Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla gminy Besko w ramach projektu Zintegrowany system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrz administracyjnymi w partnerstwie gmin Sanok, Solina, Besko

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 2016-12-14 09:00:00
Instytucja Gmina Besko
Miejscowość Besko
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi zarządzania danymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358604 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723220008, 722200003
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla gminy Besko zgodnie z załacznikiem nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Besko
Ulica ul. Podkarpacka
Nr domu 5
Miejscowość Besko
Kod Pocztowy 38524
Panstwo Polska
Województwo podkarpackie
Tel 134 673 061
Fax 134 673 520
Email sr@besko.pl
Adres strony url www.besko.pl
Regon 37044072600000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II „Cyfrowe Podkarpackie” Działanie 2.1 „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług”.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.besko.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej, Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej).1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Besku przy ul. Podkarpackiej 5 , 38-524 Besko (pokój nr 7 )
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko
Numer referencyjny SR.271.23.2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Szacunkowa wart zam calosc 306050
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto każde, każde z nich obejmujące uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego zawierającego moduły: finansowo-księgowy, podatkowy, elektronicznego obiegu dokumentów i moduły front-office umożliwiające realizację usług publicznych przez Internet wraz z możliwością dokonywania płatności elektronicznych. Ponadto w ramach przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje w celu wykonania zadania co najmniej dwiema osobami, które uczestniczyły w realizacji co najmniej 3 projektów polegających na wdrożeniu rozwiązań klasy back-office w sektorze administracji o łącznej wartości tych projektów 500 tys. zł brutto.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu - Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2.Dowód wniesienia wadium 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wyknawcy(jeżeli dotyczy) 4.Zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu 5.Każdy z Wykonawców ,który złożył ofertę w postępowaniu , zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust.5 Ustawy Pzp , oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samiej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami , którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. 6.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -Dwa dyski przenośne lub dwa komplety płyt DVD, w tym jeden zapasowy, na których przekaże próbkę systemów dziedzinowych wraz z zintegrowanym systemem EZD w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, posiadającym funkcjonalności opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Wymagania dla próbki przedmiotu zamówienia oraz zasady i zakres jej badania. Zakres zainstalowanych na dyskach (lub płytach) pakietów oprogramowania oferowanych przez Wykonawcę powinien obejmować wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia sprawnego demonstrowania zgodnie z zaplanowanym scenariuszem. - Dokumenty, w tym wydruki z testów i stron internetowych, deklaracje i certyfikaty wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dostarczenie ww. dokumentów w języku angielskim.
Wadium 1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 1 rozdziału X SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PBS Oddział w Zarszynie 64 8642 1038 2004 3800 0345 0042 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności: 1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp; 2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian: a) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ; b) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ; c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. 2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych. 3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji rozszerzenie zamówienia o Usługi Opieki Serwisowej będące przedmiotem oferty na okres od 12 do 60 miesięcy.
Kryt 0 koszt
Kryt 0p 60.00
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 09:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Wymagania zabezpieczenia umowy 1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie za całość zamówienia pomniejszonej o wartość części opcjonalnej. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść nie później niż do dnia zawarcia umowy. 3. Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ( PBS Oddział w Zarszynie 64 8642 1038 2004 3800 0345 0042). 5. Zwrot zabezpieczenia nastąpi na warunkach określonych w art.151 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)