Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Białymstoku

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 2016-12-14 09:45:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358575 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku przy ul. Wł. Broniewskiego 1, z podziałem na 8 części:
1) I część - artykuły spożywcze,
2) II część - warzywa i owoce,
3) III część - ziemniaki,
4) IV część - mrożonki (ryby, warzywa i owoce),
5) V część - mleko i produkty mleczne,
6) VI część - jaja kurze,
7) VII część - pieczywo,
8) VIII część - mięso i przetwory mięsne.
2. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy w poszczególnych częściach zamówienia zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych (formularzach cenowych), stanowiących zał. nr 2 - 9 do SIWZ.
Przewidywane ilości produktów w zestawieniach rodzajowo – ilościowych zostały podane dla celów obliczenia ceny ofertowej i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec wykonawcy w każdej części zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowo-asortymentowych w granicach do 20% każdego asortymentu w danej części zamówienia (w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania), tj. zamawiania mniejszych lub większych ilości danego asortymentu w stosunku do ilości określonych w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, w ramach ustalonego wynagrodzenia (ceny ofertowej). Ostateczna wartość wynagrodzenia (nie przekraczająca wysokości ceny ofertowej) wykonawcy zostanie ustalona na podstawie rzeczywiście dostarczonych ilości artykułów żywnościowych.
3. Zapotrzebowanie na rodzaj i ilość artykułów żywnościowych będzie zgłaszane telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną przez intendenta placówki szkolnej lub osoby upoważnione przez dyrektora placówki najpóźniej do godz. 15.00 dnia roboczego poprzedzającego dostawę lub w szczególnych okolicznościach - w dniu realizacji dostawy.
4. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane każdorazowo do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) wg złożonego zapotrzebowania w godzinach od 7.00 do 8.00, z wyłączeniem przerw działalności stołówki, związanych z organizacją roku szkolnego, a w szczególnych okolicznościach – najpóźniej w ciągu 6 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania w danym dniu (wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za skrócenie czasu realizacji zamówienia zgodnie z rozdz. XIX SIWZ).
5. Zamawiający przewiduje następującą częstotliwość dostawy artykułów żywnościowych:
1) I część - artykuły spożywcze – 1 raz w tygodniu,
2) II część - warzywa i owoce – codziennie,
3) III część - ziemniaki – 1 raz na 2 tygodnie,
4) IV część - mrożonki (ryby, warzywa i owoce) – 1 raz w tygodniu,
5) V część - mleko i produkty mleczne – 1 raz w tygodniu,
6) VI część - jaja kurze – 3 razy w tygodniu,
7) VII część - pieczywo – codziennie,
8) VIII część - mięso i przetwory mięsne – codziennie.
Zamawiający zastrzega, iż przewidywana częstotliwość dostaw w poszczególnych częściach zamówienia może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego.


Opis

Artykuły żywnościowe (m.in. przyprawy, kawa zbożowa, herbata, kakao, kasze, makarony, mąka, olej, ryż, soki) wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy zostały opisane w zał. 2 do SIWZ.
Warzywa i owoce wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy zostały opisane w zał. 3 do SIWZ. Przewidywana wielkość zapotrzebowania ziemniaków w okresie realizacji umowy została podana w zał. 4 do SIWZ. Mrożonki (ryby, warzywa i owoce) wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy zostały opisane w zał. 5 do SIWZ. Artykuły mleczne wraz z podaniem przewidywanej wielkości zapotrzebowania w okresie realizacji umowy zostały opisane w zał. 6 do SIWZ. Przewidywana ilość jaj w okresie realizacji umowy została podana w zał. 7 do SIWZ. Przewidywana ilość pieczywa w okresie realizacji umowy została podana w zał. 8 do SIWZ. Przewidywana ilość mięsa i przetworów mięsnych w okresie realizacji umowy została podana w zał. 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szkoła Podstawowa nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie
Ulica ul. Władysława Broniewskiego
Nr domu 1
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15748
Panstwo Polska
Województwo podlaskie
Tel 85 651 13 08
Fax 85 651 13 08
Email rafal282@wp.pl
Adres strony url www.sp15bialystok.pl
Regon 73534500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.sp15bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp15bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie, 15-748 Białystok, ul. Wł. Broniewskiego 1 (sekretariat)
Rodz zam D
Okres2c 02/01/201729/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 1. okres realizacji dotyczy części I-VII zamówienia 2. okres realizacji dotyczy części VIII zamówienia
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w zakresie każdej części zamówienia - w celu potwierdzenia warunku wykonawca winien wykazać, iż wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dostawę (rozumianą jako jedną umowę), która trwała (trwa) nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 5 miesięcy i polegającą na sukcesywnym dostarczaniu artykułów żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w części, na którą wykonawca składa ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli wykonawca polega na potencjale innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – dokumenty dotyczące innych podmiotów: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że inny podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub inny dokument potwierdzający, że inny podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej innego podmiotu, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 5) oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie innego podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie innego podmiotu o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; 8) oświadczenie innego podmiotu o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; 9) oświadczenie innego podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 3. Jeżeli wykonawca lub inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymaganych wyżej dokumentów, składają odpowiednio dokumenty określone w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca lub inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, o którym mowa w § 7 ust. 3 ww. rozporządzenia. 4. Inny podmiot mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 2 ppkt 1, składa dokument określony w § 8 ust. 1 ww. rozporządzenia.
Zakresie warunkow udzialu 1. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy. 2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (na lub wg zał. nr 11 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie wstępne. 2. W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy (w zał. nr 10 do SIWZ), składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania (w zał. nr 10 do SIWZ), 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg zał. nr 13 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (na lub wg zał. nr 12 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z par. 10 umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy wskazanego w § 7 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 7 ust. 4 umowy. 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie innego podmiotu wskazanego w § 8 umowy, zgodnie z ofertą, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 8 ust. 2 umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 i 3, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
Kryt 0 1) cena ofertowa
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)