi sprawność lub zwiększy wartość ukończenia Umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego. 3) W sytuacji zmian Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia następujących okoliczności: a) zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w Przedmiocie nin. Umowy, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiana sposobu wykonania zamówienia nie może wykraczać poza zakres Przedmiotu nin. Umowy, c) z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania danego zakresu Przedmiotu Umowy objętego nin. Umową. W takim przypadku stosownemu zmniejszeniu ulegnie wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Przewiduje się także możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji: zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (dotyczy to również zmiany przepisów prawnych w zakresie podatku od towarów i usług VAT, wówczas za niezmienne uznaję się wynagrodzenie umowne netto, o którym mowa w § 4 ust. 1 nin. Umowy)
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.mhk.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków
Data składania wniosków 17/08/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Dziennik Podawczy I p. 2. Jako termin złożenia oferty będzie przyjęta data i godzina dostarczenia jej pod wskazany adres
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)