Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach
|
Ulica |
ul. 31 Stycznia
|
Miejscowość |
Chojnice
|
Kod Pocztowy |
89600
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
523 972 246
|
Fax |
523 972 246
|
Email |
gzo@gminachojnice.com.pl
|
Adres strony url |
www.gminachojnice.com.pl
|
Regon |
9164546000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
jednostka organizacyjna administracji samorządowej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gminachojnice.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W fomie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89 -600 Chojnice
|
Numer referencyjny |
GZO.261.6.2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
31/12/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że:
a)dla części nr 1:
posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dostawy mięsa i/lub wędlin o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
b)dla części nr 2:
posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dostawy mięsa i/lub wędlin o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dotyczy części nr 1 i 2: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Dotyczy części nr 1 2: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 4a (dla części nr 1) i/lub Załącznikiem nr 4b (dla części nr 2) do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1a (dla części nr 1) i/lub Załącznik nr 1b (dla części nr 2) do SIWZ,
2)dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiana cen oferowanych w ofercie przetargowej może nastąpić jedynie w przypadku:
a)Udokumentowanej zmiany ceny produktu, na podstawie notowań Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego do wysokości wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych.
b)Do pisemnego zawiadomienia strony umowy przez stronę domagającą się zmiany zostanie dołączona decyzja cenowa Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego określająca wysokość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszana
w Monitorze Polskim.
c)Zmiana cen w oparciu o powyższe może nastąpić maksymalnie trzy razy w czasie trwania umowy na podstawie pisemnej informacji przedłożonej przez jedną ze stron umowy z uzasadnieniem w granicach nie przekraczających wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za kwartał poprzedzający podwyżkę.
e)Zmiany wysokości cen urzędowych ( np. zmiana ustawowa podatku VAT).
f)Zmiana cen może również nastąpić w przypadku zmiany cen giełdowych, zmiany cen producenta, od którego dostawca zakupuje towar lub zmiany producenta w trakcie obowiązywania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – w takim przypadku należy dostarczyć odpowiednią dokumentację potwierdzającą wzrost cen )np. faktura zakupu towarów przed zmiana cen i po zmianie cen itp.).
g)Zmiana cen w pkt. 6c możliwa jest jedynie do wysokości 10 %.
h)Zmiana cen uzyskanych w przetargu jest możliwa tylko z powodu czynników obiektywnych niezależnych od Dostawcy: zmiana cen producenta, zmiana cen urzędowych, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
i)zwyżce cen na dostawy mięsa i wędlin Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie z uzasadnieniem, z 7 - dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający natomiast wyrazi pisemną akceptację propozycji zwyżki cen w terminie 7 - dniowym.
2.Zmiana warunków umowy nastąpić może jedynie na podstawie pisemnego aneksu do umowy
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|