Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Besko
|
Ulica |
ul. Podkarpacka
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Besko
|
Kod Pocztowy |
38524
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
134 673 061
|
Fax |
134 673 520
|
Email |
sr@besko.pl
|
Adres strony url |
www.besko.pl
|
Regon |
37044072600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II „Cyfrowe Podkarpackie” Działanie 2.1 „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług”.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.besko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej, Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej).1. Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Besku przy ul. Podkarpackiej 5 , 38-524 Besko (pokój nr 7 )
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko
|
Numer referencyjny |
SR.271.23.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Szacunkowa wart zam calosc |
306050
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia o wartości co najmniej 200 tys. zł brutto każde, każde z nich obejmujące uruchomienie zintegrowanego systemu informatycznego zawierającego moduły: finansowo-księgowy, podatkowy, elektronicznego obiegu dokumentów i moduły front-office umożliwiające realizację usług publicznych przez Internet wraz z możliwością dokonywania płatności elektronicznych.
Ponadto w ramach przedmiotowego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że dysponuje w celu wykonania zadania co najmniej dwiema osobami, które uczestniczyły w realizacji co najmniej 3 projektów polegających na wdrożeniu rozwiązań klasy back-office w sektorze administracji o łącznej wartości tych projektów 500 tys. zł brutto.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
- Wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy
2.Dowód wniesienia wadium
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wyknawcy(jeżeli dotyczy)
4.Zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu
5.Każdy z Wykonawców ,który złożył ofertę w postępowaniu , zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust.5 Ustawy Pzp , oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samiej grupy kapitałowej z Wykonawcą lub Wykonawcami , którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.
6.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-Dwa dyski przenośne lub dwa komplety płyt DVD, w tym jeden zapasowy, na których przekaże próbkę systemów dziedzinowych wraz z zintegrowanym systemem EZD w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym, bazodanowym i oferowanym przez Wykonawcę pakietem oprogramowania zasilonym przykładowymi danymi, posiadającym funkcjonalności opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Wymagania dla próbki przedmiotu zamówienia oraz zasady i zakres jej badania. Zakres zainstalowanych na dyskach (lub płytach) pakietów oprogramowania oferowanych przez Wykonawcę powinien obejmować wszystkie niezbędne elementy do przeprowadzenia sprawnego demonstrowania zgodnie z zaplanowanym scenariuszem.
- Dokumenty, w tym wydruki z testów i stron internetowych, deklaracje i certyfikaty wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się dostarczenie ww. dokumentów w języku angielskim.
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 10 000,00 zł.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 1 rozdziału X SIWZ. Wykonawca może załączyć oryginał wadium w formie gwarancji do oferty.
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PBS Oddział w Zarszynie 64 8642 1038 2004 3800 0345 0042
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Pzp, w szczególności:
1) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp;
2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy następujących zmian:
a) w przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji Oprogramowania lub innych Produktów, Zamawiający dopuszcza zmianę wersji Oprogramowania lub Produktu pod warunkiem, że nowa wersja spełnia wymagania określone w SIWZ;
b) w przypadku zakończenia wytwarzania Oprogramowania lub innego Produktu objętego Umową lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania określone w SIWZ;
c) w przypadku zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa;
d) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub urządzenia Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SIWZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wad.
2. W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Harmonogramu, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych.
3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług.
Zamawiający przewiduje w ramach prawa opcji rozszerzenie zamówienia o Usługi Opieki Serwisowej będące przedmiotem oferty na okres od 12 do 60 miesięcy.
|
Kryt 0 |
koszt
|
Kryt 0p |
60.00
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
1. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie za całość zamówienia pomniejszonej o wartość części opcjonalnej.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść nie później niż do dnia zawarcia umowy.
3. Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ( PBS Oddział w Zarszynie 64 8642 1038 2004 3800 0345 0042).
5. Zwrot zabezpieczenia nastąpi na warunkach określonych w art.151 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|