Zakup z dostawą komputerów All in One, akcesoriów komputerowych oraz zdalnego rozwiązania dostępu VPN.

Data publikacji 2016-12-06
Data zakończenia 2016-12-14 10:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 360522 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302370009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zakup z dostawą komputerów All in One, akcesoriów komputerowych oraz zdalnego rozwiązania dostępu VPN. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 (trzy) części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w projektach umów stanowiących załączniki nr 6.1, 6.2 i 6.3 do SIWZ.

Opis

Zakup z dostawą komputerów All in One. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik n 6.1 do SIWZZakup z dostawą informatycznych podzespołów, urządzeń peryferyjnych, akcesoriów serwerowych i komputerowych oraz patchcord’ów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik n 6.2 do SIWZDostawa rozwiązania zdalnego dostępu VPN.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik n 6.3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Ulica ul. Stefana Batorego
Nr domu 5
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02591
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 6015916, 6014537, 6014913
Fax 22 8456044, 6463708
Email zamowienia@msw.gov.pl
Adres strony url www.mswia.gov.pl
Regon 1229324000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na rok 2016
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja rządowa centralna
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.mswia.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.mswia.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział ds Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5
Numer referencyjny BAF-WZP-2377-7-2/31-PN/2016
Rodz zam D
Okres2c 29/12/2016
Szacunkowa wart zam calosc 181458.07
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składnia ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt 2 w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Część I 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian, dotyczących: 1)Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, 2)typ/modelu urządzenia w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia urządzenia (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, etc.). Umowę można zmienić co do typu/modelu urządzenia, pod warunkiem, że urządzenie będzie nowszą wersją oferowanego typu/modelu, będzie miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian; 3)zmiany terminu wykonania oraz terminu płatności, jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3.Zmiany Umowy, określone w ust. 2 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia, ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienia dla którejkolwiek ze Stron. 4. Dopuszczalne są zmiany Umowy, które nie są istotne. 5. W przypadku dokonania zmian Umowy, o których mowa w ust. 2 i 4, przewiduje się wprowadzenie innych zmian celem dostosowania Umowy do wprowadzanych zmian. Część II 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian, dotyczących: 1) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, 2) parametrów w zakresie poszczególnego asortymentu przedmiotu umowy w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia elementów zgodnych z załącznikiem nr 1 (w szczególności zakończona produkcja, niedostępność na rynku itp.). Umowę można zmienić co do podzespołów, urządzeń peryferyjnych i materiałów informatycznych, pod warunkiem, że: będą nowszą wersją, będą miały nie gorsze parametry niż podane w SIWZ, 3) okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. 3. Dopuszczalne są zmiany Umowy, które nie są istotne. 4. Zmiany Umowy, określone w ust. 2-3 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia. Część III 1. Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu Stron na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem zmian, dotyczących: 1) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku gdy ma zastąpić go nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, 2) Zmiany parametrów sprzętu (Systemu) w przypadku obiektywnej niemożności ich dostarczenia (zakończona produkcja, niedostępność na rynku, itp.). Umowę można zmienić co do parametrów sprzętu (Systemu) pod warunkiem, że będzie oferowany w nowszej wersji, będzie miał lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, 3)Okoliczności, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. 3. Dopuszczalne są zmiany Umowy, które nie są istotne. 4. Zmiany Umowy określone w ust. 2-3 nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 14/12/2016
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Termin oraz miejsce składania ofert: Ofertę w zamkniętym opakowaniu (kopercie) - opisanym jak w rozdziale XII ust. 8 i 10 - należy złożyć do dnia 14.12.2016 r. do godziny 10:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, bezpośrednio w punkcie podawczym (okienko MSWiA) zlokalizowanym w Biurze Przepustek – wejście od ulicy Rakowieckiej 2A lub przesłać na adres Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 00-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5. Biuro Przepustek jest czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. 2. Termin oraz miejsce otwarcia ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.12.2016 r., o godzinie 12:00 w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji, Wydział do Spraw Zamówień Publicznych, 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5, blok F, IV piętro, pok. nr 426. Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz informacje wymagane w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 3. Wejście do siedziby Zamawiającego na otwarcie ofert: Wejście do siedziby Zamawiającego na otwarcie ofert odbywa się przez Biuro Przepustek – od ul. Rakowieckiej 2a, Biuro Przepustek jest czynne w godzinach 8.00 – 16.00. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się telefonicznie z osobą pod numerem wewnętrznym 132-39 dzwoniąc z Biura Przepustek. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem. UWAGA! Ze względu na procedury bezpieczeństwa funkcjonujące w siedzibie Zamawiającego, prosimy Wykonawców, chcących uczestniczyć w otwarciu ofert o uwzględnienie czasu niezbędnego na otrzymanie zgody na wejście do obiektu. 4. W przypadku składania oferty za pośrednictwem Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej niezależnie od oznakowania wskazanego w pkt 10, na nalepce adresowej/liście przewozowym na opakowaniu zewnętrznym firmy przewozowej musi znajdować się obok wskazania adresata co najmniej informacja, że w przesyłce znajduje się oferta z podaniem numeru postępowania oraz do której godziny musi ona zostać złożona (np. dostarczyć do godz. 10:00). Niezastosowanie się do niniejszych zaleceń może skutkować potraktowaniem przesyłki jako zwykłej korespondencji a w konsekwencji niedostarczeniem jej na miejsce składania ofert w wymaganym terminie. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za skutki niewłaściwego oznakowania. 5. Do formularza oferty (wypełnionego odpowiednio dla każdej części zamówienia zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2.1, 2.2 i 2.3 do SIWZ), podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy należy dołączyć: 4.1. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt A SIWZ; 4.2. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, bądź też przez osoby udzielające pełnomocnictwa. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4.3. Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy formularz stanowiący załącznik nr 3.1 do SIWZ - „formularz techniczno cenowy” oraz formularz stanowiący załącznik nr 3.2 do SIWZ - „formularz asortymentowo cenowy”.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)