Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
|
Ulica |
ul. Stefana Batorego
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02591
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 6015916, 6014537, 6014913
|
Fax |
22 8456044, 6463708
|
Email |
zamowienia@msw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.mswia.gov.pl
|
Regon |
1229324000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na rok 2016
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.mswia.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.mswia.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział ds Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5
|
Numer referencyjny |
BAF-WZP-2377-7-2/31-PN/2016
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
29/12/2016
|
Szacunkowa wart zam calosc |
181458.07
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt 2 w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Część I
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian, dotyczących:
1)Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
2)typ/modelu urządzenia w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia urządzenia (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.). Umowę można zmienić co do typu/modelu urządzenia, pod warunkiem, że urządzenie będzie nowszą wersją oferowanego typu/modelu, będzie miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian;
3)zmiany terminu wykonania oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
3.Zmiany Umowy, określone w ust. 2 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienia dla którejkolwiek ze Stron.
4. Dopuszczalne są zmiany Umowy, które nie są istotne.
5. W przypadku dokonania zmian Umowy, o których mowa w ust. 2 i 4, przewiduje się wprowadzenie innych zmian celem dostosowania Umowy do wprowadzanych zmian.
Część II
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian, dotyczących:
1) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
2) parametrów w zakresie poszczególnego asortymentu przedmiotu umowy w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia elementów zgodnych z załącznikiem nr 1 (w szczególności zakończona produkcja, niedostępność na rynku itp.). Umowę można zmienić co do podzespołów, urządzeń peryferyjnych i materiałów informatycznych, pod warunkiem, że: będą nowszą wersją, będą miały nie gorsze parametry niż podane w SIWZ,
3) okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
3. Dopuszczalne są zmiany Umowy, które nie są istotne.
4. Zmiany Umowy, określone w ust. 2-3 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia.
Część III
1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian, dotyczących:
1) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy,
2) Zmiany parametrów sprzętu (Systemu) w przypadku obiektywnej niemożności ich dostarczenia (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, itp.). Umowę można zmienić co do parametrów sprzętu (Systemu) pod warunkiem, że będzie oferowany w nowszej wersji, będzie miał lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian,
3)Okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
3. Dopuszczalne są zmiany Umowy, które nie są istotne.
4. Zmiany Umowy określone w ust. 2-3 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
14/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
1. Termin oraz miejsce składania ofert: Ofertę w zamkniętym opakowaniu (kopercie) - opisanym jak w rozdziale XII ust. 8 i 10 - należy złożyć do dnia 14.12.2016 r. do godziny 10:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych
i Administracji, bezpośrednio w punkcie podawczym (okienko MSWiA) zlokalizowanym w Biurze Przepustek – wejście od ulicy Rakowieckiej 2A lub przesłać na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 00-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5. Biuro Przepustek jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. 2. Termin oraz miejsce otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.12.2016 r., o godzinie 12:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 426. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz informacje wymagane w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Wejście do siedziby Zamawiającego na otwarcie ofert: Wejście do siedziby Zamawiającego na otwarcie ofert odbywa się przez Biuro Przepustek – od ul. Rakowieckiej 2a, Biuro Przepustek jest czynne w godzinach 8.00 – 16.00. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 132-39 dzwoniąc z Biura Przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem. UWAGA! Ze względu na procedury bezpieczeństwa funkcjonujące w siedzibie Zamawiającego, prosimy Wykonawców, chcących uczestniczyć w otwarciu ofert o uwzględnienie czasu niezbędnego na otrzymanie zgody na wejście do obiektu. 4. W przypadku składania oferty za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej niezależnie od oznakowania wskazanego w pkt 10, na nalepce adresowej/liście przewozowym na opakowaniu zewnętrznym firmy przewozowej musi znajdować się obok wskazania adresata co najmniej informacja, że w przesyłce znajduje się oferta z podaniem numeru postępowania oraz do której godziny musi ona zostać złożona (np. dostarczyć do godz. 10:00). Niezastosowanie się do niniejszych zaleceń może skutkować potraktowaniem przesyłki jako zwykłej korespondencji a w konsekwencji niedostarczeniem jej na miejsce składania ofert w wymaganym terminie. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za skutki niewłaściwego oznakowania. 5. Do formularza oferty (wypełnionego odpowiednio dla każdej części zamówienia zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2.1, 2.2 i 2.3 do SIWZ), podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy należy dołączyć:
4.1. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt A SIWZ;
4.2. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, bądź też przez osoby udzielające pełnomocnictwa. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
4.3. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ - „formularz techniczno cenowy” oraz formularz stanowiący załącznik nr 3.2 do SIWZ - „formularz asortymentowo cenowy”.
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|