Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu
|
Ulica |
ul. Czyżewskiego
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Sandomierz
|
Kod Pocztowy |
27600
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
0-15 832 39 24
|
Fax |
0-15 832 69 55
|
Email |
dpssandomierz@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
http://www.sandomierz.naszdps.pl/
|
Regon |
29279447900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sandomierz.naszdps.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sandomierz.naszdps.pl/bip/przetargi
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dom Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Czyżewskiego 1, 27 – 600 Sandomierz
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty ocenione będą w trybie „spełnienia – nie spełnienia” - treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty ocenione będą w trybie „spełnienia – nie spełnienia” - treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty ocenione będą w trybie „spełnienia – nie spełnienia” - treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca warunki spełnił
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku Nr 1 oraz formularz cenowy wg wzoru określonego w załączniku. ( Wymagana forma dokumentu – oryginał)
2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków przez wykonawców:
1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w zał. Nr 2, oraz oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu o udzieleniu zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp. wg wzoru określonego w załączniku Nr 3,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.13,pkt14,pkt12 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenia na karę aresztu w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem składania ofert.
4) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. (Wymagana forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność
z oryginałem poświadczona przez wykonawcę składającego ofertę.)
3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. (Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.)
4. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie dostarczany transportem zgodnie wymogami rozporządzenia (WE) nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
29 kwietnia 2004 r. ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. nr 171 poz. 1225 z późn. zm.)
i rozporządzenia (WE) higieny środków spożywczych (DZ.U. UE L 139 z 30 kwietnia 2004 r.
str. 1, Dz. U UE Polskie wydanie specjalne rozdz. 13, t. 34) - załącznik nr 7.
5. Aktualnego zezwolenia (decyzję) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej – dot. Przedsiębiorstw produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność będącą pod nadzorem PIS –jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
6. Aktualne zezwolenie (decyzję) powiatowego lekarza weterynarii właściwego ze względu na miejsce produkcji dopuszczającą zakład w zakresie prowadzonej działalności do produkcji (dotyczy produktów będących pod nadzorem Inspekcji Weterynaryjnej) - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
7. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (wykonali) należycie minimum dwie dostawy - załącznik nr 8,
8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia wymagany jest dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. W przypadku Dostawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 2 ppkt. 2), 3), 4) i 5) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie,
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1) w pkt 2 ppkt. 2), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) w pkt 2 ppkt 3) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny
w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument.
3) w pkt 2 ppkt 4) i 5) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 ppkt. 1), 2) – wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy, a dokumenty, o których mowa w pkt 9 ppkt 3) – nie wcześniej niż 3 miesiące, przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski.
11. Wykonawca wraz z wnioskiem lub ofertą składa oświadczenie zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U.2016 poz. 1126),
że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru określonego w załączniku nr 6.
12. Oświadczenie, w jakim terminie będzie dostarczany przedmiot zamówienia.
13. Kopię dowodu wniesienia wadium.
14. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 PZP.
|
Wadium |
1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się
o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł(słownie złotych: tysiąc złotych). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium 3 dni przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 76 9429 0004 2001 0013 2411 0003 Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Domu Pomocy Społecznej w Sandomierzu a poświadczoną za z zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. Dopuszcza się możliwość złożenia wadium wraz z ofertą - należy kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu na konto Zamawiającego winno mieć tytuł: Dostawy mięsa
i produktów mięsnych na potrzeby DPS w Sandomierzu.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
W kryterium „Cena” najwyższą liczbę punktów (95 pkt), otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę netto
|
Kryt 0p |
95
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
12/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
9:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|