Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
|
Ulica |
Al. Ujazdowskie
|
Nr domu |
42372
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00583
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
48 226 947 503
|
Adres strony url |
www.premier.gov.pl
|
Regon |
1226172500000
|
E-mail |
wzp@kprm.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.premier.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.premier.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Złożyć na Dziennik Podawczy – wejście od al. Szucha 14, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział ds. Zamówień Publicznych lub przesłać pocztą, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział ds. Zamówień Publicznych, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
-
|
Numer referencyjny |
PN-8/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
15/12/2016
|
Szacunkowa wart zam calosc |
171544.72
|
Waluta calosc |
zł
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych parametrów odnośnie tego warunku.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
-
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych parametrów odnośnie tego warunku.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
-
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje), co najmniej 3 usługi:
• każdą z nich obejmującą swoim zakresem usługi wdrożenia i uruchomienia systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi MDM (Mobile Device Management), obejmującą min. 200 urządzeń. Wskazane wdrożenie musi dotyczyć przynajmniej 100 urządzeń (wskazana liczba obejmuje urządzenia z systemami operacyjnymi Android oraz urządzenia z systemami operacyjnymi iOS);
• każdą z nich (usług) zrealizowaną na podstawie odrębnej umowy.
W przypadku usług (umów) w trakcie trwania (dot. świadczeń ciągłych lub okresowych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i potwierdzić jej należytą realizację stosownym dowodem.
W przypadku gdy w zakres świadczenia (umowy) wchodziło wiele usług i działań, należy podać, czy w zakres tego świadczenia (umowy) wchodziła także usługa określona w warunku, wymagana przez Zamawiającego, i wskazać jej parametry w odpowiednim polu wykazu.
2) dysponowanie zespołem, w którego skład wejdą:
a. kierownik projektu, który:
• posiada minimum 4-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania systemami zarządzania urządzeniami mobilnymi oraz
• brał udział w przynajmniej 3 projektach związanych z wdrażaniem systemów zarządzania urządzeniami mobilnymi, jako osoba zarządzająca projektem.
b. konsultanci ds. bezpieczeństwa – 3 osoby, z których każda:
• posiada minimum 4-letnie doświadczeniem w zakresie wdrażania i zarządzania systemami zarządzania urządzeniami mobilnymi oraz
• brała udział w przynajmniej 2 wdrożeniach systemów zarządzania urządzeniami mobilnymi w charakterze konsultanta oraz
• co najmniej jedna osoba z nich posiada doświadczenie w zakresie integracji systemu MDM z systemami Microsoft Windows Server ze szczególnym uwzględnieniem usługi Active Directory oraz,
• co najmniej jedna osoba z nich posiada doświadczenie w zakresie zarządzania i konfiguracji: Microsoft Exchange, VMWare, Linux, urządzeniami mobilnymi z systemami Android i iOS oraz,
• co najmniej jedna osoba z nich posiada doświadczenie w zakresie znajomości zagadnień sieciowych, oraz
• jako zespół (tj. kierownik projektu lub konsultanci ds. bezpieczeństwa) posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie rozwiązań firmy Microsoft: Windows Serwer 2008/2012, Windows XP/7/8 oraz Exchange 2010/2013, oraz
• jako zespół (tj. kierownik projektu lub konsultanci ds. bezpieczeństwa) posiadają certyfikat:
I. MCITP Server Administrator dla systemu MS Server 2008 lub MCSE: Server Infrastructure, dla systemu MS Server 2012.
Pełnionych w zamówieniu funkcji nie można łączyć, tj. jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję.
W odniesieniu do każdej z osób wyklucza się wskazywanie jako doświadczenia wdrożeń nadal trwających, tj. niezakończonych do terminu składania ofert.
Uwaga: Zamawiający określa następujący sposób spełnienia przez wykonawców ww. warunku:
- w odniesieniu do pkt. 1) - zarówno w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jak i w przypadku pozostałych Wykonawców, warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie),
- w odniesieniu do pkt. 2) - warunek może zostać spełniony przez Wykonawców łącznie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
-
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)
Wraz z ofertą - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
• Wykonawca, który wskazał podwykonawcę, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega, zamieszcza w oświadczeniu własnym informacje o tym podwykonawcy, w celu wskazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia;
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie własne, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
• Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zamieszcza w oświadczeniu własnym informacje o tych podmiotach w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, oraz
- zobowiązanie podmiotu oddającego wykonawcy do dyspozycji swoje zasoby na potrzeby realizacji zamówienia.
Ww. dokument musi określać w szczególności:
1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2)
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp lub w przypadku Wykonawcy zagranicznego - stosowne dokumenty wynikające z rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016, poz. 1126).
W celu wskazania braku istnienia podstaw wykluczenia ww. dokument żądany będzie również w odniesieniu do:
• podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega,
• Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
• podmiotu, którego zasobami dysponował będzie Wykonawca realizując zamówienie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis, dotyczący terminów wystawienia dokumentów, stosuje się odpowiednio.
