Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Muzeum Narodowego we Wrocławiu – aranżacji wystawy „Wrocławska Europa” (wraz z instalacją urządzeń) oraz zabezpieczenia bieżących potrzeb

Data publikacji 2016-08-11
Data zakończenia 2016-08-19 09:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 300851 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Muzeum Narodowego we Wrocławiu - do aranżacji wystawy pn. „Wrocławska Europa” – wraz z instalacją urządzeń (CZĘŚĆ I) oraz zabezpieczenia bieżących potrzeb (CZĘŚĆ II)

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Muzeum Narodowego we Wrocławiu - do aranżacji wystawy pn. „Wrocławska Europa” – wraz z instalacją urządzeń.
2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także:
- transport przedmiotu zamówienia do Muzeum Narodowego we Wrocławiu wraz z wniesieniem i rozładowaniem,
- montaż dostarczonego sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem dostarczonego przez Zamawiającego kontentu multimedialnego,
- montaż sprzętu multimedialnego będącego już w posiadaniu Zamawiającego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem dostarczonego przez Zamawiającego kontentu multimedialnego,
- przeprowadzenie szkolenia z zakresu przedmiotu umowy dla personelu Zamawiającego zarówno na poziomie administracyjnym jak i użytkowym; zakres oraz ilość godzin ustalone zostaną przez Zamawiającego; ilość godzin szkolenia nie większa niż 4.
- zapewnienie gwarancji jakości oraz usługi serwisowej zgodnie z warunkami określonymi w § 11 wzoru umowy (załączniki nr 1.1 do SIWZ),
- poniesienie wszystkich innych kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają następujące załączniki do SIWZ:
- załącznik nr 1.1 – wzór umowy,
- załącznik nr 7.1 – projekt wykonawczy dotyczący CZĘSCI I przedmiotu zamówienia autorstwa Projektanta: „SOWA-SZENK S.C. Agnieszka Sowa-Szenk, Tomasz Szenk” 50-329 Wrocław, ul. Kard. A. Hlonda 2/4/6.
5. CZĘŚĆ I przedmiotu zamówienia realizowana będzie pod nadzorem autorskim projektanta.
5. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę.
6. Montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego realizowany będzie w działającym (czynnym) obiekcie muzealnym, w związku z tym, należy uwzględnić konieczność dostosowania prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki pracy Muzeum, jak również ewentualność pracy Wykonawcy po godzinach urzędowania.
7. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na daną część.
8. Formularz ofertowy – załączniki nr 2.1 do SIWZ, musi zostać uzupełniony we wszystkich pozycjach asortymentowych (w każdym wierszu). W przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z treścią SIWZ.
9. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane jednostki centralne określonych wymagań, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz.1126)::
- wydruk z przeprowadzonych testów Passmark CPU Mark potwierdzający, że w oferowanym modelu jednostki centralnej, procesor osiągnął wymagany w opisie przedmiotu zamówienia wynik – zaoferowany procesor musi znajdować się na stronie www.cpubenchmark.net.
- wydruk z przeprowadzonych testów Passmark G3D Mark potwierdzający, że w oferowanym modelu jednostki centralnej, karta graficzna osiągnęła wymagany w projekcie wykonawczym wynik – zaoferowana karta graficzna musi znajdować się na stronie www.videocardbenchmark.net
- certyfikaty (ISO 9001, ISO 14001) lub deklaracja zgodności CE jednostki centralnej – lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodności działań z normami jakościowymi.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia za pośrednictwem podwykonawcy lub podwykonawców. W takim przypadku, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę (w formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1). Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zapisy z pkt. 10 stosuje się również wobec dalszych podwykonawców.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania Muzeum Narodowego we Wrocławiu - do zabezpieczenia bieżących potrzeb.
2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje także:
- transport przedmiotu zamówienia do Muzeum Narodowego we Wrocławiu wraz z wniesieniem i rozładowaniem,
- zapewnienie gwarancji jakości oraz usługi serwisowej zgodnie z warunkami określonymi w § 11 wzoru umowy (załączniki nr 1.2 do SIWZ),
- poniesienie wszystkich innych kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia
3. Szczegółowy opis CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają następujące załączniki do SIWZ:
- załącznik nr 1.2 – wzór umowy,
- załącznik nr 7.2 – opis przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę
5. Formularz ofertowy – załączniki nr 2.2 do SIWZ, musi zostać uzupełniony we wszystkich pozycjach asortymentowych (w każdym wierszu). W przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z treścią SIWZ.
6. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane komputery stacjonarne określonych wymagań, Zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz.1126)::
- wydruk z przeprowadzonych testów Passmark CPU Mark potwierdzający, że w oferowanym modelu komputera stacjonarnego, procesor osiągnął wymagany w opisie przedmiotu zamówienia wynik – zaoferowany procesor musi znajdować się na stronie www.cpubenchmark.net.
- certyfikaty (ISO 9001, ISO 14001) lub deklaracja zgodności CE komputera stacjonarnego – lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodności działań z normami jakościowymi.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia za pośrednictwem podwykonawcy lub podwykonawców. W takim przypadku, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę (w formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1). Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zapisy z pkt. 8 stosuje się również wobec dalszych podwykonawców.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Muzeum Narodowe we Wrocławiu
Ulica Pl. Powstańców Warszawy
Nr domu 5
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50153
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3435643, 3433308
Adres strony url www.mnwr.art.pl
Regon 27846800000
E-mail muzeumnarodowe_wroclaw_dag@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.mnwr.art.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mnwr.art.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w oryginale w całości w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Narodowe we Wrocławiu; 50-153 Wrocław, pl. Powstańców Warszawy 5
Numer referencyjny 16/2016
Rodz zam D
Okres2c 15/09/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Dla każdej części, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas O
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Dla CZĘŚCI I: do dnia 15 września 2016 r. Dla CZĘŚCI II: do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow DLA CZĘŚCI I: Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie sprzętu multimedialnego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem kontentu multimedialnego dla instytucji użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Przez pojęcie sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki), w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności komputery, projektory, monitory, głośniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione w projekcie wykonawczym załączniku nr 7.1. do SIWZ. UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, a określonych w dziale V w pkt. 1.1. – 1.3. niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1. DLA CZĘŚCI I: a)Wykazu wykonanych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z Podaniem co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na dostawie sprzętu multimedialnego wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem kontentu multimedialnego dla instytucji użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Inne dokumenty niewymienione 1. Stosowne pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w niniejszej SIWZ. 2. WYKONAWCA MOŻE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, POLEGAĆ NA ZDOLNOŚCIACH TECHNICZNYCH LUB ZAWODOWYCH LUB SYTUACJI FINANSOWEJ LUB EKONOMICZNEJ INNYCH PODMIOTÓW, NIEZALEŻNIE OD CHARAKTERU PRAWNEGO ŁĄCZĄCYCH GO Z NIM STOSUNKÓW PRAWNYCH. W takiej sytuacji Wykonawca, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów (dokument w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 3.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1. Wobec powyższego Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu wykazania spełniania przez oferowane dostawy (komputery stacjonarne) określonych wymagań, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.DLA CZĘŚĆI I: a) wydruk z przeprowadzonych testów Passmark CPU Mark potwierdzający, że w oferowanym modelu jednostki centralnej, procesor osiągnął wymagany w opisie przedmiotu zamówienia wynik – zaoferowany procesor musi znajdować się na stronie www.cpubenchmark.net. b) wydruk z przeprowadzonych testów Passmark G3D Mark potwierdzający, że w oferowanym modelu jednostki centralnej, karta graficzna osiągnęła wymagany w projekcie wykonawczym wynik – zaoferowana karta graficzna musi znajdować się na stronie www.videocardbenchmark.net c) certyfikaty (ISO 9001, ISO 14001) lub deklaracja zgodności CE jednostki centralnej – lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodności działań z normami jakościowymi. 2. DLA CZĘŚCI II: a) wydruk z przeprowadzonych testów Passmark CPU Mark potwierdzający, że w oferowanym modelu komputera stacjonarnego, procesor osiągnął wymagany w opisie przedmiotu zamówienia wynik – zaoferowany procesor musi znajdować się na stronie www.cpubenchmark.net. b) certyfikaty (ISO 9001, ISO 14001) lub deklaracja zgodności CE komputera stacjonarnego – lub dokument równoważny poświadczający przez niezależny podmiot zgodności działań z normami jakościowymi.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzory umów stanowią załączniki nr 1.1 – 1.2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. ZMIANY UMOWY (§ 12 wzorów umów) 1. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt.1 ustawy Prawa zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i okolicznościach, określających charakter i warunki wprowadzenia zmian: 1) Zmiana ustawowej stawki podatku VAT wprowadzona w życie po dacie podpisania umowy i w konsekwencji zmiana wynagrodzenia (przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian). 2) Konieczność wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z powodów losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) Zmiany w zakresie podwykonawstwa - gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem art. 36b ustawy Pzp. Wszystkie powyższe okoliczności i postanowienia opisane w ust. 2 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Kryt 0 Cena oferty brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 19/08/2016
Godzina składania wniosków 09:00
IV 4 4 jezyki 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)