1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin do stołówek szkolnych na terenie gminy Chojnice. Zamówienie to jest podzielone na 2 części: 1)część 1 - dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej w miejscowości Swornegacie; 2)część 2 - dostawa mięsa i wędlin do stołówek szkolnych w miejscowościach: Nowa Cerkiew, Pawłowo, Charzykowy, Ogorzeliny, Lichnowy, Ostrowite oraz Nieżychowice. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach Nr 6a oraz Nr 6b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Data publikacji 2016-12-06
Data zakończenia 2016-12-14 11:00:00
Instytucja Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach
Miejscowość Chojnice
Województwo pomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360246 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 30000001, 151000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin do stołówek szkolnych na terenie gminy Chojnice. Zamówienie to jest podzielone na 2 części:
1)część 1 - dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej w miejscowości Swornegacie;
2)część 2 - dostawa mięsa i wędlin do stołówek szkolnych w miejscowościach: Nowa Cerkiew, Pawłowo, Charzykowy, Ogorzeliny, Lichnowy, Ostrowite oraz Nieżychowice.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach Nr 6a oraz Nr 6b do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Opis

Dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej w miejscowości Swornegacie - zgodnie z załącznikiem 6a do SIWZ.Dostawa mięsa i wędlin do stołówek szkolnych w miejscowościach: Nowa Cerkiew, Pawłowo, Charzykowy, Ogorzeliny, Lichnowy, Ostrowite oraz Nieżychowice - zgodnie z załącznikiem 6b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach
Ulica ul. 31 Stycznia
Miejscowość Chojnice
Kod Pocztowy 89600
Panstwo Polska
Województwo pomorskie
Tel 523 972 246
Fax 523 972 246
Email gzo@gminachojnice.com.pl
Adres strony url www.gminachojnice.com.pl
Regon 9164546000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Dostep dokumentow zamowienia nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gminachojnice.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny W fomie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56a, 89 -600 Chojnice
Numer referencyjny GZO.261.6.2016
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: a)dla części nr 1: posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dostawy mięsa i/lub wędlin o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; b)dla części nr 2: posiada doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej jednej dostawy mięsa i/lub wędlin o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dotyczy części nr 1 i 2: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Dotyczy części nr 1 2: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 4a (dla części nr 1) i/lub Załącznikiem nr 4b (dla części nr 2) do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1)formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1a (dla części nr 1) i/lub Załącznik nr 1b (dla części nr 2) do SIWZ, 2)dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zmiana cen oferowanych w ofercie przetargowej może nastąpić jedynie w przypadku: a)Udokumentowanej zmiany ceny produktu, na podstawie notowań Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego do wysokości wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych. b)Do pisemnego zawiadomienia strony umowy przez stronę domagającą się zmiany zostanie dołączona decyzja cenowa Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego określająca wysokość wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszana w Monitorze Polskim. c)Zmiana cen w oparciu o powyższe może nastąpić maksymalnie trzy razy w czasie trwania umowy na podstawie pisemnej informacji przedłożonej przez jedną ze stron umowy z uzasadnieniem w granicach nie przekraczających wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za kwartał poprzedzający podwyżkę. e)Zmiany wysokości cen urzędowych ( np. zmiana ustawowa podatku VAT). f)Zmiana cen może również nastąpić w przypadku zmiany cen giełdowych, zmiany cen producenta, od którego dostawca zakupuje towar lub zmiany producenta w trakcie obowiązywania umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – w takim przypadku należy dostarczyć odpowiednią dokumentację potwierdzającą wzrost cen )np. faktura zakupu towarów przed zmiana cen i po zmianie cen itp.). g)Zmiana cen w pkt. 6c możliwa jest jedynie do wysokości 10 %. h)Zmiana cen uzyskanych w przetargu jest możliwa tylko z powodu czynników obiektywnych niezależnych od Dostawcy: zmiana cen producenta, zmiana cen urzędowych, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. i)zwyżce cen na dostawy mięsa i wędlin Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie z uzasadnieniem, z 7 - dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający natomiast wyrazi pisemną akceptację propozycji zwyżki cen w terminie 7 - dniowym. 2.Zmiana warunków umowy nastąpić może jedynie na podstawie pisemnego aneksu do umowy
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)