3.Przedmiot zamówienia: dostawa ,instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego kinowego sprzętu do projekcji cyfrowych zgodnego ze standardami DCI w powstającej Sali studyjnej Kina „Sokół w Zakopanem przy ul. Orkana 2a w ramach zadania współfinansowanego z programów operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zdania tj.
Zadanie 1 – dostawę i montaż urządzeń nagłaśniających sale.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 zawiera załącznik nr 1 do siwz.
Zadanie 2 – dostawa i zamontowanie ekranu kinowego stałego dostosowanego do
projekcji 2D
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 zawiera załącznik nr 1a do siwz.
Zadanie 3 – dostawa odtwarzacza BLU-RAY
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 zawiera załącznik nr 1b do siwz.
Zamawiający informuje ,że przedmiot zamówienia każdego z zadań musi być dostosowany do wymiarów warunków i wyposażenia Sali kinowej kina studyjnego Towarzystwa Gimnastycznego Sokół w Zakopanem przy ul. Orkana 2a.
Parametry sali kinowej :
- długość sali kinowej - 7,79 m
- szerokość sali kinowej – 4,25 m
Zamawiający informuje, że salę powstającego kina studyjnego celem dokonania swoich pomiarów można oglądać po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Agatą Jandurą -nr telefonu: 508 290 701 .
Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty( maja być dostarczone zamawiającemu wraz z kartami gwarancyjnymi) być zamontowany( przytwierdzony) i gotowy do pracy bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych nakładów pracy i kosztów. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie zadania 1 i 2 obejmuje także przeprowadzenie rozruchu dostarczonego sprzętu.
Cena oferty ma uwzględniać koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego w tym
koszty przeprowadzenia co najmniej dwa razy w roku przeglądu gwarancyjnego.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, innego niż podany przez Zamawiającego pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych ,jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. Zamawiający uprzejmie przypomina ,że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy to na wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
Termin gwarancji każdorazowo ulegnie przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia na piśmie a zakończony dniem odbioru
( zamawiający nie dopuszcza odbioru poza terenem miasta Zakopane) przedmiotu wolnego od wad czy też usterek.
Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w zakresie danego zadania zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu protokolarnego odbioru :karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami ( wszystkie dostarczane dokumenty musza być w języku polskim).
W przypadku wystąpienia wad i usterek dostarczonego i zamontowanego sprzętu w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia niezwłocznie –w ciągu 24 godzin a w przypadku poważniejszych wad i usterek – nie później jednak niż w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty pisemnego( faks, mail) zgłoszenia przez zamawiającego usterki urządzenia , w przeciwnym razie wykonawca będzie zobowiązany do wymiany urządzenia na nowe zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający informuje ,że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały w opisie wymagań technicznych dostarczanych urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie , Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy techniczne powinny posiadać dostarczane urządzenia. Zamawiający dopuszcza
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
Opisdostawa ,instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego kinowego sprzętu do projekcji cyfrowych zgodnego ze standardami DCI w powstającej Sali studyjnej Kina „Sokół w Zakopanem przy ul. Orkana 2a w ramach zadania współfinansowanego z programów operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1 – dostawę i montaż urządzeń nagłaśniających sale.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 zawiera załącznik nr 1 do siwz.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 2 – dostawa i zamontowanie ekranu kinowego stałego dostosowanego do projekcji 2D
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 zawiera załącznik nr 1a do siwz.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 3 – dostawa odtwarzacza BLU-RAY
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 zawiera załącznik nr 1b do siwz.
|
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" Gniazdo w Zakopanem
|
Ulica |
ul. Orkana
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Zakopane
|
Kod Pocztowy |
34500
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
182 064 156
|
Fax |
18 20 64 156
|
Email |
tg.sokol.zakopane@interia.pl
|
Adres strony url |
www.sokol.zakopane.pl
|
Regon |
49018775700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sokol.zakopane.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sokol.zakopane.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21.1.3. Oferty należy składać w: Biurze Kierownika Kina Sokół w Zakopanem przy ul. Orkana 2 w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od 16ºº do 20ºº a w dniu w którym upływa termin składania ofert tj. 13 grudnia 2016r. w godz od 9ºº do 10ºº
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/01/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych w siwz , wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemny opis ( specyfikacje techniczną ) proponowanych urządzeń na zadanie na które wykonawca składa ofertę
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w przypadku :
1.
1) zmiana strony umowy, tylko w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
2) zmiana terminu realizacji zamówienia:
- konieczność wykonania zamówień dodatkowych , od których jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego;
- aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
- wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych;
3) zmiany warunków i terminów płatności i inne:
- nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, zmiana kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia;
- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy;
- aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;
- wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych
2. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy :
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego),
b) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony.
3.Jako siły wyższe uznaje się: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron.
4.Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodów wymienionych w pkt. 3, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania usługi o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków.
5.Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i spełnione zostały warunki określone w art.144 ust.1 pkt 2 ustawy pzp,
6. Wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, jeżeli spełnione zostały przesłanki art.144 ust.1 pkt 3 ustawy pzp,
7.Zmiany wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, jeżeli spełnione zostały przesłanki określone w art.144 ust.1 pkt 4 ustawy pzp,
8. Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e ustawy pzp,
9.Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
|
Kryt 0 |
Cena brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
13/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|