Dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku przy Parku Chopina 3 w Świebodzinie oraz przy Al. Niepodległości 9 w Sulechowie.

Data publikacji 2016-08-12
Data zakończenia 2016-08-25 11:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Świebodzinie
Miejscowość Świebodzin
Województwo lubuskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301067 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku przy Parku Chopina 3 w Świebodzinie oraz przy Al. Niepodległości 9 w Sulechowie zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- zakup, dostawę i montaż regałów przesuwnych z napędem mechanicznym (korbowym) wraz z torami jezdnymi i półkami,
- montaż torów jezdnych na posadzce z płytek ceramicznych,
- regulację zamontowanego przedmiotu umowy,
- sukcesywne wynoszenie i wnoszenie znajdujących się obecnie w pomieszczeniach regałów wolnostojących wraz z aktami w obecności wyznaczonego pracownika Zamawiającego, w sposób gwarantujący ich nienaruszalność i niepowodujący jakichkolwiek uszkodzeń.
Żądane przez Zamawiającego parametry oraz właściwości techniczne przedmiotu umowy powinny wynosić:
a) sugerowane wymiary regałów:
- głębokość półki: 35 cm,
- odstęp pomiędzy półkami: 27 cm ( z możliwością regulacji co 15 mm lub 30mm).
b) sugerowane właściwości techniczne:
Tory jezdne należy zamontować na powierzchni posadzki z płytek ceramicznych.
Konstrukcję podwozia regałów należy wykonać z profilu zimnogiętego zapewniającego odpowiednią sztywność oraz trwałość. Do podwozia należy zainstalować żeliwne, ocynkowane koła jezdne oraz odboje dystansowe zabezpieczające przed zgnieceniem. Ściany boczne (kolor szary) należy wykonać ze stali zimnowalcowanej, odtłuszczonej, lakierowanej proszkowo, wyposażone w otwory do mocowania półek na specjalnych zaczepach, jak również z możliwością skręcania półek. Wytrzymałość półki do 80kg/1 mb. Każdą półkę czynną wyposażyć w jedną przegrodę ruchomą. Osłonę należy wykonać z jednolitej blachy zimnowalcowanej, lakierowanej proszkowo w kolorze tożsamym z półkami. Panel należy wyposażyć w ozdobne pasy z folii, kolorowej i odpowiednie tabliczki z możliwością wsuwania w nie - oznakowania (informacji) zawartości regału. Na regałach należy umieścić tabliczki znamionowe wraz z parametrami technicznymi regałów. Mechanizm napędowy należy wyposażyć w blokadę umożliwiającą zablokowanie regału, w celu zabezpieczenia osoby znajdującej się w przejściu między regałami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Sąd Rejonowy w Świebodzinie
Ulica ul. Park Chopina
Nr domu 3
Miejscowość Świebodzin
Kod Pocztowy 66200
Województwo lubuskie
Tel 0-68 38 191 21
Adres strony url www.swiebodzin.sr.gov.pl
Regon 32554100000
E-mail a.babicz@swiebodzin.sr.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Dostep dokumentow zamowienia Sąd Rejonowy w Świebodzinie, Park Chopina 3, 66-200 Świebodzin
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swiebodzin.sr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą tradycyjną
Czy podzielone na czesci Nie
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Rejonowy w Świebodzinie, Park Chopina 3, 66-200 Świebodzin
Numer referencyjny ZP-1/2016
Rodz zam D
Okres2c 30/11/2016
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie regałów przesuwnych o wartości min. 100.000,00 zł brutto. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty i dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Nie
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ (oryginał). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie. b)Wykaz wykonanych robót budowlanych lub/i usług: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie regałów przesuwnych o wartości min. 100.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. VIII wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, wykaz wykonanych i zamontowanych regałów przesuwnych składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie. c)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. VIII pkt 1 ppkt. d UWAGA: Jeżeli z treści polisy (a w przypadku jej braku innego dokumentu) nie wynika, że jest ona (on) opłacona(y), należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód opłacenia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokument ubezpieczenia składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, do oferty należy dołączyć: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru wg załącznika nr 3 do SIWZ (oryginał), b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków– wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składnia ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne – wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Kopie dokumentów dotyczące odpowiedniego Wykonawcy winny zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, c i d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w ppkt. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ppkt. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty. Dokument, z którego wynika upoważnienie Wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Wadium 1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych). 2) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w formie: a) przelewu pieniężnego na rachunek bankowy Sądu Rejonowego w Świebodzinie: BGK 63 1130 1017 0021 1002 8590 0004 z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony na: Dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku przy Parku Chopina 3 w Świebodzinie oraz przy Al. Niepodległości 9 w Sulechowie. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowych, d) gwarancji ubezpieczeniowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 19, Oddział Administracyjny, Park Chopina 3, 66-200 Świebodzin. Treść gwarancji lub poręczenia musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp. 3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 4) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp oraz zatrzymuje wadium zgodnie z art.46 ust.4a-5 ustawy Pzp.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadków wymienionych w ust. 3. 3. Zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4, w przypadku: a) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, b) w przypadku konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, a wynikających ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy, c) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, d) wstrzymania wykonywania przedmiotu umowy przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy, d) niemożności wykonywania przedmiotu umowy, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do jego wykonania lub nakazują wstrzymanie prac z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z jej postanowieniami, g) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. h) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w. okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Zamawiającego. 4. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy określony w § 4 może ulec skróceniu za zgodą stron. 5. Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, poza przypadkami określonymi w umowie, w przypadku zmiany przepisów ustalających: a) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę i/lub b) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. W celu zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 5 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, wniosek o dokonanie takiej zmiany. Składając wniosek Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia i są zwiększone w stosunku do tych skalkulowanych przez niego w złożonej ofercie, w odniesieniu do każdej pozycji w formularzu cenowym. W przypadku, jeśli przedłożone przez Wykonawcę dowody zdaniem Zamawiającego będą niewystarczające, Zamawiający ma prawo żądać dalszych wyjaśnień i dokumentów, potwierdzających wniosek Wykonawcy. 7. Strony ustalają, iż w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego lub wprowadzenia w trakcie wykonywania umowy podatku VAT za wykonanie usługi, należne Wykonawcy wynagrodzenie zostanie odpowiednio dostosowane w drodze aneksu do niniejszej umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 80.00
Data składania wniosków 25/08/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 1 sposob udostepniania Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich danych o Zamawiającym oraz innych informacji, jakie uzyskał w związku z realizacją niniejszej umowy, bez względu na sposób i formę ich utrwalenia i przekazania.
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)