Dostawa i montaż urządzeń nagłaśniających , ekranu oraz dostawę blu-ray dla powstającej sali studyjnej kina Sokół w Zakopanem

Data publikacji 2016-12-05
Data zakończenia 2016-12-13 10:00:00
Instytucja Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" Gniazdo w Zakopanem
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 358996 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323424006, 513130009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

3.Przedmiot zamówienia: dostawa ,instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego kinowego sprzętu do projekcji cyfrowych zgodnego ze standardami DCI w powstającej Sali studyjnej Kina „Sokół w Zakopanem przy ul. Orkana 2a w ramach zadania współfinansowanego z programów operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zdania tj.
Zadanie 1 – dostawę i montaż urządzeń nagłaśniających sale.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 zawiera załącznik nr 1 do siwz.

Zadanie 2 – dostawa i zamontowanie ekranu kinowego stałego dostosowanego do
projekcji 2D

Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 zawiera załącznik nr 1a do siwz.

Zadanie 3 – dostawa odtwarzacza BLU-RAY
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 zawiera załącznik nr 1b do siwz.


Zamawiający informuje ,że przedmiot zamówienia każdego z zadań musi być dostosowany do wymiarów warunków i wyposażenia Sali kinowej kina studyjnego Towarzystwa Gimnastycznego Sokół w Zakopanem przy ul. Orkana 2a.
Parametry sali kinowej :
- długość sali kinowej - 7,79 m
- szerokość sali kinowej – 4,25 m

Zamawiający informuje, że salę powstającego kina studyjnego celem dokonania swoich pomiarów można oglądać po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Agatą Jandurą -nr telefonu: 508 290 701 .

Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego nieużywanego, nieuszkodzonego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty( maja być dostarczone zamawiającemu wraz z kartami gwarancyjnymi) być zamontowany( przytwierdzony) i gotowy do pracy bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych nakładów pracy i kosztów. Zakres przedmiotu zamówienia w zakresie zadania 1 i 2 obejmuje także przeprowadzenie rozruchu dostarczonego sprzętu.
Cena oferty ma uwzględniać koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego w tym
koszty przeprowadzenia co najmniej dwa razy w roku przeglądu gwarancyjnego.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, innego niż podany przez Zamawiającego pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych ,jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. Zamawiający uprzejmie przypomina ,że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy to na wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego


Termin gwarancji każdorazowo ulegnie przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia na piśmie a zakończony dniem odbioru
( zamawiający nie dopuszcza odbioru poza terenem miasta Zakopane) przedmiotu wolnego od wad czy też usterek.
Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w zakresie danego zadania zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu protokolarnego odbioru :karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi, atesty, aprobaty techniczne wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami ( wszystkie dostarczane dokumenty musza być w języku polskim).


W przypadku wystąpienia wad i usterek dostarczonego i zamontowanego sprzętu w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia niezwłocznie –w ciągu 24 godzin a w przypadku poważniejszych wad i usterek – nie później jednak niż w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od daty pisemnego( faks, mail) zgłoszenia przez zamawiającego usterki urządzenia , w przeciwnym razie wykonawca będzie zobowiązany do wymiany urządzenia na nowe zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.

Zamawiający informuje ,że w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyte zostały w opisie wymagań technicznych dostarczanych urządzeń znaki towarowe lub ich pochodzenie , Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy techniczne powinny posiadać dostarczane urządzenia. Zamawiający dopuszcza
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.


Opis

dostawa ,instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego kinowego sprzętu do projekcji cyfrowych zgodnego ze standardami DCI w powstającej Sali studyjnej Kina „Sokół w Zakopanem przy ul. Orkana 2a w ramach zadania współfinansowanego z programów operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 1 – dostawę i montaż urządzeń nagłaśniających sale.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 zawiera załącznik nr 1 do siwz.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 2 – dostawa i zamontowanie ekranu kinowego stałego dostosowanego do projekcji 2D

Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 zawiera załącznik nr 1a do siwz.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zadanie 3 – dostawa odtwarzacza BLU-RAY
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 3 zawiera załącznik nr 1b do siwz.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Towarzystwo Gimnastyczne "Sokół" Gniazdo w Zakopanem
Ulica ul. Orkana
Nr domu 2
Miejscowość Zakopane
Kod Pocztowy 34500
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 182 064 156
Fax 18 20 64 156
Email tg.sokol.zakopane@interia.pl
Adres strony url www.sokol.zakopane.pl
Regon 49018775700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.sokol.zakopane.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sokol.zakopane.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21.1.3. Oferty należy składać w: Biurze Kierownika Kina Sokół w Zakopanem przy ul. Orkana 2 w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku od 16ºº do 20ºº a w dniu w którym upływa termin składania ofert tj. 13 grudnia 2016r. w godz od 9ºº do 10ºº
Rodz zam D
Okres2c 31/01/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych w siwz , wykonawca zobowiązany jest przedstawić pisemny opis ( specyfikacje techniczną ) proponowanych urządzeń na zadanie na które wykonawca składa ofertę
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w przypadku : 1. 1) zmiana strony umowy, tylko w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia: - konieczność wykonania zamówień dodatkowych , od których jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego; - aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych; 3) zmiany warunków i terminów płatności i inne: - nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, zmiana kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia; - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; - aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; - wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych 2. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy : a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana rachunku bankowego), b) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących Strony. 3.Jako siły wyższe uznaje się: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 4.Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodów wymienionych w pkt. 3, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania usługi o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. 5.Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw nie objętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i spełnione zostały warunki określone w art.144 ust.1 pkt 2 ustawy pzp, 6. Wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, jeżeli spełnione zostały przesłanki art.144 ust.1 pkt 3 ustawy pzp, 7.Zmiany wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, jeżeli spełnione zostały przesłanki określone w art.144 ust.1 pkt 4 ustawy pzp, 8. Zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e ustawy pzp, 9.Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 13/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)