Przedmiotem zamówienia jest:1)Wykonawca w ramach udzielonego zamówienia wykona wszystkie prace niezbędne do osiągnięcia wyznaczonego celu a w szczególności:a)Zdemontuje istniejącą nawierzchnię a powstały materiał odpadowy zutylizuje na swój koszt. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kartę odpadów zgodną ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Ochrony Środowiska z 12-12-2014 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów.b)Zdemontuje istniejące bramki do piłki ręcznej a powstały materiał odpadowy zutylizuje na swój koszt.c)Wykona naprawę istniejącego podłoża z asfaltobetonu poprzez zalanie na zimno emulsją asfaltową pęknięć oraz wyrówna poziom nawierzchni w miejscach lokalnych jej zapadnięć. Szacunkowa powierzchnia napraw wynosi 50m2. Do zakresu obowiązków wykonawcy należy również oczyszczenie i przygotowanie podłoża (całej płyty boiska z asfaltobetonu) do ułożenia nowej nawierzchni ze sztucznej trawy.d)Dostarczy i ułoży nową nawierzchnię ze sztucznej trawy typu „multisport” wraz z wykonaniem zasypki kwarcowej oraz wklejeniem linii boiska do piłki ręcznej i dwóch boisk do koszykówki w układzie poprzecznym.e)Dostarczy i zamontuje 2 kompletne bramki do piłki ręcznej przystosowane do mini piłki nożnej.f)Uporządkuje teren prowadzonych prac po ich zakończeniu oraz naprawi ewentualne szkody na terenie i poza terenem prac spowodowane przez Wykonawcę.g)Opracuje i przekaże Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem do odbioru dokumentację powykonawczą opracowaną wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 6 – procedura WIK) zawierającą w szczególności dokumenty (atesty, certyfikaty, deklaracje własności użytkowych) potwierdzające jakość zastosowanych materiałów oraz dopuszczenie do ich stosowania na obiektach szkolnych i ogólnodostępnych. W dokumentacji powykonawczej zawarta zostanie także instrukcja pielęgnacji i konserwacji ułożonej nawierzchni.Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac wraz z odtworzeniem zieleni zniszczonej lub uszkodzonej podczas realizacji zadania.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39293300-5 sztuczna trawa; 45236119-7 Naprawa boisk sportowych; 37450000-7 Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownika robót koniecznego do realizacji zamówienia.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wykonawcy, którego ofertę najwyżej ocenił, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, aktualnych na dzień ich złożenia. Zasilanie placu budowy w wodę i energię leży w gestii Wykonawcy – sposób rozwiązania i koszt wg własnych kalkulacji. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie opisane w przedmiotowym postępowaniu. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis „lub równoważne”. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych praca by uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania zalecanej wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3.12. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia:1)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.);2)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa.
Wykonawca nie może czerpać korzyści z tytułu błędów lub przeoczeń znajdujących się w dokumentacji i w przypadku ich odkrycia winien natychmiast o tym powiadomić Zamawiającego, który zadecyduje o wprowadzeniu odpowiednich zmian lub poprawek. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania odpowiednich umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, przez cały czas wykonywania prac do czasu odbioru końcowego. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia: dostawa i montaż nawierzchni ze sztucznej trawy. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy na własny koszt uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. Termin zalecanej wizji w terenie w dniu 14.12.2016 r. w godzinach od 10:00 do 11:00. Zebranie wykonawców o godzinie 10:00 w miejscu: Święta Katarzyna, ul. Główna, park przy Szkole Podstawowej - teren boiska. |
Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Burmistrz Siechnic
|
Ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Nr domu |
12
|
Miejscowość |
Siechnice
|
Kod Pocztowy |
55011
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
71 391 91 01
|
Fax |
71 786 09 07
|
Email |
zp@umsiechnice.pl
|
Adres strony url |
www.siechnice.gmina.pl
|
Regon |
93193512900000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.siechnice.gmina.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice
|
Numer referencyjny |
BZP.271.66.2016.KCh
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30/05/2017
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna co najmniej 80 000,00 zł. Wraz z ofertą w celu potwierdzenia wiarygodności finansowej i ekonomicznej należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna co najmniej 80 000,00 zł.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: dostawę i ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy na obiektach sportowych (boiska) o łącznej powierzchni sztucznej trawy minimum 1 500 m2 , w tym jedno z zadań o powierzchni ze sztucznej trawy nie mniejszej niż 850m2.
9) Wraz z ofertą wykaz wraz z referencjami lub innymi dokumentami innych zamawiających potwierdzającymi, że zadania zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wskazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 zamówienia o charakterze
i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: dostawę i ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy na obiektach sportowych (boiska) o łącznej powierzchni sztucznej trawy minimum 1 500 m2 , w tym jedno z zadań o powierzchni ze sztucznej trawy nie mniejszej niż 850m2.a)Wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz dostaw wykonanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych dostaw oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych dostaw, określających, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/ wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw). Dowodami, o których mowa powyżej są: referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, inne dokumenty jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów uzyskać. Treść dokumentów musi potwierdzać że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Wykonawca spełni warunek jeżeli zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu dostawach/pracach, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania,
10) Wraz z ofertą w celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych parametrów systemu nawierzchni z trawy syntetycznej, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu i niżej podanych dokumentów: a) Aktualny certyfikat ITF (International Tenis Federation) i raport z badań przeprowadzonych przez akredytowane przez ITF laboratorium (np. Labosport, Fugro Technical ServicesLtd, itp.), dotyczący oferowanej nawierzchni potwierdzający zgodność jej parametrów z wymogami ITF; b) Badanie akredytowanego przez ITF instytutu potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych minimalnych parametrów technicznych sztucznej (np.: wyniki badania na zgodność z wymogami ITF, aprobata lub rekomendacja techniczna ITB, badanie właściwości nawierzchni wykonane przez akredytowane laboratorium itp.) o ile parametry nie są potwierdzone w załączonych dokumentach o których mowa w punkcie powyżej;c) Karty techniczne oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej potwierdzone przez jej producenta;d) Świadectwo higieny (atesty PZH) dla trawy syntetycznej;e)Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię;f) Próbki oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej - sztuczna trawa (próbka o wym. 20 cm x 25 cm). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. Wraz z ofertą oświadczenie o zapoznaniu się z terenem, zaakceptowaniu warunków przetargu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy.
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje personelem – kierownikiem robót - wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. W zakresie posiadanego doświadczenia i wykształcenia przez wskazany personel Zamawiający nie określa warunku. Wraz z ofertą wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował przy realizacji zadania tj.: a)kierownikiem robót;b)W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Nie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z warunkami zawartych w istotnych postanowieniach do umowy
|
Kryt 0 |
ena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
20/12/2016
|
Godzina składania wniosków |
10:45
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|