3)
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 uPzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie, informację/listę składają i podpisują wszystkie podmioty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1)
Wraz z ofertą - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1), wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
• Wykonawca, który wskazał podwykonawcę, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega, zamieszcza w oświadczeniu własnym informacje o tym podwykonawcy, w celu wskazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia;
• W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie własne, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
• Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, zamieszcza w oświadczeniu własnym informacje o tych podmiotach w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, oraz
- zobowiązanie podmiotu oddającego wykonawcy do dyspozycji swoje zasoby na potrzeby realizacji zamówienia.
Ww. dokument musi określać w szczególności:
1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2)
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według wzoru, który stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu ww. dokument żądany będzie również w odniesieniu do:
• Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli wykazują oni spełnianie warunku w tym zakresie,
• podmiotu, którego zasobami dysponował będzie Wykonawca realizując zamówienie, jeśli Wykonawca powołuje się na jego (podmiotu) zasoby w tym zakresie.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia (sporządzony według wzoru, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowaniu tymi osobami.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu ww. dokument żądany będzie również w odniesieniu do:
• Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeśli wykazują oni spełnianie warunku w tym zakresie,
• podmiotu, którego zasobami dysponował będzie Wykonawca realizując zamówienie, jeśli Wykonawca powołuje się na jego (podmiotu) zasoby w tym zakresie.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
-
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo, należy dołączyć do oferty.
2. Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego.
Pełnomocnictwa składa się w formie właściwej dla dokonywanej czynności, zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania, że oferowany przez Wykonawcę sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego, należy złożyć opis techniczny oferowanego sprzętu i systemu (wypełniony zgodnie z jego treścią), stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. W oświadczeniu tym należy potwierdzić spełnianie wymagań zamawiającego dot. oferowanego sprzętu i systemu (należy wskazać konkretne parametry, jakie posiada oferowany sprzęt i system, odnosząc się do każdego parametru wyspecyfikowanego w załączniku).
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł, przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240),z dopiskiem: „wadium w postępowaniu nr PN-8/2016”.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić na rachunek bankowy nr 37 1130 1062 0019 9404 5820 0004.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań,
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
6. Oryginały dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5, w odrębnej kopercie należy:
1) złożyć w kasie, w siedzibie Zamawiającego, pokój 25A (kasa jest czynna we wtorki i piątki, w godz.: 11.00 - 13.00), z dopiskiem: „wadium w postępowaniu nr PN-8/2016”.
lub
2) złożyć na Dziennik Podawczy – wejście od al. Szucha 14, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, z dopiskiem „Biuro Budżetowo-Finansowe – wadium w postępowaniu nr PN-8/2016”.
lub
3) przesłać pocztą, na adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa, z dopiskiem „Biuro Budżetowo-Finansowe – wadium w postępowaniu nr PN-8/2016”.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego, nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisania umowy, a ponadto jej dokonanie podyktowane jest:
1) zmianą stanu prawnego regulującego właściwość zamówienia w zakresie niezbędnym dla dostosowania zapisów umowy do przepisów powszechnie obowiązujących;
2) działaniem siły wyższej uniemożliwiającej realizację w części lub w całości zamówienia w zakresie niezbędnym dla dostosowania zapisów umowy do przepisów powszechnie obowiązujących;
3) oczywistymi omyłkami rachunkowymi lub pisemnymi;
4) działaniem osób trzecich, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.
2. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania umowy powodować będzie konieczność zmiany umowy, Strony dokonają niezwłocznie zmiany umowy
w zakresie wymaganym przepisami.
|
Kryt 0 |
cena brutto oferty
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Elementy aukcji elektronicznej |
-
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
-
|
Informaje przebiegu aukcji |
-
|
Warunki do licytacji |
-
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
-
|
Data składania wniosków |
22/08/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.8 |
-
|
Licytacja IV.4.9 |
-
|
Warunki zamkniecia aukcji |
-
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
-
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
-
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
-
|
IV 3 2 opis potrzeb |
-
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
-
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
-
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
-
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
-
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
-
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
-
|
IV IstotnePostanowienia |
Zamawiający nie przewiduje zmian istotnych postanowień zawartej umowy.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
-
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
-
|
IV 6 1 srodki ochrony |
-
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 2 Powody |
-
|
IV 6 6 |
-
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wartość zamknięcia licytacji |
-
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zobowiązany jest przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy powinno obejmować okres obowiązywania umowy oraz okres przewidziany, zgodnie z art. 151 uPzp, na jego zwrot.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu (przelew), na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy nr 10 1130 1062 0019 9404 5820 0005;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, z adnotacją: „PN-8/2016 –„Wdrożenie systemu zarządzania urządzeniami mobilnymi”.
4. Zamawiający przechowuje zabezpieczenie wniesione w pieniądzu na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
5. Zamawiający informuje, że zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|