1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku przy ul. Wł. Broniewskiego 1, z podziałem na 8 części:
1) I część - artykuły spożywcze,
2) II część - warzywa i owoce,
3) III część - ziemniaki,
4) IV część - mrożonki (ryby, warzywa i owoce),
5) V część - mleko i produkty mleczne,
6) VI część - jaja kurze,
7) VII część - pieczywo,
8) VIII część - mięso i przetwory mięsne.
2. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy w poszczególnych częściach zamówienia zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych (formularzach cenowych), stanowiących zał. nr 2 - 9 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniach rodzajowo – ilościowych zostały podane dla celów obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy w każdej części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 20% każdego asortymentu w danej części zamówienia (w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania), tj. zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, w ramach ustalonego wynagrodzenia (ceny ofertowej). Ostateczna wartość wynagrodzenia (nie przekraczająca wysokości ceny ofertowej) wykonawcy zostanie ustalona na podstawie rzeczywiście dostarczonych ilości artykułów żywnościowych.
3. Zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów żywnościowych będzie zgłaszane telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną przez intendenta placówki szkolnej lub osoby upoważnione przez dyrektora placówki najpóźniej do godz. 15.00 dnia roboczego poprzedzającego dostawę lub w szczególnych okolicznościach - w dniu realizacji dostawy.
4. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane każdorazowo do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) wg złożonego zapotrzebowania w godzinach od 7.00 do 8.00, z wyłączeniem przerw działalności stołówki, związanych z organizacją roku szkolnego, a w szczególnych okolicznościach – najpóźniej w ciągu 6 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania w danym dniu (wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu realizacji zamówienia zgodnie z rozdz. XIX SIWZ).
5. Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych:
1) I część - artykuły spożywcze – 1 raz w tygodniu,
2) II część - warzywa i owoce – codziennie,
3) III część - ziemniaki – 1 raz na 2 tygodnie,
4) IV część - mrożonki (ryby, warzywa i owoce) – 1 raz w tygodniu,
5) V część - mleko i produkty mleczne – 1 raz w tygodniu,
6) VI część - jaja kurze – 3 razy w tygodniu,
7) VII część - pieczywo – codziennie,
8) VIII część - mięso i przetwory mięsne – codziennie.
Zamawiający zastrzega, iż przewidywana częstotliwość dostaw w poszczególnych częściach zamówienia może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego.
OpisArtykuły żywnościowe (m.in. przyprawy, kawa zbożowa, herbata, kakao, kasze, makarony, mąka, olej, ryż, soki) wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy zostały opisane w zał. 2 do SIWZ.
Warzywa i owoce wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy zostały opisane w zał. 3 do SIWZ. Przewidywana wielkość zapotrzebowania ziemniaków w okresie realizacji umowy została podana w zał. 4 do SIWZ. Mrożonki (ryby, warzywa i owoce) wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy zostały opisane w zał. 5 do SIWZ. Artykuły mleczne wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy zostały opisane w zał. 6 do SIWZ. Przewidywana ilość jaj w okresie realizacji umowy została podana w zał. 7 do SIWZ. Przewidywana ilość pieczywa w okresie realizacji umowy została podana w zał. 8 do SIWZ. Przewidywana ilość mięsa i przetworów mięsnych w okresie realizacji umowy została podana w zał. 9 do SIWZ. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Szkoła Podstawowa nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Ulica |
ul. Władysława Broniewskiego
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15748
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
85 651 13 08
|
Fax |
85 651 13 08
|
Email |
rafal282@wp.pl
|
Adres strony url |
www.sp15bialystok.pl
|
Regon |
73534500000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp15bialystok.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp15bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 15-748 Białystok, ul. Wł. Broniewskiego 1 (sekretariat)
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
02/01/201729/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
1. okres realizacji dotyczy części I-VII zamówienia
2. okres realizacji dotyczy części VIII zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w zakresie każdej części zamówienia - w celu potwierdzenia warunku wykonawca winien wykazać, iż wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę (rozumianą jako jedną umowę), która trwała (trwa) nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy i polegającą na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w części, na którą wykonawca składa ofertę.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli wykonawca polega na potencjale innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – dokumenty dotyczące innych podmiotów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej innego podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
5) oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu
lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) oświadczenie innego podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) oświadczenie innego podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;
8) oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp;
9) oświadczenie innego podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U.
z 2016 r. poz. 716).
3. Jeżeli wykonawca lub inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymaganych wyżej dokumentów, składają odpowiednio dokumenty określone w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca lub inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, o którym mowa w § 7 ust. 3 ww. rozporządzenia.
4. Inny podmiot mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 2 ppkt 1, składa dokument określony w § 8 ust. 1 ww. rozporządzenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy.
2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (na lub wg zał. nr 11 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne.
2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest:
1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy (w zał. nr 10 do SIWZ), składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu,
2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (w zał. nr 10 do SIWZ),
3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg zał. nr 13 do SIWZ), które określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (na lub wg zał. nr 12 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
zgodnie z par. 10 umowy
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy wskazanego w § 7 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 7 ust. 4 umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie innego podmiotu wskazanego w § 8 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 8 ust. 2 umowy.
4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 i 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
|
Kryt 0 |
1) cena ofertowa
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|